Wykorzystaj swoje podmioty biznesowe do promowania siebie

Tytuł:
Wykorzystaj swoje podmioty biznesowe, aby stworzyć markę!

Liczba słów:
1024

Podsumowanie:
Jak stworzyć skuteczną markę? Branding – tworzenie charakterystycznej tożsamości korporacyjnej dla Twojej firmy – ma kluczowe znaczenie dla Twojego sukcesu jako przedsiębiorcy. Możesz i musisz wykorzystać proces zakładania i zarządzania swoimi podmiotami biznesowymi, aby stworzyć własną, wyróżniającą się markę.

Słowa kluczowe:
branding, znak towarowy, prawa autorskie, korporacje, włączenie, podmiot gospodarczy, mała firma, praca niezależna, tłumaczenie

Treść artykułu:
Jak czy tworzysz skuteczną markę? Branding – tworzenie charakterystycznej tożsamości korporacyjnej dla Twojej firmy – ma kluczowe znaczenie dla Twojego sukcesu jako przedsiębiorcy. Możesz i musisz wykorzystać proces zakładania i zarządzania swoimi podmiotami biznesowymi, aby stworzyć własną, wyróżniającą się markę.

Największe firmy świata opanowały sztukę brandingu. Nie musisz nawet widzieć nazwy firmy, aby rozpoznać logo Mercedesa lub MacDonald’s, więc skutecznie te firmy odcisnęły swoją tożsamość w umysłach konsumentów.

Ale branding to nie tylko logo. Chodzi również o upewnienie się, że masz spójną tożsamość, która znajduje odzwierciedlenie w Twojej witrynie internetowej, Twojej papeterii – całej komunikacji z opinią publiczną. Indywidualni przedsiębiorcy często używają strzyżenia, dodatków, a nawet stylu ubioru – tak jak zrobił to „Człowiek w czerni” Johnny Cash – aby utrwalić swoją tożsamość w umysłach opinii publicznej. Nawet właściciel małej firmy prowadzący interesy w serwisie eBay odniesie korzyści z posiadania spójnego, zapadającego w pamięć wizerunku firmy o ugruntowanej pozycji, wiarygodnej i doświadczonej w swojej niszy.

Możesz skorzystać z procesu strukturyzacji swojej firmy (zobacz nasz newsletter), aby zacząć budować silną markę. Niezależnie od tego, czy zakładasz spółkę LLC, korporację czy inny podmiot, będziesz chciał wykonać kilka kroków, aby upewnić się, że Twoje struktury zbudują mocne podstawy dla Twojej marki.

Zalecam wykonanie poniższej sekwencji:

1. Sporządź listę kilku możliwych nazw dla swojej firmy, które odzwierciedlają twój obszar specjalizacji i USP – „Wyjątkowa propozycja sprzedaży”. Ponumeruj je od 1 do 5 lub nawet 10 w kolejności ważności.

2. Skontaktuj się z Urzędem Patentów i Znaków Towarowych USA (http://www.uspto.gov/main/trademarks.htm (lub Urzędem Własności Intelektualnej w kraju, w którym mieszkasz, jeśli mieszkasz poza Stanami Zjednoczonymi), aby upewnić się, że masz nie wybrałeś nazwy, której możesz wkrótce użyć w potencjalnym znaku towarowym, która jest już zajęta. Przeprowadzenie wyszukiwania w internecie jest łatwą sprawą. Jeśli okaże się, że nazwa lub znak jest już zajęty przez osobę zaangażowaną w wiersz biznes blisko Twojej firmy, zanotuj ją i przejdź dalej, aby sprawdzić następną nazwę na swojej liście.

3. Przeprowadź podobne wyszukiwanie na stronie internetowej organu Twojego stanu lub prowincji w celu zakładania korporacji – w większości przypadków Sekretarz Stanu. Jeśli rozważasz założenie korporacji lub LLC w Nevadzie, pamiętaj, aby zrobić to samo w Nevadzie (https://esos.state.nv.us/SOSServices/AnonymousAccess/CorpSearch/CorpSearch .aspx) oraz w swoim stanie lub prowincji. Możesz łatwo znaleźć odpowiedni organ w swoim stanie y przeprowadzasz wyszukiwanie w Google.

Upewnij się, że sprawdziłeś bazy danych LLC i Corporation. Może istnieć korporacja o bardzo podobnej nazwie do tej, której chcesz używać dla swojej LLC, której twoje władze państwowe mogą nie złapać, jeśli korporacja i działy LLC są oddzielne. Zbyt duże podobieństwo do nazwy podmiotu innego typu sparaliżuje twoje wysiłki w celu stworzenia wyróżniającej się marki i może cię kosztować w dłuższej perspektywie. Wiele lat temu Body Shop nie zawracało sobie głowy sprawdzaniem poza Kalifornią i zostało zmuszone do zmiany nazwy, gdy rzuciło to wyzwanie odnoszącemu większe sukcesy biznesowi, który rozpoczął się wcześniej pod podobną nazwą po latach.

4. Następnie przeprowadź wyszukiwanie w rejestrze fikcyjnych nazwisk (lub DBA „prowadzących działalność jako”) w swoim hrabstwie lub innej lokalnej jurysdykcji. Kiedy już podejmiesz decyzję w sprawie nazwy swojego podmiotu, jeśli używasz czegoś innego niż własne imię lub nazwisko, które wyraźnie wskazuje dokładnie, co robisz (na przykład coś innego niż Mary Jones Plumbing) lub jeśli dodasz coś takiego jak: „Współpracownicy” na swoje nazwisko, będziesz musiał złożyć fikcyjne oświadczenie o nazwisku w urzędzie hrabstwa. Zwykle wiąże się to z symboliczną opłatą, ale nie traktuj tego jako irytacji. W rzeczywistości jest to skuteczny sposób ustalenia wyłącznego roszczenia do korzystania z bazy danych DBA.

Nawiasem mówiąc, musisz również skontaktować się z władzami miejskimi, aby sprawdzić, czy musisz się zarejestrować, aby prowadzić działalność w ich jurysdykcji. Bez wątpienia będzie to coś kosztować, ale jest istotną częścią prowadzenia działalności. Wolę myśleć o tym jako o kolejnej okazji do zaprezentowania się w świadomości opinii publicznej.
* #

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *