Wykorzystanie mocy referencji

Tytuł:
Wykorzystanie siły referencji

Liczba słów:
483

Podsumowanie:
= DLACZEGO WYKORZYSTAĆ OPINIE =

Po prostu powiedziane opinie SPRZEDAJ ! W rzeczywistości wiadomo, że referencje zwiększają sprzedaż o 250% lub więcej! Internet jest bardzo bezosobowym medium. Ludzie ufają ludziom! Im więcej możesz zrobić, aby „uczłowieczyć” swoją witrynę internetową, tym bardziej prawdopodobne jest, że potencjalni klienci będą chcieli robić z Tobą interesy. Referencje „przemawiają” do potencjalnych klientów w uczciwy i wiarygodny sposób.

Kupowanie produktów w Internecie może być przerażające.

Klienci chcą wiedzieć:

– Czy witryna internetowa jest zabezpieczona …

Słowa kluczowe:
Siła opinii

Treść artykułu:
= DLACZEGO WYKORZYSTAĆ OPINIE =

Po prostu wspomniane opinie SPRZEDAJ! W rzeczywistości wiadomo, że referencje zwiększają sprzedaż o 250% lub więcej! Internet jest bardzo bezosobowym medium. Ludzie ufają ludziom! Im więcej możesz zrobić, aby „uczłowieczyć” swoją witrynę internetową, tym bardziej prawdopodobne jest, że potencjalni klienci będą chcieli robić z Tobą interesy. Referencje „przemawiają” do potencjalnych klientów w uczciwy i wiarygodny sposób.

Kupowanie produktów w Internecie może być przerażające.

Klienci chcą wiedzieć:

– Czy witryna internetowa jest bezpieczna?
– Czy to renomowana firma?
– Czy ten produkt faktycznie robi to, co obiecują?

Opinie klientów mogą ZAPEWNIĆ odpowiedzi na takie pytania, ZBUDOWAĆ zaufanie i ZAMKNIJ sprzedaż!

= JAK OTRZYMAĆ OPINIE =

Szukasz niezawodnego sposobu na uzyskanie opinii klientów? Zapytaj o nie! Większość klientów chętnie Ci pomoże. I poczujesz się wspaniale, gdy usłyszysz wszystkie pozytywne opinie!

1. ZAPYTAJ OBECNYCH KLIENTÓW Po zakończeniu pracy zapytaj klientów, co najbardziej im się podobało w Twoim produkcie lub usłudze. Istnieje wiele sposobów zadawania pytań, w tym:

Telefon
E-mail
Pocztówka
List
(W przypadku prośby o opinię pocztą zawsze używaj zaadresowanej koperty ze znaczkiem)

2. ZGŁOŚ BEZPŁATNĄ WERSJĘ PRÓBNĄ Z GRUPĄ TESTOWĄ Daj bezpłatną wersję próbną grupie użytkowników na rynku docelowym. Zapytaj ich: – jeśli uznają to za przydatne – ile zapłaciliby za taki produkt – jak ulepszyliby ten produkt.

3. PODEJDŹ BEZPŁATNĄ WERSJĘ PRÓBNĄ EKSPERTOWI BRANŻY Ktoś, kto ma pełną wiedzę w Twojej dziedzinie, dobrze nadaje się do oceny działania Twojego produktu. Pamiętasz, jak skuteczne było „9 na 10 dentystów” rekomendujących pastę do zębów marki X?

UWAGA: ZAWSZE uzyskaj pozwolenie na wykorzystanie opinii. Poproś o podpisanie formularza zgody, w którym wyrażą zgodę.

= JAK SKUTECZNIE KORZYSTAĆ Z OPINII =

1. W PEŁNI IDENTYFIKUJ CYTOWANĄ OSOBĘ – podaj imię i nazwisko, nazwę firmy, może nawet miasto, stan lub wiek!

Np. podpisanego zeznania (Jim Erickson z Whizbang International)

Ex. OGÓLNIE PODPISANEGO ŚWIADCZENIA: (od J.E. z wiodącej firmy produkcyjnej)

2. KORZYSTAJ Z OPINII ZORIENTOWANYCH NA KORZYŚCI – Konkretne opinie mogą wzmocnić kluczowe zalety Twojego produktu lub usługi. Zobacz przykłady poniżej:

Referencja oparta na korzyściach:

„Ciasta babci Madison smakują tak świeżo w porównaniu z ciastami kupionymi w innych sklepach!” (Świeżość jest kluczową korzyścią)

Opinia ogólna:

„Ciasta babci Madison są fantastyczne”. (ładne, ale zbyt ogólne)

3. ILOŚCIOWA KORZYŚĆ – Liczby pomagają ludziom „zmierzyć” korzyści w ich umysłach.

Przykład wymiernych korzyści „System Whizbang pomógł nam zwiększyć nasze zyski o 30 procent w ciągu pierwszych 6 miesięcy!

Lub „Korzystanie z Whizbang pomogło nam osiągnąć 42-procentowe oszczędności w kosztach robocizny i konsultingu!”

= GDZIE KORZYSTAĆ Z OPINII =

Zgrupowane na stronie z referencjami Twojej witryny internetowej
Rozrzucone po całej witrynie w 1 lub 2 wierszach fragmentów
E-maile marketingowe
Biuletyny
Bezpośrednia poczta
Broszury

Słowa zadowolonego klienta są potężnymi narzędziami do budowania zaufania, promowania Twojej reputacji oraz zwiększania sprzedaży i rentowności! Zachęcam Cię do skorzystania z mocy referencji w celu promowania Twojej firmy.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *