Wahanie marketingowe kosztuje drogo

Tytuł:
Koszty wahania marketingowego drogie

Liczba słów:
1206

Podsumowanie:
Wahanie, jeśli chodzi o marketing, może oznaczać różnicę między dokonaniem sprzedaży a odchodząc z pustymi rękami. Zastanów się nad tymi obszarami, zastanów się, gdzie możesz się wahać, i zastanów się, jakich okazji możesz przegapić, ponieważ pozwalasz, aby okazja cię ominęła.

Słowa kluczowe:
biznes, marketing, wahanie, możliwości, kontynuacja, zwlekanie, brak decyzji, brak odpowiedzi

Treść artykułu:
Czas jest wszystko. Nienawidzisz się spóźniać? Wczesny ptaszek dostaje robaka.

Wahanie, jeśli chodzi o marketing, może oznaczać różnicę między dokonaniem sprzedaży a odejściem z pustymi rękami. Sukces w wielu rzeczach, które robimy, zależy od tego, jak szybko możemy przetwarzać informacje, aby coś zrobić. Czas reakcji może być krytyczny, gdy próbujesz założyć firmę i próbujesz utrzymać się na szczycie tej, która już się rozwija.

Sprawdź, gdzie możesz się wahać, i zastanów się, jakich okazji możesz przegapić, ponieważ pozwalasz, aby okazja cię ominęła.

1. Sprzedawać siebie. Twoim najważniejszym obowiązkiem podczas marketingu jest sprzedaż. Wielu nowych właścicieli firm nie podoba się pomysł sprzedaży siebie, ponieważ być może nigdy wcześniej tego nie robili. Albo słowo „sprzedawanie” może wywoływać różnego rodzaju nieprzyjemne myśli. Następnym razem, gdy kogoś spotkasz, przyjmij postawę prostej rozmowy o tym, kim jesteś i co robisz. Nie przegap żadnej okazji do promocji swojego biznesu.

2. Nadal pracujesz nad stroną internetową? Niektórzy ludzie dają się wciągnąć w technologię robienia interesów. Robią różne wymówki, dlaczego nie mogą nic robić, ponieważ „nadal pracują” na swojej stronie internetowej. Sugeruję, aby nadal pracować nad swoją witryną (offline), ale utrzymuj jej wersję działającą. Ważne jest, aby zachować widoczność wśród obecnych i potencjalnych klientów. Strony internetowe to świetny i niedrogi sposób na utrzymanie obecności.

3. Odpowiadające telefony. Czy zdarzają Ci się dni, kiedy nie chcesz odpowiadać na telefony do klientów lub nikogo w tej sprawie? Wszyscy robimy. Jednak brak ich zwrotu ma poważną wadę. Nigdy nie wiesz, kiedy możesz przegapić okazję, która ma krytyczne znaczenie dla czasu. Co gorsza, wysyłasz wyraźną wiadomość do dzwoniących, że możesz nie być odpowiednią osobą do pracy, ponieważ nie zajmujesz się ważnymi sprawami, takimi jak oddzwanianie. Klienci chcą obsługi i chcą jej wczoraj. Odłóż jeden lub dwa razy dziennie, aby oddzwonić i po prostu to zrób.

4. Brak odpowiedzi na e-maile. Podobnie jak w przypadku zwrotnych połączeń telefonicznych, e-maile pozostawione bez opieki mogą wysyłać negatywne wiadomości o Tobie i Twojej firmie do obecnych i potencjalnych klientów. Obecnie e-mail jest bardziej powszechnym sposobem komunikacji niż telefon. Nierzadko otrzymuje się 100 lub więcej e-maili dziennie. Niebezpieczeństwo pozwala im siedzieć bez odpowiedzi. Kiedy nie odpowiadasz na e-maile, ludzie mogą pomyśleć, że nie jesteś na topie, nie jesteś zorientowany na szczegóły lub, co gorsza, że nie są one ważne. Jeśli ludzie nie otrzymają natychmiastowej uwagi, jakiej pragną, na tym konkurencyjnym rynku łatwo jest przenieść się w inne miejsce. Nie wahaj się, jeśli chodzi o komunikację. Zaplanuj regularne godziny w swoim harmonogramie, aby nadrobić zaległości w korespondencji.

5. Pozwól, aby okazja cię omijała. To niesamowite, jak wiele okazji możesz otrzymać, aby wypromować swój biznes i zdobyć nowych klientów. Ale z ilu z nich naprawdę korzystasz? Czy istnieją możliwości rozmawiania z lokalnymi klubami i stowarzyszeniami, które można wykorzystać? Znajdź listę organizacji i napisz do nich list lub zadzwoń, aby sprawdzić, czy potrzebują rozmowy, jakie są ich potrzeby. W ciągu kilku minut i zazwyczaj niewielkim lub bezpłatnym kosztem, możesz stworzyć sytuację, w której możesz przekazać wiadomość o tym, kim jesteś i co robisz.

6. Niekompletne projekty. Nad iloma projektami pracujesz teraz? Ile projektów rozpocząłeś, a teraz porzuciłeś? Przyjmij nową postawę kończenia tego, co zacząłeś. To orzeźwiające widzieć, jak coś się kończy. Jeśli nie zaczniesz czegoś, co okaże się rażącym krokiem w złym kierunku, spróbuj zakończyć wszystko, co zaczniesz. Nawet jeśli nie podoba ci się końcowy rezultat, możesz odzyskać projekt do innego użytku, na przykład pobierając z niego materiały do tworzenia artykułów lub bezpłatnych raportów, które możesz rozdać.

7. Podejmuj decyzje teraz. Podejmowanie decyzji na czas to coś, z czym prawie każdy boryka się. Obawiamy się, że przemyślenie sprawy może nie zająć nam wystarczająco dużo czasu. Możemy nie mieć wystarczających danych – lub możemy, ale po prostu nie jesteśmy wystarczająco zadowoleni z tego, co mamy. Lub nie chcemy podjąć złej decyzji. To tylko som

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *