Więcej Marketing Dope

Tytuł:
Więcej wskazówek marketingowych

Liczba słów:
599

Podsumowanie:
Najlepszą radą jest rada, która działa – oto „wypróbowane i prawdziwe”

Słowa kluczowe:
poczta bezpośrednia, poczta bezpośrednia, marketing bezpośredni, marketing biznesowy, marketing, pocztówki, joy gendusa

Treść artykułu:
Marketing bezpośredni może sprawić, że odniesiesz sukces, ale musisz zrozumieć podstawy. Oto kilka innych klejnotów branży, które mogą przenieść Cię z nieoszlifowanego diamentu do świetlistego blasku.

Kiedy reklamujesz swój produkt lub usługę, uczciwość to nie tylko ścieżka prawna i etyczna, ale także droga do największej liczby powtórzeń transakcji.

Wiele razy firmy wpadają w pułapkę, próbując „zwabić” klientów do swojego sklepu. Stawiają twierdzenia, które są technicznie prawdziwe, ale są sformułowane w sposób, który sprawia, że brzmią lepiej niż w rzeczywistości. Firma może nie próbować świadomie oszukiwać klienta, ale mimo to, jeśli dokładnie to, co jest reklamowane, nie zostanie dostarczone, klient poczuje się oszukany. Ten klient prawdopodobnie nie będzie współpracował z tą firmą bez względu na jej ofertę reklamową w przyszłości. Wymień faktyczne zalety swojego produktu i zrealizuj to, co zostało obiecane, a Twoi klienci będą wracać.

W reklamie najlepiej opisać zalety produktu lub usługi. Samo nazwanie funkcji, które ma, może nie pokazać, co może zrobić dla Twojego klienta.

Przykład: firma samochodowa wypuszcza nowy model samochodu wyposażony w „nowe niezniszczalne hamulce porcelanowe”. Fakt ten jest nagłaśniany we wszystkich ich reklamach, ale samochody nie odlatują z parkingu. Jest bardzo prawdopodobne, że klienci na rynku docelowym, głównie rodziny, którym zależy na bezpieczeństwie, nie mają pojęcia, jaką różnicę te hamulce wpływają na osiągi pojazdu. Gdyby zamiast tego reklamowali korzyść, że samochód jest „wyposażony w hamulce, które mogą zatrzymać Twój samochód trzy razy szybciej”, dałoby to klientowi nieodparty powód do zainteresowania.

Zastanów się, jakie są zalety twojego produktu lub usługi i skup się na tym. Jeśli zajmujesz się konserwacją komputerów, Twoim produktem może być „zarządzanie serwerami i konserwacja baz danych”, ale lepiej będzie, jeśli powiesz, że możesz „zwiększyć produktywność biura, umożliwiając łatwiejszy dostęp do plików klienta”. Często klienci nie rozumieją Twojej firmy. Dlatego muszą cię zatrudnić. Pamiętaj, aby wyjaśnić im nie tylko, co robisz, ale także w jaki sposób może im to pomóc.

Gdy klient poda Ci swój adres e-mail, masz jeszcze jeden sposób na przesłanie do niego wiadomości.

Jednym z najlepszych sposobów uzupełnienia marketingu bezpośredniego pocztą elektroniczną jest marketing bezpośredni. Jednak w przeciwieństwie do marketingu bezpośredniego, niezamówiony marketing e-mailowy jest nielegalny. Nie możesz po prostu wyjść i kupić listy adresów e-mail i zacząć na nie wysyłać. Istnieje jeden sposób kupowania list do wysyłania e-mailem, zwany listami „opt in”, ale ta metoda nie jest zalecana, ponieważ liczba osób na liście, które faktycznie „zdecydowały się” na otrzymywanie Twojej promocji, jest bardzo niska. Dlatego zawsze należy zbierać adresy e-mail klientów w miarę otrzymywania ich adresów fizycznych.

Pamiętaj też, aby nie zaskakiwać klientów zbyt dużą liczbą promocji e-mailowych. Nie zalecam wysyłania więcej niż jednego e-maila na tydzień do każdego klienta. To nie tylko uchroni Cię przed złością klientów, ale także utrzyma poziom zainteresowania i zapobiegnie usuwaniu wiadomości e-mail przed ich otwarciem.

Jeśli Twoja firma planuje wysyłanie ofert specjalnych lub comiesięcznego biuletynu e-mailowego, musisz mieć tę listę, aby były skuteczne. Jeśli nie planujesz kontaktować się z klientami i potencjalnymi klientami za pośrednictwem poczty elektronicznej, powinieneś być!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *