Współczesny marketing pocztówkowy

Tytuł:
Współczesny marketing pocztówkowy

Liczba słów:
577

Podsumowanie:
Pocztówki stały się bardzo skutecznym współczesnym narzędziem marketingowym. Postępuj zgodnie z tymi 6 sprawdzonymi taktykami marketingu pocztówkowego, a wygenerujesz zalew ruchu w swojej witrynie, stały przepływ potencjalnych klientów lub inne działania sprzedażowe, które chcesz.

Słowa kluczowe:
pocztówki, pocztówki, marketing, sprzedaż, sprzedaż, potencjalne szanse, wskazówki, taktyka, strategie, klienci, potencjalni klienci

Treść artykułu:
Pocztówki to jedno z najskuteczniejszych narzędzi marketingowych, których możesz użyć do generowania ruchu w witrynie lub potencjalnych klientów. Pocztówki nie są nowe – i mogą nie być zbyt ekscytujące. Ale naprawdę działają … zwłaszcza jeśli zastosujesz się do tych 6 sprawdzonych taktyk marketingowych z pocztówkami.

lt;Bgt; 1. Wiesz, czego chcesz lt;/Bgt;

Zdecyduj, co chcesz osiągnąć dzięki pocztówkom. Większość marketerów używa pocztówek, aby przyciągnąć nowych klientów. Ale możesz ich również używać do innych celów, takich jak generowanie ponownej sprzedaży lub kultywowanie lojalności klientów.

Zdecyduj także, co chcesz zrobić odbiorcom Twoich pocztówek. Na przykład, czy chcesz, aby odwiedzili Twoją witrynę, podnieśli telefon, aby do Ciebie zadzwonić, wejdą do Twojego sklepu … czy coś innego?

lt;Bgt; 2. Użyj najlepszej listy mailingowej lt;/Bgt;

Jeśli chcesz, aby pocztówki generowały powtarzalną sprzedaż, masz już listę mailingową – swoich klientów. Ale jeśli chcesz, aby pocztówki przyciągały nowych klientów, musisz mieć listę mailingową. Na szczęście dostępne są wysokiej jakości listy mailingowe, które mogą dostarczyć wiadomość dotyczącą sprzedaży bezpośrednio do najlepszych potencjalnych klientów.

Na przykład, pobierz listę potencjalnych klientów, którzy wcześniej poprosili o informacje o (lub kupili) produkty podobne do tych, które sprzedajesz … lub listę subskrybentów publikacji czytanych przez potencjalnych klientów na docelowym rynku. Możesz otrzymać te i inne wysokiej jakości listy od większości brokerów list mailingowych.

lt;Bgt; 3. Zaprojektuj swoją pocztówkę tak, aby wyglądała jak przyjazna wiadomość lt;/Bgt;

Ludzie lubią przyjazne wiadomości. Nie lubią reklam. Skorzystaj z tego, projektując pocztówkę tak, aby na pierwszy rzut oka wyglądała jak wiadomość od przyjaciela, a nie jak reklama w czasopiśmie. Wywołuje przyjemną reakcję emocjonalną czytelników i zwiększa liczbę otrzymywanych odpowiedzi.

Na przykład użyj tego samego stylu pisma i układu, co w przypadku osobistej notatki dla znajomego. Umieść datę u góry i nazwę nadawcy u dołu. Unikaj obramowań, grafiki i innych cech często używanych w reklamach.

lt;Bgt; 4. Uwzględnij zachętę do szybkiej reakcji lt;/Bgt;

Podaj powód dla tych, którzy czytają twoją kartkę pocztową, do podjęcia działań – teraz. Nie pozwól im odłożyć twojej pocztówki na później. Zaangażują się w inne zajęcia i zapomną o wszystkim.

Na przykład zaoferuj czytelnikowi obniżoną cenę, specjalny bonus lub jakąś inną korzyść, jeśli odpowie w określonym terminie.

lt;Bgt; 5. Użyj prawdziwych znaczków lt;/Bgt;

Użyj prawdziwych znaczków pocztowych na swoich pocztówkach. Daje więcej odpowiedzi niż nadruki na przesyłce. Możesz wysyłać pocztówki pocztą pierwszej klasy w Stanach Zjednoczonych za jedyne 24 centy, jeśli zrobisz je co najmniej 3 1/2 na 5 cali, ale nie większe niż 4 1/4 na 6 cali.

lt;Bgt; 6. Czas dostarczenia pocztówek lt;/Bgt;

Pocztówki należy przesłać pocztą, aby prawdopodobnie dotarły we wtorek lub środę. Ilość przesyłek dostarczanych w te dni jest zwykle niewielka, a Twoje pocztówki nie będą musiały konkurować z wieloma innymi przesyłkami dostarczanymi w tym samym czasie.

Kontrolowanie dnia doręczenia pocztówek jest łatwe, jeśli używasz poczty pierwszej klasy. Po prostu poczekaj 2 do 3 dni na dostawę – w zależności od tego, jak daleko mają się posunąć. To normalny czas dostawy przesyłek pierwszej klasy w Stanach Zjednoczonych.

Pocztówki istnieją już od dłuższego czasu … ale stały się bardzo skutecznym współczesnym narzędziem marketingowym. Postępuj zgodnie z tymi 6 sprawdzonymi taktykami marketingu pocztówkowego, a wygenerujesz zalew ruchu w swojej witrynie, stały przepływ potencjalnych klientów lub inne działania sprzedażowe, które chcesz.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *