W marketingu musisz skupić się na korzyściach

Tytuł:
W marketingu musisz skupić się na korzyściach

Liczba słów:
347

Podsumowanie:
W tym artykule marketingowym omawiam najważniejszy element marketingu – przekształcanie funkcji w potężne korzyści. Jeśli chcesz zwiększyć sprzedaż, musisz skupić się na zaletach swojego produktu lub usługi, a nie na funkcjach.

Jaka jest więc korzyść w porównaniu z funkcją?

Korzyść wyjaśnia, w jaki sposób produkt lub usługa pomoże danej osobie. Jeśli kupię ten produkt, w jaki sposób poprawi to moje życie? Czy to pozwoli mi zaoszczędzić pieniądze? Czy to sprawi, że poczuję się lepiej ze sobą? Czy to sprawi, że moje li …

Słowa kluczowe:
marketing, sprzedaż, biznes

Treść artykułu:
W tym artykule marketingowym omawiam najczęściej ważny element marketingu – przekształcanie funkcji w potężne korzyści. Jeśli chcesz zwiększyć sprzedaż, musisz skupić się na zaletach swojego produktu lub usługi, a nie na funkcjach.

Jaka jest więc korzyść w porównaniu z funkcją?

Korzyść wyjaśnia, w jaki sposób produkt lub usługa pomoże danej osobie. Jeśli kupię ten produkt, w jaki sposób poprawi moje życie? Czy to pozwoli mi zaoszczędzić pieniądze? Czy to sprawi, że poczuję się lepiej? Czy to ułatwi mi życie? Korzyści są bardzo potężnymi narzędziami sprzedaży, ponieważ ludzie kupują produkty i usługi, aby uzyskać efekt końcowy.

Funkcja wyjaśnia fakt dotyczący działania produktu, na przykład specyfikację. Na przykład nowy samochód ZMX ma przeciwblokujące hamulce. To fakt w przypadku samochodu – ma hamulce z przeciwblokadą. Problem z wyświetlaniem tylko funkcji polega na tym, że funkcja nie wyjaśnia, dlaczego jest pomocna – jakie korzyści przynosi dana osoba. Dlaczego miałbyś chcieć samochodu z hamulcami przeciwblokującymi? Odpowiedź na to pytanie brzmi: korzyść. Hamulce przeciwblokujące są znacznie bezpieczniejsze, ponieważ zapobiegają blokowaniu się opon i poślizgowi, dzięki czemu nie tracisz kontroli nad samochodem. Dlatego jeżdżąc samochodem wyposażonym w hamulce z przeciwblokadą, prawdopodobieństwo wypadku jest mniejsze. Korzyścią jest pozytywny wynik końcowy. W marketingu to pozytywny wynik końcowy, na którym chcesz się skupić.

Oto kolejny przykład. Firma XYZ Car Company opracowała nowy samochód, który pobiera 100 mil na galon. Cechą jest to, że samochód dostaje 100 mil na galon. Ale jaka jest korzyść? Dlaczego ktoś miałby chcieć samochodu, który dostaje 100 mil na galon? Korzyścią jest to, że zaoszczędzisz fortunę na zakupie paliwa.

Jeśli chcesz ulepszyć swój marketing i zwiększyć sprzedaż, koniecznie musisz skupić się na zaletach swojego produktu lub usługi. Ilekroć mówisz, co robi Twój produkt (funkcja), zadaj sobie pytanie: „W jaki sposób ta funkcja pomoże mojemu klientowi? Jaka jest korzyść z tej funkcji?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *