Wiadomości marketingowe z apelem Add Zest

Tytuł:
Wiadomości marketingowe z dodaniem zapału i odwołania

Liczba słów:
1243

Podsumowanie:
Jeśli chodzi o marketing, musisz być w stanie wyjść Top. Z ponad 3000 wiadomości marketingowych, które codziennie nawiedzają konsumentów, nie możesz sobie pozwolić na nudę. Korzystając z kilku prostych strategii, możesz dodać Zest i Appeal do swoich kampanii marketingowych.

Słowa kluczowe:
Marketing, Wiadomości, Odbiorcy, Korzyści, Odwołanie, Kampanie, Kreatywne, Znaczenie kolorów, Funkcje, Elementy wizualne, Technologia

Treść artykułu:
Nuda to jedna rzecz, na którą nie możesz sobie pozwolić, jeśli chodzi o marketing firmy. Ponieważ codziennie ponad 3000 komunikatów marketingowych atakuje konsumentów, musisz być kimś więcej i robić więcej, jeśli chcesz, aby ktoś Cię usłyszał.

Twój przekaz marketingowy to sposób, w jaki komunikujesz się ze społeczeństwem; musi być atrakcyjny i zapadający w pamięć. Aby to zrobić, rozważ koncepcję memu. Mem to myśl, idea lub przekonanie, które powielają się w czasie. Z punktu widzenia marketingu oznacza to tworzenie silnego, odważnego i ekscytującego przekazu marketingowego, który pozostaje z klientem i staje się częścią jego myślenia.

Dobrym tego przykładem jest „Just Do It” firmy Nike. To wyrażenie jest używane w wielu różnych kontekstach poza mówieniem o produktach Nike. Ludzie rozumieją, co to znaczy, ponieważ przeniknęło to naszą kulturę. Poniżej znajduje się kilka sposobów, dzięki którym możesz uniknąć nudy, dodając do wiadomości dodatkowy marketingowy urok.

1. Dodaj wizualizacje. Jest wiele sposobów na zwrócenie uwagi na przekaz marketingowy. Jednym z najlepszych sposobów jest dodanie czegoś wizualnego. Jak obraz mówi więcej niż tysiąc słów, tak samo może przekazywać różne rzeczy o tobie i twojej firmie. Jakiego rodzaju zdjęć lub grafik użyłbyś, aby pokazać, kim jesteś? Umieszczenie swojego zdjęcia na swojej stronie internetowej lub w innych materiałach marketingowych pomoże stworzyć silniejszy związek między Tobą a potencjalnymi klientami.

2. Znaczenie kolorów. Kolory mają ogromne znaczenie, jeśli chodzi o przekaz marketingowy. Żółty wywołuje wysoki poziom uwagi. Pomarańczowy i czerwony wskazują na szybkość. Pojęcia pieniędzy, zdrowia i wychowania są symbolizowane przez zielony. Czarny może oznaczać moc i siłę, ale może również wskazywać na ukrywanie się lub wtapianie w tło. Fiolet to kolor królewskości i bogactwa. Jakie rodzaje kolorów Cię pociągają? Jakie znaczenie chcesz przekazać ludziom kolorami, których używasz na wizytówkach, broszurach, a nawet na swojej stronie internetowej. Zbyt wiele kolorów rozprasza i wygląda chaotycznie. Niektóre kolory na kolorowym tle mogą powodować tę samą reakcję. Przy wyborze kolorów pamiętaj, aby współpracować z profesjonalistą, aby móc przedstawić swoją firmę w jak najlepszym świetle.

3. Wypróbuj technologię. Dodanie dźwięku lub wideo do witryny internetowej to świetny sposób, aby ktoś mógł Cię lepiej poznać. Dodanie prawdziwych nagrań dźwiękowych z zajęć, rozmowy kwalifikacyjnej, a nawet wiadomości powitalnej daje komuś możliwość usłyszenia Twojego głosu. Ponieważ technologia jest obecnie tak tania i łatwa w użyciu, możesz nawet rozważyć dodanie krótkiego filmu. Znowu pomoże to rozwinąć dobre relacje z publicznością. Należy pamiętać, że chociaż technologia jest świetna i ekscytująca i może zdziałać dla nas wspaniałe rzeczy, nie każdy ma wystarczającą przepustowość, aby w pełni się nią cieszyć. Ponad 50% konsumentów nadal korzysta z dostępu do komputera za pośrednictwem połączenia telefonicznego, co ogranicza ich możliwość pełnego korzystania z prawdziwego dźwięku i obrazu.

4. Kreatywne wizytówki. Świetnym sposobem na wyróżnienie się z tłumu jest opracowanie kreatywnej wizytówki. Dodaj do niego swoje zdjęcie lub profesjonalnie zaprojektowaną grafikę. Użyj karty typu broszura, która umożliwia drukowanie informacji kontaktowych oraz informacji o tym, co robisz na 4 różnych powierzchniach. Możesz dołączyć cytaty, mini-broszurę o Twojej firmie, a nawet pomocne wskazówki lub krótki quiz. Pomyśl o zastosowaniu kolorów i rodzaju czcionek, które również mogą dodać emocji i pizzazzu.

5. Akcja. Kiedy ludzie widzą działanie lub czytają o nim, często czują się upoważnieni do samodzielnego działania. Wykorzystanie ruchu w witrynie to kolejny sposób na uatrakcyjnienie przekazu marketingowego. Możesz mieć tekst, który samodzielnie zmienia kolory lub grafikę, która się porusza. Możesz nawet mieć namiot imprezowy. Należy pamiętać, że ruch może również szybko odciągnąć ludzi od Twojej witryny, ponieważ można go uznać za nieprzyjemny i dziecinny. Przed użyciem tych technik porozmawiaj ze specjalistą ds. Internetu. Możesz także sugerować działanie przez typy słów, których używasz w swojej kopii internetowej.

6. Dotrzyj do swoich odbiorców. Komunikat marketingowy o wysokiej jakości przemawia bezpośrednio do docelowych odbiorców. Kto jest waszym dobiorcą docelowym? Czy to mamy, osoby samotne, seniorzy, profesjonaliści solo? Słowa, których używasz do komunikowania się z mamą, są zupełnie inne niż słowa, których używałbyś do komunikacji z kor

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *