Wskazówki dotyczące wystawiania targów

Tytuł:
Wskazówki dotyczące wystawiania targów

Liczba słów:
2375

Podsumowanie:
Informacje o tym, jak osiągnąć sukces na wystawie lub targach. Ten artykuł pomoże Ci zwiększyć ROI na wystawach.

Słowa kluczowe:
targi, marketing, wystawy, stoisko, stoisko, kongres

Treść artykułu:
Udział w targach to podstawowa broń w zbrojowni marketingowej – i jak z każdą bronią należy obchodzić się z nią ostrożnie, umiejętnie i uważnie, jeśli nie ma strzelać do połowy.

Jego skuteczne stosowanie wymaga starannego przygotowania i przeszkolenia. Włącz go do całościowej strategii marketingowej, a stanie się narzędziem taktycznym, które po wycelowaniu we właściwy cel może wywołać bardzo udaną kampanię.

Przygotowanie

Wszyscy rzemieślnicy potwierdzą, że dobra praca zależy od dobrego przygotowania.

Poinformuj wszystkich w swojej organizacji, że Twoja firma zajmie stoisko na wystawie. Każdy może mieć coś bardzo wartościowego, aby przyczynić się do Twojego ostatecznego sukcesu.

Komunikuj się

Stwórz mały Komitet Akcji i wyznacz jednego z jego członków na koordynatora wystawy, odpowiedzialnego za wszystkie aspekty Twojego udziału – i upoważnij do wszystkiego. Przydziel budżet i ustal regularny program z jasnymi ramami czasowymi dla każdego działania.

Spójrz jeszcze raz na to, co zarezerwowałeś. Czy to tylko przestrzeń? Stojak na muszlę? A może pakiet „wszystko w jednym”? – czy tego potrzebujesz?

Tylko spacja – tj. Ślady kredy na podłodze. Oznacza to, że po prostu wynająłeś jakąś pustą powierzchnię, za którą musisz zapłacić za postawienie stoiska. Musisz wyznaczyć wykonawcę / projektanta stoiska.

Stojak na muszle – tj. Oprócz powierzchni wynajętej przez Ciebie, prostą konstrukcję składającą się zwykle z dwóch lub trzech ścian, płytek dywanowych, tabliczki z nazwiskiem i kraty lub muślinu. Sprawdź, czy inne elementy, takie jak oświetlenie czy sprzątanie stoiska są wliczone w cenę zakupu. Jeśli masz własny demontowalny system wyświetlania, prawdopodobnie będziesz mógł go skonfigurować tylko w ramach oficjalnego schematu powłoki. Potrzebujesz projektanta wnętrz lub wykonawcy?

Wszystko w pakiecie – tj. Gotowa jednostka zwykle tylko na mniejsze stoiska, ale jest dostarczana wraz ze wszystkimi podstawami i czeka na Twoją ekspozycję.

Zgadza się, więc teraz wiesz, co zarezerwowałeś, i jesteś gotowy na dzień otwarcia. Nie, nie pierwszy dzień koncertu, który nadejdzie wystarczająco szybko, ale pierwszy dzień przygotowań, który nigdy nie jest ani chwilę za wcześnie.

Pamiętaj, że wprowadzając się do hali wystawienniczej będziesz eksponował swoją firmę. To, co robisz ze swoim stoiskiem, odzwierciedla wizerunek Twojej firmy.

Zdecyduj, co chcesz pokazać. Spróbuj wprowadzić motyw, który będzie centralnym punktem prezentacji, być może motywem, który można przenieść za pośrednictwem reklamy przed pokazem. Jeśli to możliwe, włącz demonstrację produktu w działaniu – pamiętaj o starych sprzedawcach Hoover, którzy opróżniali dywan gospodyni domowej z kurzu, zanim go odkurzył? Jeśli odwiedzający zobaczy, że produkt działa lub, jeszcze lepiej, będzie mógł sam go wypróbować, będzie łatwiej go przekonać.

Jeśli sprzedajesz usługę lub Twój produkt jest zbyt duży, aby można go było wyświetlić na stoisku, zastanów się nad innymi sposobami przyciągania potencjalnych klientów do swojego stoiska

Kontakt twarzą w twarz oznacza, że możesz wykorzystać wszystko pięć zmysłów – wzrok, dotyk, węch, smak i słuch – więc przyjrzyj się dobrze swojemu produktowi i zobacz, ile z nich można wykorzystać. Mówią, że im więcej zmysłów zaangażuje się w doświadczenie, tym dłużej będzie ono zapamiętane.

Pamiętaj, że to Twój produkt, który odwiedzający ma do zobaczenia, lub inne podobne produkty. Nie ma nic bardziej irytującego – i osłabiającego – niż odwiedzający, który próbuje ci coś sprzedać, nie będąc zainteresowanym twoim produktem. Miej plan działania, jak radzić sobie z tego typu osobami, może po prostu wyjaśnij, że jesteś bardzo zajęty próbami załatwienia biznesu dla Twojej firmy i jeśli mogą zostawić Ci wizytówkę, skontaktujesz się z nimi po pokazie, jeśli potrzebujesz więcej informacji .

Przekonasz się na przykład, że stoisko powinno być otwarte w co najmniej dwóch trzecich. To ze względu na Ciebie i zwiedzających, wystawa jest terytorium neutralnym. Jeśli Twoje stoisko jest zaprojektowane jako forteca lub specjalny klub, do którego zapraszani są tylko bardzo wybrani goście, powstaje bariera.

Rozpoczynając projektowanie układu, zastanów się, co zachęciłoby Cię do wejścia na stoisko, gdybyś był gościem. Chcesz, aby był dostępny, przyjazny i nie był pełen małych obszarów, w których możesz zostać uwięziony. Zadbaj o to, aby było dobrze oświetlone, podkreślając te produkty, które chcesz podkreślić. Spraw, aby goście czuli się komfortowo wchodząc na stoisko. Pamiętaj o psychologicznych barierach, które można tak łatwo zbudować. Goście mogą niechętnie lub wahać się przed wejściem na platformę, a nawet przed wejściem

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *