Wskazówki marketingowe – w sprawie budżetu

Tytuł:
Porady marketingowe – oszczędne

Liczba słów:
477

Podsumowanie:
Marketing firmy nie musi być drogi, jeśli tylko o tym pamiętasz sieci i używaj wszystkich dostępnych narzędzi.

Słowa kluczowe:
Marketing, biznes domowy, pisanie artykułów, fora, listy, rynek docelowy

Treść artykułu:
Nie wiem o tobie, ale kiedy zaczynałam swoją działalność i nawet dzisiaj z synem na studiach i dwójką dzieci w domu, które uwielbiają robić zakupy tak samo jak mama, nie mam dużo pieniędzy na marketing. Muszę się upewnić, że każdy wydany przeze mnie grosz jest wydawany mądrze, bardzo mądrze. Dlatego kiedy promuję swoją firmę, muszę upewnić się, że jestem kreatywny i używam wszystkich dostępnych narzędzi, które nie kosztują. Oto kilka wskazówek, które okazały się dla mnie przydatne.

Radio / Media – to nie jest takie trudne. Miej plan działania i trzymaj się go. Każdego tygodnia decyduj się na wysyłanie tak wielu komunikatów prasowych, kontaktów do stacji radiowych, lokalnych mediów itp. Spójrz na sieci kobiet, sieci do pracy w domu i inne osoby, które aktywnie poszukują gości.

Bądź na bieżąco z tym, co się aktualnie dzieje i zobacz, czy jest to coś, czym możesz się podzielić. Odkryłem, że posiadanie kąta działa. Kiedy już masz ten kąt, napisz i mocno ustaw swój kąt.

Rozważ także rozpoczęcie własnego programu radiowego. Jill Hart i ja robimy cotygodniowy podcast i to świetny sposób na nawiązanie kontaktów. Sprawdź to kiedyś na http://www.cwahm.com.

Fora / Listserves – Aktywność na forach i listach jest tak korzystna dla Twojej firmy. Ustanawiasz się jako ekspert, a także zdobywasz przyjaźnie i sojusze z innymi. Poza tym to świetny sposób na promocję firmy. Oczywiście nie chcesz rażąco reklamować swojej firmy, ale kiedy odpowiadasz na pytania i pokazujesz swoją wiedzę, ludzie słuchają. Wiem, że znalazłem w ten sposób wielu podwykonawców. Skorzystaj z tego. Pamiętaj, że nawiązujesz również te przyjaźnie, które mogą trwać przez całe życie. A kiedy masz okazję spotkać się z nimi osobiście, masz już więź.

Pisanie artykułów – Przesyłanie artykułów to doskonałe narzędzie marketingowe i bardzo je polecam. Upewnij się, że kierujesz się na rynek docelowy. Pisz na tematy, które znasz. Nie pisz tylko dla reklamy – oddaj coś w zamian. Upewnij się, że temat i informacje mają wartość. Pisz artykuły, korzystając z „5 lub 10 najlepszych” lub „5 najlepszych sposobów na zrobienie czegoś”. Pomyśl o magazynach, które kupujesz w sklepach, nie skłaniaj się zwykle do tych artykułów. Wiem, że tak. Umieść te słowa kluczowe w tytule. Tam się liczą.

Planuj, planuj, planuj. Co zamierzasz dzisiaj zrobić, aby Twoja firma zyskała uznanie?

Marketing firmy nie musi być kosztowny, jeśli wystarczy pamiętać o nawiązywaniu kontaktów i korzystaniu ze wszystkich dostępnych narzędzi. W rzeczywistości może to być zabawne, gdy możesz poznać nowych ludzi i opracować nowe sposoby sprzedaży siebie i swojej firmy.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *