W przypadku nazw firm i linii tagów popularność nie powinna być regułą

Tytuł:
W przypadku nazw firm i tagów popularność nie powinna rządzić

Liczba słów:
452

Podsumowanie:
Nie wybieraj idealnego wyszukiwania nazwa lub slogan w konkursie popularności! Niedawno spotkałem się z dwoma takimi przypadkami.

Najpierw ktoś, kogo znam, poprosił ludzi o głosowanie na najlepszy tytuł przyszłej książki. To niemądre, ponieważ to, co ludzie mówią, że podoba im się tytuł książki:

* Niekoniecznie odróżnia książkę od innych
* Niekoniecznie jest jasne, czytelne i wolne od negatywnych konotacji
* Nie oznacza tych, którzy są najlepszą publicznością dla boo …

Słowa kluczowe:
nazwy firm, nazwy firm, nazewnictwo, startupy, konkursy, marketing, sprzedaż, logo, slogany

Treść artykułu:
Nie zmieniaj swojego wyszukiwania idealnej nazwy lub sloganu w konkurs popularności! Niedawno spotkałem się z dwoma takimi przypadkami.

Najpierw ktoś, kogo znam, poprosił ludzi o głosowanie na najlepszy tytuł przyszłej książki. To niemądre, ponieważ to, co ludzie mówią, że podoba im się tytuł książki:

* Niekoniecznie odróżnia książkę od innych
* Niekoniecznie jest jasne, czytelne i pozbawione negatywnych konotacji
* Nie oznacza, że ci, którzy są najlepszymi odbiorcami książki, „ją dostaną”
* Nie zawsze jest łatwy do zapamiętania i powtórzenia
* Może nie działać dobrze w wyszukiwarkach

Po drugie, według The New York Times, stan New Jersey poddał pod głosowanie swój nowy slogan turystyczny. Zwycięski wpis „New Jersey: Przyjdź i przekonaj się sam” otrzymał tylko kilka głosów więcej niż „New Jersey: najlepiej strzeżony sekret”.

Zarówno slogany wygrywające, jak i zajmujące drugie miejsce w New Jersey oblewają podstawowy test skuteczności sloganu lub sloganu: Powinien odróżniać firmę lub w tym przypadku stan od większości lub wszystkich innych. Wypróbuj to sam, podając nazwy innych stanów poza New Jersey – w większości przypadków slogan nie jest już ani mniej aktualny. Oznacza to, że slogan nie może stanowić mocnego argumentu dla Garden State. Mówiąc wprost, jest to głównie gorące powietrze.

Zawody w New Jersey miały jeszcze jedną poważną wadę. Aby móc głosować na najlepsze hasło, trzeba było być mieszkańcem New Jersey. Choć mieszkańcy mają największy udział w poprawie reputacji swojego państwa, z definicji nie należą do rynku docelowego hasła turystycznego. Aby zrozumieć, co najbardziej spodobałoby się mieszkańcom spoza New Jersey, nie patrz masowo na mieszkańców stanu New Jersey. Wielu będzie o tym nie mieć pojęcia i wywróci to do góry nogami. Osoby z zewnątrz to osoby, które muszą zrozumieć hasło i zareagować.

Nigdy nie zapomnę reklamy firmy programistycznej Great Plains, która oczywiście zakładała, że zdjęcie płaskiego po horyzont krajobrazu bez drzew jest pociągającym obrazem. Dla mnie, zagorzałego mieszkańca Nowej Anglii, przyzwyczajonego do gęsto zalesionych wzgórz, ten obraz miał odwrotny skutek – napełnił mnie przerażeniem.

Oczywiście, ktoś, kto mieszka w New Jersey lub w Północnej Dakocie, może doskonale przedstawiać swój region atrakcyjnie osobom postronnym. Zamiast prosić dowolną grupę o głosowanie na zwycięską nazwę lub slogan, skonfiguruj swój konkurs tak, aby ludzie mogli przesyłać sugestie. Następnie poproś jedną osobę lub komisję o dokonanie selekcji zgłoszeń zgodnie z wcześniej przygotowaną listą kryteriów.

Wybierając i oceniając, a nie głosując masowo, najprawdopodobniej otrzymasz nazwę lub hasło, które podbije twoją publiczność.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *