Uwagi dotyczące stylu życia i marketingu dotyczące ustalania i podnoszenia cen

Tytuł:
Styl życia i marketing: Uwagi dotyczące ustalania i podnoszenia cen

Liczba słów:
673

Podsumowanie:
Dowiedz się, jakie zmienne należy wziąć pod uwagę podczas ustawiania ceny i jakich strategii możesz użyć, aby podnieść ceny.

Słowa kluczowe:
ustalanie cen, ustalanie opłat, ustalanie opłat za konsultacje, ukryte koszty, marketing małych firm

Treść artykułu:
lt;bgt; Styl życia i Marketing lt;/bgt;

Jeśli myślisz, że musisz żyć na dużą skalę, aby przyciągać biznes, pomyśl jeszcze raz. Tym, co przyciąga biznes, jest cenna oferta dostarczana odpowiednim potencjalnym klientom z pewnością siebie, uczciwością i konsekwencją. Z drugiej strony przyciąganie biznesu jest prawie niemożliwe, gdy desperacko szukasz pracy.

Twoje wybory stylu życia mogą podkreślać Twoje zaangażowanie w autentyczne i połączone życie, żyjące w świadomości i szacunku dla dobra innych i naszej planety. Życie według tych wyborów i pozwalanie im na informowanie o tym, jak zaistniałeś w świecie, może być nieodpartym aspektem Twojej osobistej formuły marketingowej. Potrafią wyróżnić Twoją ofertę w wybranej niszy rynkowej.

lt;bgt; Ubezpieczenie, podatki, emerytura i inne lt;/bgt;

Inne kwestie związane z osobami samozatrudnionymi to ubezpieczenie medyczne, dentystyczne, ubezpieczenie na życie i inwalidztwo. Ponadto możesz potrzebować ubezpieczenia od odpowiedzialności zawodowej, ubezpieczenia sprzętu i dokumentacji oraz ubezpieczenia w celu ochrony w razie wypadków na terenie zakładu.

Podatki od samozatrudnienia mogą zaskoczyć nieostrożnych. Skontaktuj się ze swoim księgowym (masz takiego, prawda?) I dowiedz się, jakie prawdopodobnie będą Twoje zobowiązania podatkowe.

Jak planujesz sfinansować swoją emeryturę? Jako właściciel małej firmy mogą być dostępne plany podatkowe. Ponownie skontaktuj się z księgowym. (Czy zauważyłeś, że jednym z wydatków, które będziesz musiał zaplanować, jest księgowość?)

Łatwo przeoczyć ukryte koszty, takie jak amortyzacja. Pomyśl o umeblowaniu i sprzęcie, którego używasz oraz o tym, jak często będziesz musiał je naprawiać lub wymieniać. Skąd otrzymasz pieniądze na te wydatki? W jaki sposób zapłacisz za aktualizacje oprogramowania lub za technika do debugowania komputera?

Poniższy zarys pomoże Ci zrozumieć, jak ustawić własne stawki i dlaczego nie ma jednej formuły dla wszystkich.

lt;bgt; Ile chcesz zabrać do domu? Dochód netto a dochód brutto lt;/bgt;

Oto częściowa lista wydatków, które możesz ponieść w swojej firmie.

Podatki
Świadczenia
Ubezpieczenie medyczne
Ubezpieczenie inwalidzkie
Ubezpieczenie dentystyczne
Emerytura
Koszty ogólne
Amortyzacja (to nie jest teoria!)
Wymiana wyposażenia
Wymiana sprzętu
Aktualizacja oprogramowania
Koszty administracyjne
Pomoc biurowa
Księgowość
25-50% Twojego czasu na zarządzanie i promocję Twojej firmy
Wynagrodzenie za wakacje, urlop i chorobę

lt;bgt; Dokąd ucieka czas? lt;/bgt;

Wskazówka: przechowuj aktualną listę wszystkiego, co robisz przez trzydzieści dni. Nie jest to lista „rzeczy do zrobienia”, ale lista „zrobiłem”. Pomoże ci to zrozumieć, dokąd zmierza twój czas.

Sprzedaż i marketing
Obsługa (e-mail, telefon, rozwiązywanie problemów)
E-mail
Oferty, perspektywy
Rozmowy telefoniczne
Spotkania
Administracja (księgowość, korespondencja, umowy, raporty)
Szkolenie

lt;bgt; Zmienne wpływające na ceny lt;/bgt;

Geografia
Demografia
Nisza
Doświadczenie
Postrzegana wartość
Umiejętności
Zdolność klienta do płacenia / uzyskiwania wartości z Twojej pracy
Koszt świadczenia usług
Opłaty konkurencji

lt;bgt; Czy nadszedł czas, aby podnieść opłaty? lt;/bgt;

Pełny kalendarz
Reputacja lidera lub eksperta
Odwrócenie się od pracy
Uznany autor lub mówca
Prestiżowe afiliacje lub nagrody
Zaawansowane szkolenie / certyfikacja
Ulepszone usługi
Zwiększone koszty

lt;bgt; Strategie podnoszenia cen lt;/bgt;

Roczne przyrostowe wzrosty
Wzrosty cyklu biznesowego
Wzrosty “ kursu idącego ”
Upewnij się, że ustawiono bieżący kurs idąc obawy!
Czy bieżące stawki odzwierciedlają Twoje koszty i usługi?
Więcej pracy, aby uzasadnić wzrost stawek o więcej niż 10%
Informuj klientów o tym, jaki jesteś wspaniały
Szkolenia i rozwój umiejętności
Troska o ich dobre samopoczucie
Poprawa obsługi i wydajności
Jak zaoszczędziłeś czas lub pieniądze
Jak zarobiłeś dla nich pieniądze
Jak rozwiązałeś problemy dla nich lub dla innych
Jak bardzo jesteś poszukiwany
Stwórz nastrój, który będzie wspierał twoją deklarację wartości
Pewność siebie

lt;bgt; Co klienci chcą wiedzieć, gdy podnosisz ceny lt;/bgt;

Jakie są nowe stawki?
Kiedy zaczną obowiązywać?
Daj rozsądne powiadomienie
Rozważ przyznanie obecnym klientom okresu karencji na dostosowanie
Dlaczego zwiększają się?
Jaką wartość otrzyma klient za wyższe opłaty?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *