W książkach dla początkujących nie ma kompleksowych szczegółów marketingowych

Tytuł:
Wyczerpujące szczegóły marketingowe, których nie ma w książkach dla początkujących

Liczba słów:
1212

Podsumowanie:
Weteran Marketer ujawnia sztuczki marketingu

Słowa kluczowe:
biznes, marketing, marketing biznesowy, poczta bezpośrednia, pocztówki pocztowe, pocztówki, joy gendusa,

Treść artykułu:
Jeśli to jest pierwszy marketing artykuł, który czytasz, znajdź inne, bardziej podstawowe artykuły, które napisałem, a następnie wróć. Te dane są przeznaczone dla pośredników i zaawansowanych marketerów.

Chciałbym omówić trzy etapy Twojego marketingu, którymi są:

1) Ankiety

2) Zwracanie uwagi

3) Wysyłka

Ankiety marketingowe chronią Cię przed lataniem na ślepo w strategiach marketingowych Twojej firmy i są najlepszym sposobem, aby dowiedzieć się, co powinieneś oferować, komu i jak. Kiedy tak naprawdę nie wiesz, co umieścić w swoim bezpośrednim marketingu pocztowym, dzieje się tak, ponieważ nie przeprowadziłeś badań.

Aby uzyskać odpowiedź, jakiej oczekujesz w swojej kampanii marketingu bezpośredniego, musisz się przyjrzeć, czy korzystasz z ankiety, aby dowiedzieć się, co powiedzieć swoim odbiorcom. Możesz od razu odpowiedzieć „Nie – nie przeprowadzam ankiety”. Ale prawdę mówiąc, bardzo możliwe, że to zrobisz i po prostu nie zdajesz sobie z tego sprawy… czytaj dalej.

Dość dobrze znasz swój rynek, ponieważ już mu sprzedajesz. Nieświadomie przez cały czas badasz. Weźmy ten przykład:

Optometrysta ma butik optyczny. Wie, że największym rynkiem zbytu na jego okulary są kobiety w wieku od 40 do 65 lat. Skąd on to wie? Asortyment oprawek jego kobiet jest stale uzupełniany pięć razy częściej niż asortyment oprawek męskich, a nawet dzieci. A typy oprawek dla kobiet są zgodne z okularami dwuogniskowymi bez linii. Ciekawy! Zobaczmy, co jeszcze wie ten optometrysta. Wie, że te kobiety płacą wyższą cenę za swoje okulary, ponieważ produkty, które ciągle zamawia, pochodzą od bardziej ekskluzywnych projektantów, więc te kobiety prawdopodobnie mają większy dochód uznaniowy. To właśnie mam na myśli, mówiąc nieświadomie.

Teraz weźmy przykład, na którym jesteś pewien, że nie masz danych:

Jesteś pośrednikiem kredytów hipotecznych i nie wiesz, co powiedzieć ludziom, aby skłonili ich do refinansowania ich nieruchomości, ale jest to dziedzina, w której się specjalizujesz. Zakładasz, że najlepsza oferta przyciągnie więcej klientów. Przeprowadzasz ankietę marketingową lub otrzymujesz ankietę marketingową przeprowadzoną dla Ciebie, która pośrednio pyta ludzi o ich postawy i emocje związane z refinansowaniem oraz jakie byłyby zalety i wady. Większość ludzi chciałaby refinansować, ale uważają, że jest to bardzo skomplikowana procedura, więc nigdy nie próbują. Na podstawie tych informacji możesz określić, jaki ton i przesłanie powinny przybrać Twoje reklamy.

Więc co powinna mówić Twoja promocja? Co powiesz na to, że „zajmiemy się refinansowaniem dla Ciebie. Dowiedz się jak.’ Otrzymasz odpowiedź. Możesz wysłać tysiące artykułów promocyjnych, w których powiedz swoim potencjalnym klientom, że możesz im zapewnić najniższą stawkę, ale to nie jest ich zmartwienie. Martwią się, że jest to zbyt skomplikowane. Czy widzisz, jak mogłeś przegapić? Odpowiedzią jest ankieta.

Sprytnym biznesem jest zaprojektowanie ankiety (lub zlecenie jej wysłania) do Twoich byłych klientów, dzięki której będziesz na bieżąco, a nie po omacku.

Teraz przejdźmy do następnej logicznej sekwencji, jak przełamać pierwszą barierę przyciągania uwagi, tak aby „przycisk” znaleziony w ankiecie trafił w nich, zanim odrzucą Twoją promocję, zanim w ogóle ją przeczytają.

Porzuć koperty!

Najczęstszym pytaniem, które jest zadawane w przypadku reklam typu direct mail, jest „Jak zdobyć ich uwagę?”. Jest to poważny problem, ponieważ bez względu na to, co z nimi zrobisz, większość kopert wygląda zasadniczo tak samo. Wydrukuj na nich kolorowo, zrób okienko, pieczęć pilnie – Twoi klienci widzieli już wszystkie te sztuczki. Zostają wyrzucone, zanim jeszcze zostaną otwarte. Z zewnątrz mogą stwierdzić, że jest to chwyt marketingowy i po prostu się go pozbywają. Powoduje to, że tracisz sprzedaż z powodu założeń poczynionych, zanim jeszcze spróbujesz przekazać swoją wiadomość, kiedy gdybyś miał szansę powiedzieć klientowi, co oferujesz, mógłby to zrobić. Jasne i proste, najłatwiejszym sposobem obejścia tego jest użycie pocztówek.

Pełnokolorowy aspekt pocztówek nie tylko przyciąga więcej uwagi niż wszystkie koperty w stosie przesyłek danego dnia, ale także umożliwia dotarcie z wiadomością, podczas gdy odbiorcy podejmują decyzję, co zrobić przeczytaj i co wyrzucić.

Skorzystajmy z tego przykładu:

Siedzisz w metrze, a facet obok ciebie pochyla się i mówi “ Mam coś, co chciałbym ci sprzedać i jest to pod moim trenczem, czy jesteś zainteresowany?’ Tak więc, jak zrobiłby to każdy rozsądny człowiek, posuwasz się najdalej

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *