Więc co teraz masz na sprzedaż

Tytuł:
Więc masz wyprzedaż, co teraz?

Liczba słów:
425

Podsumowanie:
Czy nie czujesz się świetnie, gdy zamykasz sprzedaż z nowym klientem? Czy wiesz, że robiąc kilka dodatkowych kroków, zwiększasz wartość nowego klienta na całe życie? Nie są tajemnicami, ale kiedy je zastosujesz, otwierają drzwi do większych zysków.

Najpierw pogratuluj nowemu klientowi decyzji i wzmocnij jego zaangażowanie we współpracę. Chcesz zbudować tę więź tak mocno, że Twój klient nigdy nie będzie chciał odpuścić.

Po drugie, pomóż swojemu nowemu klientowi zobaczyć, że y …

Słowa kluczowe:
sprzedaż, kontynuacja, wsparcie sprzedaży, cykl życia klienta, zdobądź nowego klienta, zachowaj klient o ugruntowanej pozycji

Treść artykułu:
Czy nie czujesz się świetnie, kiedy zamykasz sprzedaż z nowym klientem? Czy wiesz, że robiąc kilka dodatkowych kroków, zwiększasz wartość nowego klienta na całe życie? Nie są tajemnicami, ale kiedy je zastosujesz, otwierają drzwi do większych zysków.

Najpierw pogratuluj nowemu klientowi decyzji i wzmocnij jego zaangażowanie we współpracę. Chcesz zbudować tę więź tak mocno, że Twój klient nigdy nie będzie chciał odpuścić.

Po drugie, pomóż swojemu nowemu klientowi dostrzec, że nie jesteś błyskotką, że osobiście zobowiązujesz się wobec niego, jego firmy i ich potrzeb. Powiedz im, jaka jest twoja wspólna przyszłość.

Aby zbudować głębsze połączenie, szczerze zapytaj klienta, dlaczego kupił od Ciebie. Słuchaj aktywnie. Docenią Twoje zainteresowanie i będzie to bezcenny wgląd w rynek docelowy, gdy dotrzesz do innych potencjalnych klientów.

Za każdym razem, gdy dzwonisz lub wysyłasz e-mail z podziękowaniem za ich współpracę, masz możliwość zaangażowania ich na kilka sposobów. Pamiętaj, aby zostawić otwarte drzwi, aby mogli skontaktować się z Tobą bezpośrednio w przypadku jakichkolwiek pytań, które mogą mieć teraz lub w przyszłości. Nabierz nawyku mówienia im, czego mogą się spodziewać w następnej kolejności: czego otrzymają, co będziesz robić, co będą musieli zrobić itp. Ponownie przedstaw im wyniki i korzyści, które osiągniesz. Ustal oczekiwanie, że skontaktujesz się z Tobą za 30 dni, więc nawet jeśli nie zadzwonią z pytaniem / problemem, będziesz do nich dostępny w tym czasie.

Wszystkich nas niepokoją niespodzianki. Taka jest ludzka natura. Pamiętaj, aby wyjaśnić, jakie reakcje i niespodzianki może mieć Twój nowy klient w pierwszym / następnym miesiącu korzystania z Twojego produktu lub usługi.

Jeśli nie otrzymasz płatności z góry przy sprzedaży, zastosuj automatyczną procedurę śledzenia, potwierdzenia lub zapytania o płatność. W ten sposób proces jest niezależny od osobistej relacji, jaką nawiązałeś.

Podczas każdej kolejnej rozmowy telefonicznej / wizyty dotyczącej cyklu życia tego klienta częścią procesu sprzedaży jest wychwycenie niewypowiedzianych obaw i wątpliwości klienta.

Kiedy podejmiesz te kroki i będziesz dbać o swoich klientów, nigdy Cię nie opuszczą. Skoro pozyskanie nowego klienta kosztuje 7 razy więcej (czas, pieniądze, wysiłek) niż utrzymanie dotychczasowego, czy nie warto zwracać uwagi na szczegóły?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *