Uzyskaj bezpłatne porady dotyczące reklamy od ekspertów

Tytuł:
Uzyskaj bezpłatną reklamę: Porady ekspertów

Liczba słów:
409

Podsumowanie:
W jaki sposób możesz odebrać swoją historię mediom? Najlepsze odpowiedzi na to pytanie pochodzą od producentów, redaktorów i dziennikarzy, którzy decydują, które historie zostaną opublikowane. Oto niektóre z najlepszych wskazówek, jakie otrzymałem od tych ekspertów.

Zapoznaj się z programem / publikacją. Twoja prezentacja powinna dotyczyć tego, jak będzie działać Twoja historia. Nie rób ogólnej prezentacji („Opowieść o tresurze psów”), ale zasugeruj segment, dla którego ta historia będzie odpowiednia, lub dlaczego jest odpowiednia dla …

Słowa kluczowe:
reklama, bezpłatna reklama, informacje prasowe, informacje prasowe, e-mail, prasa, PR

Treść artykułu:
Jak możesz odebrać swoją historię mediom? Najlepsze odpowiedzi na to pytanie pochodzą od producentów, redaktorów i dziennikarzy, którzy decydują, które historie zostaną opublikowane. Oto niektóre z najlepszych wskazówek, jakie otrzymałem od tych ekspertów.

Zapoznaj się z programem / publikacją. Twoja prezentacja powinna dotyczyć tego, jak będzie działać Twoja historia. Nie rób ogólnej prezentacji („Opowieść o tresurze psów”), ale zasugeruj segment, dla którego ta historia będzie odpowiednia, lub co sprawia, że jest ona odpowiednia dla nich.

Nie bierz „nie” do siebie. Być może właśnie zrobili podobną historię, lub nie mogą jej dopasować, albo po prostu nie jest to dla nich odpowiednie. Jeśli rozmawiasz z kimś, zapytaj, czy może zasugerować inny program lub publikację, w której ta historia może działać.

Jeśli na początku ci się nie uda, spróbuj ponownie. Ale poczekaj co najmniej miesiąc lub dwa i wróć z innym kątem, nie do końca tym samym pomysłem, który został odrzucony.

Wiele osób woli teraz e-maile od faksów. Jest szybki do przejrzenia i można go łatwo przekazać kilku innym. Faksy często są nieprzeczytane, ale e-maile są czytane.

Niech Twój e-mail będzie krótki i na temat. NIE wysyłaj żadnych załączników, ponieważ zostaną usunięte nieotwarte (jeśli w ogóle przejdą). Możesz dołączyć łącze do swojej witryny internetowej lub zestawu multimedialnego online, w którym dostępne są dodatkowe informacje.

Kiedy wysyłasz e-mail, temat powinien być kuszący. Korzystanie z „Cześć!” lub coś, co wygląda jak spam, zostanie usunięte bez czytania. Zacznij od QUERY: lub PITCH: a następnie podaj krótki, mocny nagłówek.

Jeden z krajowych producentów programu telewizyjnego powiedział, że nie musisz wysyłać wideo z początkową (pocztą) reklamową, inny powiedział, że jeśli wyślesz prezentację bez filmu, nie będziesz brany pod uwagę. W obu przypadkach będziesz potrzebować wideo z innych występów w telewizji, zanim weźmiesz udział w programie ogólnokrajowym, więc bądź bezpieczny i wyślij go.

Lokalne media zawsze szukają lokalnych ekspertów do przeprowadzania wywiadów na różne tematy. Wyślij im swoją biografię i poświadczenia, a zatrzymają Cię w aktach, gdy następnym razem będą potrzebować eksperta w Twojej dziedzinie.

Pamiętaj, że nie istnieją media, które zapewniają Ci bezpłatną reklamę. Są po to, aby informować, edukować i bawić swoich czytelników, słuchaczy i widzów. Pomóż im to zrobić, a będziesz miał wiele okazji do rozgłosu.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *