Wielkie 4 porady promocyjne

Tytuł:
„Wielka czwórka” Porady promocyjne

Liczba słów:
540

Podsumowanie:
Pierwszym krokiem do sukcesu jest odejście od pomysłu tworzenia obraz. W rzeczywistości dosłowna definicja obrazu to imitacja lub przedstawienie osoby lub rzeczy.

Słowa kluczowe:
marketing, wizerunek firmy, tożsamość

Treść artykułu:
1. Usuń „Obraz” i popracuj nad tożsamością.
Pierwszym krokiem do sukcesu jest odejście od idei tworzenia obrazu. W rzeczywistości dosłowna definicja obrazu to imitacja lub przedstawienie osoby lub rzeczy. Właśnie tym nie chcesz być… imitacją

Tożsamość z drugiej strony oznacza, że jest to warunek bycia takim samym we wszystkich cechach. Opiera się na prawdzie i uczciwości. I uwierz mi, konsumentom zajmuje tylko milisekundę, aby zidentyfikować oszustwo.

Konsumenci szanują uczciwość i czują się komfortowo, zależnie od firm, które zainwestowały w ich tożsamość… zainwestowały w bycie prawdziwym i zasłużyły na swoje imię.

2. Be Yourself
Copycats to grosz za tuzin. Ilekroć wyjdzie na jaw dobry pomysł, tysiąc naśladowców będzie gotowych zarobić na jego sukcesie.

Nie mówię o uczeniu się od najlepszych i wykorzystywaniu ich historii sukcesu jako wskazówek w dążeniu do sukcesu. Wszyscy potrzebujemy czasami mentorów i przykładów do naśladowania.

Prawdziwy sukces tkwi w oryginalności. Co dobrego by zrobił, gdybyś skopiował strategie i kampanie reklamowe konkurencji? Znalezienie własnej niszy i skorzystanie z niej pozwoli Ci znacznie bardziej wyróżnić się z tłumu.

3. Bądź przyjazny konsumentowi
Przyjazna obsługa to usługa wygrywająca. Kto może się oprzeć szczeremu uśmiechowi? Większość firm sprowadza się do nauki. Spędzają dużo czasu podkreślając życzliwość i postawę „klient ma zawsze rację” wśród swoich pracowników.

A co z produktami i usługami przyjaznymi dla klienta? Wszyscy wiemy, że ludzie powinni być przyjaźni, ale czasami pomijamy fakt, że sam produkt powinien wywoływać uśmiech na twarzy konsumentów.

Namioty muszą znajdować się na samym dole listy produktów przyjaznych klientowi… chociaż w przypadku mojej rodziny nie była to wina producenta namiotów. Zawsze gubiliśmy instrukcje, zanim dotarliśmy na kemping, a próba taty złożenia tego cholerstwa bez nich sprawiała, że my, dzieciaki, biegaliśmy po wzgórzach.

Czy brakujące instrukcje lub części wymazują uśmiech z twarzy klienta? A co ze stronami internetowymi z trudnymi do znalezienia danymi kontaktowymi lub ulotkami, które pomijają ważne szczegóły?

Upewnij się, że wymyśliłeś wszystko, co sprawi, że Twoi klienci otrzymają ocenę A + od początku do końca, a wrócą po więcej!
4. Miej odwagę
Próbowanie czegoś nowego często napawa nas strachem… zwłaszcza, gdy wiąże się to z ciężko zarobionymi pieniędzmi. Czasami jedynym sposobem na wyjście z rutyny jest zrobienie dokładnie tego, czego nie chcemy – wyjście ze strefy komfortu i spróbowanie czegoś nowego.

Inne emocje, które nie pozwalają nam wskoczyć na nowy pomysł, to:

Wahanie – chcemy grać bezpiecznie
Zniechęcenie – wszyscy jesteśmy gotowi przegrać, zanim jeszcze spróbujemy
Pesymizm – skupiamy się bardziej na problemie niż na opcjach

Jeśli utkniesz w zastoju, pamiętaj, że robienie tego, co zawsze robiłeś, da ci dokładnie to, co zawsze masz – i dlatego jesteś tam, gdzie teraz jesteś. Nie bój się wyjść i zmoczyć stóp!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *