Użyj marketingu artykułów, aby zwiększyć ruch w swojej witrynie

Tytuł:
Użyj marketingu artykułów, aby zwiększyć ruch w swojej witrynie

Liczba słów:
796

Podsumowanie:
Scena marketingu internetowego zmieniła się gwałtownie w ostatnich latach wraz z ciągły rozwój aplikacji Web 2.0. Jednak marketing artykułów pozostaje bez wątpienia jednym z najszybszych i łatwych sposobów kierowania ruchu do Twojej witryny internetowej.

Słowa kluczowe:
artykuły artykuły marketingowe

Treść artykułu:
Obraz marketingu internetowego zmienił się szybko w ciągu ostatnich kilku lat wraz z ciągłym rozwojem Aplikacje Web 2.0. Jednak marketing artykułów pozostaje bez wątpienia jednym z najszybszych i bezbolesnych sposobów kierowania ruchu do Twojej witryny internetowej.

Jeśli masz witrynę internetową lub produkt internetowy, który chcesz reklamować, marketing artykułów może Ci pomóc na wielu frontach. Nie tylko przekieruje ruch bezpośrednio do Twojej witryny internetowej, ale także pomoże Twojej witrynie uzyskać wysoką pozycję w rankingu wśród wyszukiwarek.

Zasadniczo działa to w ten sposób. Publikujesz artykuł, który jest powiązany z Twoją witryną lub produktem i przesyłasz go do wielu witryn internetowych zwanych katalogami artykułów. Twój artykuł zostanie opublikowany tutaj i będzie dostępny dla każdego, kto zechce go opublikować w sieci.

Więc jak możesz z tego skorzystać? U dołu każdego artykułu przesyłasz akapit, zwany polem zasobów, który krótko opisuje Ciebie lub Twoją firmę i zawiera link do Twojej witryny. Musi pojawić się w każdej witrynie, która zdecyduje się opublikować Twój artykuł, potencjalnie przyciągając tysiące odwiedzających do Twojej witryny.

Jak można się spodziewać, im lepszy artykuł, tym większe prawdopodobieństwo, że zostanie opublikowany, dlatego warto poświęcić trochę czasu na napisanie artykułu, który jest naprawdę interesujący, pouczający lub zabawny.

Powinieneś również poświęcić trochę czasu na pracę nad tekstem w polu zasobów, aby zachęcił czytelników do kliknięcia linku do Twojej witryny. Gdy już to zrobią, możesz zaoferować im swoje produkty i usługi, a nawet darmową ofertę, aby zebrać adresy e-mail i utworzyć listę mailingową.

Niech to będzie proste

Dla wielu przedsiębiorców internetowych pisanie artykułów będzie tylko niewielką częścią ich działalności, podczas gdy wielu nie napisałoby wcześniej. Oczywiście można to zrobić profesjonalnemu pisarzowi. Jeśli jednak przekracza to Twój budżet, powinieneś opanować sztukę pisania artykułów przy odrobinie praktyki.

Pierwszą zasadą pisania artykułów marketingowych jest wykorzystanie swoich mocnych stron. Napisz o czymś, o czym wiesz, i postaraj się podać informacje, które potencjalni odwiedzający Twoją witrynę zechcą przeczytać. Jeśli Twoja witryna sprzedaje części samochodowe, napisz na podobny temat, najlepiej coś, co Cię zachwyca. Szczególnie popularne są także artykuły „jak to zrobić”. Jeśli możesz pokazać czytelnikowi, jak wykonać zadanie w około 500 słowach, trafisz do zwycięzcy.

Nagłówki

Najważniejszą częścią każdego artykułu jest nagłówek. Jeśli twój nagłówek nie wzbudzi zainteresowania czytelnika, wszystkie twoje wysiłki pójdą na marne. Warto napisać kilka nagłówków, a nie tylko jeden. Ponadto, po napisaniu kilku nagłówków, odłóż je na bok i wróć do nich następnego dnia ze świeżym okiem. Pomoże Ci to wybrać najlepszy.

Każdy napisany przez Ciebie nagłówek powinien być krótki i zgryźliwy oraz zachęcać czytelnika do kliknięcia, aby przejść do artykułu. Istnieje kilka sztuczek, których możesz użyć, aby przyciągnąć uwagę czytelnika. Jedną z nich jest spełnianie pragnień ludzi i oferowanie rozwiązania. Oto przykłady:

Jak znaleźć idealnego partnera
Jak zarobić milion dolarów

Żaden artykuł nie pokazałby czytelnikowi, jak to osiągnąć, ale masz pomysł . Nagłówki, które pokazują czytelnikowi, jak osiągnąć coś w prostych krokach, również prowadzą do dobrego współczynnika klikalności. Może to być na przykład:

10 najlepszych wskazówek, jak znaleźć idealną osobę
5 prostych kroków, aby zostać milionerem

W miarę przesyłania coraz większej liczby artykułów otrzymasz lepsze wyobrażenie o tym, co działa dla Ciebie, zarówno pod względem nagłówków, jak i treści.

Przesyłanie artykułów

W Internecie są tysiące katalogów z artykułami. Niektóre z nich przyjmują artykuły na dowolny temat, podczas gdy inne koncentrują się na obszarach niszowych. Przynajmniej na początku najlepiej jest trzymać się tych większych, o których wiadomo, że będzie duży ruch. Szybkie wyszukiwanie w Google pokaże, których należy szukać.

Przesyłanie artykułu to dość prosty proces. Wystarczy zarejestrować się w serwisie i wprowadzić swoje artykuły wraz z podsumowaniem. Konieczne będzie również wprowadzenie słów kluczowych. Wybieraj je ostrożnie, aby właściciele witryn szukający treści mogli faktycznie znaleźć Twoje artykuły.

Przesyłanie artykułu może być czasochłonne, więc jeśli przesyłasz do dużej liczby katalogów, możesz rozważyć usługę przesyłania artykułów

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *