Uzyskiwanie linków do Twojej witryny

Tytuł:
Pozyskiwanie linków do Twojej witryny internetowej

Liczba słów:
589

Podsumowanie:
Jednym z najtrudniejszych zadań po stworzeniu witryny jest jej wypromowanie na wyszukiwarki i osiągaj pierwsze pozycje w rankingach. W końcu to miejsce, w którym my, właściciele witryn internetowych, chcemy być, zwłaszcza jeśli sprzedajesz produkty lub promujesz swoje usługi. Wszystko, co znajduje się po trzeciej stronie, jest generalnie bezużyteczne do przyciągania odwiedzających i potencjalnych klientów. Jak więc osiągnąć ten ranking pierwszej strony w głównych wyszukiwarkach?

Zakładam, że masz dobrą treść …

Słowa kluczowe:

Treść artykułu:
Jeden z najczęściej trudnym zadaniem jest wypromowanie strony internetowej w wyszukiwarkach i osiągnięcie pierwszych pozycji w rankingach. W końcu to miejsce, w którym my, właściciele witryn internetowych, chcemy być, zwłaszcza jeśli sprzedajesz produkty lub promujesz swoje usługi. Wszystko, co znajduje się po trzeciej stronie, jest generalnie bezużyteczne do przyciągania odwiedzających i potencjalnych klientów. Jak więc osiągnąć ten ranking pierwszej strony w głównych wyszukiwarkach?

Zakładam, że masz dobrą treść i aktualizujesz ją przynajmniej raz w tygodniu, ponieważ przyciąga to roboty wyszukiwarek do regularnego odwiedzania Twojej witryny. Jednak sama treść nie pozwoli Ci skoczyć przez rankingi. To, co zachęci do tego ruchu we wszystkich wyszukiwarkach, to linki wstecz.

Z pewnością przeczytasz o wielu sposobach uzyskiwania linków do swojej witryny, od wzajemnych linków po linki jednostronne, oraz że najnowsze informacje z Google sugerują, że kupowanie linków może skutkować karą i byciem zdegradowany w rankingach. Jak więc, jako zapracowana osoba prowadząca własny biznes i próbująca wypromować własną stronę internetową, robisz to? Możesz, jak sugerują ludzie, wysłać e-mail do różnych webmasterów, których witryny są powiązane z twoją, z prośbą o podanie linków do ciebie. Jest to bardzo czasochłonne i daje niewielkie rezultaty. Wzajemne łączenie jest łatwiejsze, ale wciąż czasochłonne, a linki wydają się teraz mieć niewielką wartość, więc czas spędzony na tym może nie być użytecznym i produktywnym sposobem wykorzystania czasu. Katalogi są znowu stosunkowo łatwe, jeśli są czasochłonne, a wiele z nich wymaga teraz zapłaty za łącze w ich katalogu. Jeśli planujesz zarejestrować się w jak największej liczbie katalogów, może to ostatecznie okazać się kosztowne. To jest OK, jeśli masz duży budżet, ale większość z nas pracuje nad bardzo napiętymi budżetami. Sugeruje się również, że wartość linków do katalogów jest obniżana, więc znowu może nie być najbardziej wartościowym sposobem wykorzystania twojego czasu.

To pozostawia jedną drogę, jaką jest pisanie i publikowanie artykułów. Prawdopodobnie jesteś ekspertem w swojej dziedzinie, więc pisanie o różnych aspektach związanych z Twoją witryną nie powinno być trudne. Już pierwszy artykuł jest trudny i zajmuje dużo czasu, ale kolejne stają się łatwiejsze do napisania. Zdziwisz się, o czym tak naprawdę możesz napisać. Jak wartościowe są te artykuły, mogę się odnieść tylko z własnego doświadczenia. Trzy miesiące temu zacząłem pisać artykuły i od tego czasu mam średnio dziesięć na miesiąc. Kiedy zaczynałem, moja witryna internetowa miała 12 linków zarejestrowanych w Google, 36 w MSN, 8 w Yahoo i żadnego w Teomie, i pozostawała na stronach siódmej i ósmej. Trzy miesiące później i 30 artykułów później witryna znajduje się na pierwszej stronie tych trzech wyszukiwarek dla co najmniej sześciu moich słów kluczowych, a liczba linków wzrosła w następujący sposób; Google 54, Yahoo 616, MSN 2056 i Teoma 606. Po zbadaniu tych linków ponad 90% z nich pochodzi z artykułów, które zostały przejęte przez e-ziny, blogi internetowe i wykorzystane jako treść w witrynach innych osób. To ciągłe źródło zaskoczenia i radości, gdy patrzysz, gdzie trafią! Uzyskanie doskonałych linków do Twojej witryny nie jest jedyną korzyścią, jaką uzyskujesz z artykułów, ponieważ zachęcają one również odwiedzających do Twojej witryny, a każdy odwiedzający jest potencjalnym klientem.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *