Wskazówka, aby zwiększyć sprzedaż dzięki reklamie szeptanej dzięki promocyjnej bezpłatnej przedpłaconej karcie telefonicznej w Internecie

Tytuł:
Wskazówka: jak zwiększyć sprzedaż dzięki reklamie szeptanej dzięki promocyjnym darmowym, przedpłaconym kartom telefonicznym, gratisów online

Liczba słów:
692

Streszczenie:
w nocy?

To dobre pytanie, które zadaj sobie od czasu do czasu. Dla większości przedsiębiorców zajmujących się handlem elektronicznym jedną z odpowiedzi jest myśl o utracie przychodów, gdy potencjalni klienci opuszczają Twoją witrynę internetową bez zakupu. To około 97,4% odwiedzających, zgodnie z przyjętym w branży średnim współczynnikiem konwersji. Czy masz pewność, że Twoja witryna przekształca odwiedzających w klientów w najlepszym możliwym tempie? Jeśli tak, prawdopodobnie lepiej się wyśpisz …

Słowa kluczowe:
bezpłatna karta telefoniczna prepaid, karta telefoniczna gratis, karty promocyjne, prezenty z kart telefonicznych, pin

Treść artykułu:
Co nie pozwala Ci zasnąć w nocy?

To dobre pytanie, które zadaj sobie od czasu do czasu. Dla większości przedsiębiorców zajmujących się handlem elektronicznym jedną z odpowiedzi jest myśl o utracie przychodów, gdy potencjalni klienci opuszczają Twoją witrynę internetową bez zakupu. To około 97,4% odwiedzających, zgodnie z przyjętym w branży średnim współczynnikiem konwersji. Czy masz pewność, że Twoja witryna przekształca odwiedzających w klientów w najlepszym możliwym tempie? Jeśli tak, prawdopodobnie śpisz lepiej niż większość.

Jeśli nie, to prawdopodobnie rzucasz się w oczy, zastanawiając się nad sposobami zwiększenia sprzedaży w witrynie. Możesz pomyśleć, że wypróbowałeś już każdą małą wskazówkę lub sztuczkę dotyczącą optymalizacji współczynnika konwersji. Czy masz mocną korzyść w postaci „wezwania do działania”? Czy kiedykolwiek testowałeś różne komunikaty za pomocą narzędzi, takich jak optymalizacja strony docelowej A / B? Sieć ciągle się zmienia. Jeśli nie masz pewności, że nie ma miejsca na ulepszenia, najwyraźniej czas zastanowić się, w jaki sposób możesz przenieść swoją witrynę na wyższy poziom, aby zwiększyć sprzedaż online, przynosząc dodatkowe korzyści promocyjne.

1. Zachęć potencjalnych klientów odpowiednim serem.

Kupujący online są dziś bardziej wyrafinowani. Przed podjęciem decyzji o zakupie należy założyć, że potencjalni klienci ocenią od trzech do czterech konkurentów. Musisz się wyróżnić i zapewnić odpowiednią przynętę, aby potencjalni klienci zatrzymali się i kupili w Twojej witrynie, zamiast przejść do konkurencji. W niektórych przypadkach sprzedawcy muszą znaleźć specjalny rodzaj sera, który sprawi, że mysz kliknij określone opcje wysyłki lub zwiększą sprzedaż. Kreatywność w wyborze przynęty zwiększy współczynniki konwersji, jeśli wiesz, jaki rodzaj sera spowoduje kliknięcie myszą.

2. Utwórz ofertę o wartości dodanej.

Czasami musisz wyjść poza linię produktów, aby znaleźć potencjalnego partnera, który mógłby skorzystać na promocji krzyżowej. Niektóre upominki mogą być prezentowane jako oferty bonusowe, które przyniosłyby wysoką postrzeganą wartość dodaną, na przykład. Darmowe upominki z przedpłaconą kartą telefoniczną z rabatem ilościowym. Taki przedmiot może być nawet oznaczony wspólną marką jako specjalny prezent z podziękowaniami o wartości dodanej.

3. Oferuj darmowe upominki, które wywołują szum szeptany

Pomyśl o upominku lub elemencie promocyjnym, który potencjalni klienci będą zawsze mieć przy sobie, np. W torebce lub portfelu. Oddanie tego przedmiotu jest tym, co tworzy szum reklamowy, który zwiększa „szum”, świadomość marki i ostatecznie większą sprzedaż w Internecie. Przykład darmowego rozdawania kart telefonicznych pod wspólną marką to świetny sposób, aby zachęcić klientów do ciągłego noszenia Twojej marki i zwiększenia liczby powtarzających się zamówień i poleceń. Prezenty, takie jak bezpłatne przedpłacone karty telefoniczne, są szczególnie skuteczne, ponieważ są przeznaczone do wielokrotnego użytku. W rezultacie klient będzie miał kontakt z Twoją marką przez siedem dni, które zdaniem ekspertów są konieczne, zanim potencjalny klient będzie gotowy do sprzedaży lub ponownego zamówienia. Jest również prawdopodobne, że będzie on nie tylko wywierał wpływ na reklamę szeptaną w poleceniach.

5. Stwórz spersonalizowaną korzyść

Zawsze szukaj sposobów na spersonalizowanie swojej oferty. Zamiast „my” lub „ja”. rozmawiaj z klientem indywidualnie jako „ty”. Spraw, aby Twoi potencjalni klienci poczuli się wyjątkowo, elitarni i nadaj im osobisty charakter w jakikolwiek możliwy sposób, przekazując wartość dodaną. Spersonalizuj swój prezent, jeśli to możliwe, i znajdź partnera, z którym możesz się krzyżować, promować spersonalizowane produkty pod wspólną marką.

6. Podaruj przedmiot o wysokiej wartości:

Oferowanie czegoś ZA DARMO jest zawsze miłe. Ale słowo „wolny” może mieć negatywne konotacje. Zawsze chcesz, aby postrzegana wartość każdego prezentu lub oferty była wysoka.

Przykład:

Już dziś zdobądź bezpłatną przedpłaconą kartę telefoniczną online ze swoim zamówieniem

Vs.

Otrzymaj bezpłatną przedpłaconą kartę telefoniczną o wartości ponad 1 godziny bezpłatnych połączeń do Stanów Zjednoczonych i wielu innych krajów jako osobisty prezent z podziękowaniem za dzisiejsze zamówienie.

Już dziś zdobądź potencjalnych klientów i zachęć ich do zakupu w Twojej witrynie. Teraz nadszedł czas, abyś znalazł swój specjalny „ser”, który sprawi, że mysz potencjalnego klienta kliknie Twoją spersonalizowaną wysoką wartość postrzeganą

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *