Wskazówki dotyczące prezentacji wideo i spotkań dla początkujących

Tytuł:
Wskazówki dotyczące prezentacji wideo i spotkań dla początkujących

Liczba słów:
871

Podsumowanie:
Jestem maniakiem AV i od trzydziestu lat jestem Pocił się dużych i małych rzeczy jako producent spotkań, konferencji i wieców sprzedażowych. W tym czasie opracowałem listę kontrolną pięciu specjalnych „tajemnic”, których używam, aby zapewnić, że media spotkają się dobrze. Idź w prawo?

Widzisz, klient zapłacił duże pieniądze za wideo lub materiał multimedialny, który pomoże tłumowi otrząsnąć się z pajęczyn (lub kaca) i skupić się na celach, duchu i biznesie spotkania. I …

Słowa kluczowe:
spotkania, prezentacje, planowanie spotkań, planowanie wydarzeń, wideo, slajdy, PowerPoint

Treść artykułu:
I ‘ Jestem maniakiem AV i przez trzydzieści lat zajmowałem się dużymi i małymi rzeczami jako producent spotkań, konferencji i zlotów sprzedażowych. W tym czasie opracowałem listę kontrolną pięciu specjalnych „tajemnic”, których używam, aby zapewnić, że media spotkają się dobrze. Idź w prawo?

Widzisz, klient zapłacił duże pieniądze za wideo lub materiał multimedialny, który pomoże tłumowi otrząsnąć się z pajęczyn (lub kaca) i skupić się na celach, duchu i biznesie spotkania. Chcę, aby mój klient pokochał ten film, a jedyny sposób, w jaki mu się spodoba, to pokochanie go przez publiczność.

Cóż, możesz wprowadzić Christophera Walkena unoszącego się w powietrzu, a jeśli pokój nie jest odpowiedni, publiczność będzie rozproszona, a ten główny kawałek geniuszu, z którym klient się zaciągnął, zostanie uśpiony, zignorowany lub kup -poo’d z powodów, które nie mają nic wspólnego z jakością mediów.

Wszystko jest w pokoju. To doświadczenie grupowe i tak jak w kinie, wiele rzeczy składa się na to, by doświadczenie było właściwe.

Wskazówka pierwsza: niech wideo będzie oglądane.

Musisz stworzyć teatralne doświadczenie. Korzystanie z monitora telewizyjnego lub nawet dużego monitora komputerowego dla widzów powyżej 5 lub 10 osób jest szaleństwem.

Projektory wideo są tanie w wypożyczeniu lub zakupie i pomagają stworzyć kinowe wrażenia, jakich oczekują widzowie. Pamiętaj, że niektórzy ludzie na widowni mogą mieć lepsze kina domowe niż środowisko, które tworzysz.

Technik a-v w hotelu może pomóc, lub członek zespołu a-v może pomóc. Ekrany zaczynające się od 4 x 6 stóp działają dla tłumów do 25 osób; potem będziesz patrzeć na 6×8 lub znacznie większe tłumy, 12×16 ‘lub większe (znacznie większe, a i tak nie czytasz tego artykułu).

Wskazówka druga: Dźwięk powinien być tak „WIELKIE” jak wideo.

Dzieje się tak, nawet jeśli spotkanie jest tylko rozmową sprzedażową między Tobą a potencjalnym klientem w biurze wielkości szafy. Dźwięk to twoja tajna broń. Trzeba rozumieć słowa, czuć muzykę i napędzać emocje – tak jak w filmach. Zabierz ze sobą te przenośne głośniki lub na większe spotkanie wypożycz naprawdę dobry system dźwięku stereo, aby mieć pewność, że słuchacze będą otoczeni słowami i muzyką stworzoną przez Ciebie lub Twojego producenta.

Wskazówka trzecia: Kontroluj światła.

Wyobraź sobie kino, w którym zostawiają włączone światła. Całkiem dziwne, prawda? Teraz pomyśl o swoim spotkaniu. Aby zmaksymalizować oddziaływanie mediów, potrzebujesz, aby obraz był widoczny, a odbiorcy czuli się swobodnie reagując na to, co jest na ekranie. Nie ma miejsca, aby osoba czuła się skrępowana, śmiejąc się, klaskując, a nawet płacząc. Tylko w anonimowości zaciemnionego pokoju naprawdę zareagują na Twoją wiadomość i przyswoją jej znaczenie. Zasłoń okna. Wyłącz fluorescencyjne światła (to prawdziwy zabójca spotkań). Powoli zgaś światło w pokoju, gdy rozpocznie się wideo.

Wskazówka czwarta: Ćwicz.

Przejrzyj techniczne aspekty tego, co omówiliśmy. Wiedz, kiedy ma się rozpocząć wideo, kiedy ma być odtwarzany PowerPoint, i przećwicz przełączanie, ściemnianie świateł, regulację dźwięku (zarówno w zakresie głośności, jak i korektora) oraz przełączanie między wejściami, jeśli to konieczne. Nie chcesz się potykać zamiast mówić, a jeśli jesteś za kulisami, nie chcesz, aby mówca wołał Cię za spanie przy przełączniku (też byłbyś paskudny, gdybyś tam wisiał nie mając nic do powiedzenia ani do zrobienia, podczas gdy facet z filmu bąka w kółko z mediami z tyłu pokoju.)

Wskazówka piąta: Użyj efektu Lettermana.

Krótko mówiąc, schłódź pomieszczenie. David Letterman prowadzi swoją pracownię pod kątem 60 stopni. Dzięki temu on i jego publiczność zachowują ostrość. Nie mówię, żeby było tak zimno, ale jeśli masz więcej niż 50 osób, masz publiczność, która jest piecem kroczącym. Ciepło ciała jest rzeczywiste, a wiele ciał oznacza ciepły pokój. Podczas gdy o 7:00 w pomieszczeniu może wydawać się wygodne, o 8:00 uczestnicy mogą być upalnie, ponieważ nie przewidziałeś, jak pomieszczenie się nagrzeje. Ciepły pokój to śpiący widz. Śpiący widzowie nie klaszczą, nie zatrzymają Twojego przekazu, nie będą podekscytowani ani entuzjastyczni, a nawet mogą nie mieć otwartych oczu. Kiedy wchodzisz do pokoju, czuj

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *