Wybór słów kluczowych do marketingu w witrynie

Tytuł:
Wybór słów kluczowych do marketingu witryn internetowych

Liczba słów:
913

Podsumowanie:
Wybór słowa kluczowego to pierwszy krok do napisania metatagów lub tekstu witryny . Jeśli nie wybierzesz mądrze i uważnie słów kluczowych, nie będziesz w stanie przyciągnąć pożądanego ruchu do swojej witryny.

Słowa kluczowe:
Marketing w wyszukiwarkach

Treść artykułu:
Wybór słowa kluczowego to pierwszy krok do napisania metatagów lub tekstu witryny. Jeśli nie wybierzesz mądrze i uważnie słów kluczowych, nie będziesz w stanie przyciągnąć pożądanego ruchu do swojej witryny.

Samo umieszczenie metatagów w witrynie nie gwarantuje większej liczby odwiedzających witrynę ani wysokich pozycji w wyszukiwarkach. Musisz oprzeć te metatagi na starannie wybranych i ukierunkowanych słowach kluczowych. Oto kilka wskazówek, które pomogą Ci wybrać dobre i odpowiednie słowa kluczowe.

1. Opisowe słowa kluczowe

Pierwsza zasada jest bardzo prosta. Słowo kluczowe powinno opisywać oferowany produkt lub usługę. Nie popełnij tego błędu, używając nazwy firmy jako słowa kluczowego. Może to być związane z twoją usługą, ale ludzie nie będą tego szukać (chyba że jesteś dużą i znaną firmą). Na przykład nie umieszczę słów „BizTalk4U Consulting” w metatagach mojej witryny. Zamiast tego użyłbym „twórców treści internetowych”, które opisują oferowane przeze mnie usługi.

Ponadto na początku używałem słów „pisanie kopii witryny” w moich metatagach i treści i prawie nie otrzymywałem żadnych wyników wyszukiwania. Kiedy przeprowadziłem pewne badania, zdałem sobie sprawę, że ludzie używają słów „treść internetowa” w tekście swoich witryn internetowych, a nie „kopia internetowa”. Musiałem zmienić cały tekst mojej strony internetowej, aby zoptymalizować ją pod kątem słów kluczowych „treść strony”.

Dlatego nie zakładaj, że wiesz, na które słowa kluczowe kierować reklamy. Zapytaj klientów i potencjalnych klientów o wyrażenia / słowa, których użyliby, gdyby szukali produktu lub usługi takich jak Twoje. Zrób listę wszystkich odpowiedzi i wybierz z nich wybrane słowa kluczowe.

2. Popularne słowa kluczowe

Po przeprowadzeniu burzy mózgów i zapytaniu o możliwe słowa kluczowe, na które można kierować reklamy, czas poszukać informacji online. Umieść słowa kluczowe z listy w narzędziach propozycji słów kluczowych, aby ocenić ich popularność. Dobrym narzędziem do użycia jest:

– Narzędzie sugestii Overture
To jest strona z sugestiami wyszukiwania wyszukiwarki pay per click Overture, która wcześniej była znana jako Goto. Wpisz wybrane słowo kluczowe, a wygeneruje listę podobnych słów kluczowych i liczbę trafień każde z nich. Dałoby to rzetelne wyobrażenie o popularności danego wyszukiwanego hasła.

3. Słowa czy frazy?

Badania pokazują, że podczas wyszukiwania ludzie zwykle używają fraz zawierających od 2 do 3 słów kluczowych zamiast jednego słowa. Dzieje się tak, ponieważ zdali sobie sprawę, że wpisywanie fraz dałoby im bardziej trafne i ukierunkowane wyniki. Dlatego zaleca się webmasterom, aby w swoich metatagach i treściach internetowych używali fraz kluczowych zamiast słów kluczowych, aby generować bardziej ukierunkowany ruch. Na przykład, jeśli sprzedajesz ubrania dla małych dziewczynek, samo użycie słowa „ubrania” nie przyciągnie docelowych użytkowników. Osoby wyszukujące hasło „ubranka dla małych dziewczynek” byłyby bardziej zainteresowane Twoją ofertą.

4. Konkurencyjne słowa kluczowe

Po zbadaniu popularności słów kluczowych możesz również spojrzeć na słowa kluczowe, których używają Twoi bliscy konkurenci. Możesz to zrobić, wyszukując jedno z wybranych słów kluczowych i obserwując inne słowa kluczowe używane przez pojawiające się witryny. Wordtracker zapewnia również analizę konkurencji, z którą mają do czynienia Twoje słowa kluczowe.

5. Kompromis

Gdy już masz już listę najpopularniejszych i najbardziej konkurencyjnych słów kluczowych, nadszedł czas, aby dokonać ostatecznego wyboru. Jeśli użyjesz słów kluczowych, które są niezwykle popularne, miałyby również większą konkurencję, a Twoje szanse na wysoką pozycję byłyby nikłe. Z drugiej strony, jeśli spróbujesz użyć słów kluczowych bez konkurencji, nie będą one popularne i nikt nie będzie ich szukał. W związku z tym Twoja witryna znalazłaby się w bardzo niewielu wynikach wyszukiwania, nawet jeśli ranking jest wyższy. Musisz znaleźć kompromis między popularnością a konkurencją. Musisz wybrać słowa, które są dość popularne i mało konkurencyjne.

6. Skup się

Musisz spróbować skupić się na kilku kwalifikujących się słowach kluczowych, zamiast próbować kierować reklamy na każdą frazę, która jest nawet zdalnie związana z Twoim produktem. Jeśli użyjesz zbyt wielu słów kluczowych w swoich metatagach i treści, skończysz z bardzo małą gęstością słów kluczowych, co ponownie spowoduje obniżenie pozycji w rankingu.

Jeśli uważasz, że istnieje wiele słów kluczowych, bez których po prostu nie możesz się obejść, musisz utworzyć kilka stron internetowych. Każda strona internetowa powinna skupiać się na jednym lub dwóch docelowych słowach kluczowych. Ta strategia wymaga dużo pracy, ale z pewnością zapewni ci wyższą pozycję w rankingu i więcej

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *