Wybór odpowiednich targów s

Tytuł:
Wybór odpowiednich targów

Liczba słów:
568

Podsumowanie:
Spójrzmy prawdzie w oczy, wszyscy wystawiali się na targach i na koniec z programu powiedział: „Nigdy więcej nie zrobię tego programu”. W związku z coraz większą popularnością targów w dzisiejszych czasach, który program wybierzesz? Cóż, po pierwsze, nie wybierasz tylko jednego programu i nie pozwól, aby był to Twój program na cały rok; planujesz swój harmonogram strategicznie. Sugerowałbym, w zależności od branży, weźmy na przykład produkcję, wybierasz nie mniej niż dwa pokazy rocznie i więcej, jeśli jest to uzasadnione (więcej …

Słowa kluczowe:
targi, handel, pokaz, wystawa, stoisko, wystawa, targ, reklama, promocja

Treść artykułu:
Spójrzmy prawdzie w oczy, wszyscy wystawiali się na targach i pod koniec wystawy powiedzieli: „ Nigdy więcej nie zrobię tego pokazu. ”W związku z mnożeniem się targów w dzisiejszych czasach, który program wybierzesz? Cóż, po pierwsze, nie wybierasz tylko jednego pokazu i nie pozwól, aby był to twój program na cały rok; planujesz Twój harmonogram strategicznie. Sugerowałbym, w zależności od branży, weźmy na przykład produkcję, wybierz nie mniej niż dwa pokazy rocznie i więcej, jeśli jest to uzasadnione (więcej za minutę). Dwa pokazy, jeden na wiosnę i jeden jesienią, pozwala Twojej organizacji czerpać korzyści z wszelkich cykli sprzedaży, które mogą istnieć. Co więcej, umożliwia pracownikom sprzedaży kontakt z potencjalnymi klientami i podejrzanych, nie wspominając już o klientach, którym przez resztę roku zwraca się jedynie powierzchowna uwaga. Zapewnia również doskonały impuls do wprowadzania nowych produktów i usług. Więcej niż dwa programy? Oczywiście, jeśli Twoja organizacja ma możliwości w sektorach dużych kategorii rynkowych.

Ale co się dzieje? Oto kilka sugestii do rozważenia: Jeśli wystawa ma charakter ogólnokrajowy, gdzie można umieścić Twoją przestrzeń i jaki jest trend wśród wystawców? Czy Twoja przestrzeń może być umieszczona w pobliżu wejścia, czy też zamierzasz przenieść się do jakiegoś mało znanego miejsca na tyłach holu? Kiedy przychodzą wezwania do wejścia, czy w tym roku zarejestrowała się taka sama liczba wystawców jak w poprzednim, CZY jest to ujemny zysk? Czy jest to menadżer wystawy, twoje stowarzyszenie branżowe? A jeśli tak, to czy organizują sympozja poświęcone znaczącym kwestiom branżowym (a może w ogóle żadnych okrągłych stołów lub tematów)? Jeśli tak, to czy Twój kierownik sprzedaży może być prelegentem lub przynajmniej przy okrągłym stole dyskusyjnym? Jeśli nie, są szanse, że Twoi klienci poczują to samo i pominą pokaz. Przeprowadziłbym ankietę wśród dziesięciu najważniejszych klientów i zapytałbym, w jakich programach biorą udział. A jeśli jest kilku nowych potencjalnych klientów lub podejrzanych o dużym potencjale, zapytaj ich również. Oślepiające spojrzenie na oczywistość? Prawdopodobnie. Dobry marketing? No pewnie.

Co się stanie, jeśli programy, które rozważa Twoja organizacja, mają tylko zasięg regionalny lub lokalny? Dzwoniłam do kierownika wystawy i pytałam o frekwencję w ciągu ostatnich kilku lat. Jeśli jest podniesiony lub stabilny; zdecydowanie warto się nad tym zastanowić. Jeśli nie, po co?

Jeśli to regionalny, z pewnością zadałbym ten sam zestaw pytań, ale szukałbym również udziału w moim konkursie. Jeśli jest tam Twoja konkurencja, możesz wyróżniać się swoją nieobecnością. Jeśli nie, może to być świetna okazja, zwłaszcza jeśli frekwencja rośnie z roku na rok. Jeśli Twoja konkurencja istniała, ale nie niedawno, możesz zadać więcej pytań i sprawdzić, czy odpowiedni zestaw potencjalnych i podejrzanych pasuje do Twoich celów.

Jeśli to lokalna, na pewno sprawdziłbym to miejsce. Jeśli miejscem jest hotel lub motel, może być OK, ale tylko wtedy, gdy zaoferuje się odpowiednią przestrzeń (zdecydowanie nie przedpokój). Jeśli jest to centrum kongresowe lub hala wystawiennicza, zdecydowanie warto się zastanowić – miejsce jest tuż za rogiem i możesz obracać stoisko przez cały czas trwania wystawy, aby było to wygodne dla wszystkich.

Pamiętaj, NIEZALEŻNIE OD POKAZU, organizacja, która odwiedza najwięcej odwiedzających, jest organizacją, która wygrywa.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *