Utwórz wizytówkę, która się sprzedaje i jest skuteczna

Tytuł:
Utwórz wizytówkę, która się sprzedaje i jest skuteczna

Liczba słów:
385

Podsumowanie:
Dlaczego Twoja firma potrzebuje wizytówki?

Słowa kluczowe:
identyfikacja wizualna, logo, branding

Treść artykułu:
Wizytówka to potężna karta wręczana klientom lub wręczana do Ciebie przez kogoś, kto ma wszystkie te informacje na tak małej przestrzeni. Wizytówki są ważną częścią każdej firmy i dają każdemu pierwsze wrażenie o Twojej firmie. Dlatego dostosuj kartę w taki sposób, aby zrobić dobre wrażenie na innych.

Utwórz wizytówkę, która będzie wyrażać poczucie, że jesteś po imieniu, nazwie firmy, opisie firmy i innych danych kontaktowych, aby Cię zapamiętali.

Etapy projektowania skutecznej wizytówki: – Przede wszystkim powinieneś być świadomy tego, co chciałbyś mieć na wizytówce, aby przekazać innym o sobie. Chcesz skupić się na tożsamości swojej firmy. Potrzebujesz więc swojego imienia i nazwiska, logo firmy, identyfikatora e-mail, adresu internetowego i pocztowego, a na końcu numeru telefonu.

Drugi krok to wygląd karty – obejrzyj karty ze swojej kolekcji, które otrzymałeś od znajomych, krewnych, klientów, a nawet nieznajomych i miej dobry pomysł, który zrobi na Tobie największe wrażenie. Nie mówię, żeby go klonować ani pożyczać, ale pamiętaj, który z nich się wyróżnia i który najbardziej Ci odpowiada.

Trzecim i ostatnim krokiem jest styl – kiedy już masz pomysł, czego chcesz. Popracuj nad stylem swojej wizytówki, na przykład jeśli prowadzisz dom pogrzebowy i masz na niej krzykliwe zdjęcie, nie zrobi to dobrego wrażenia. Podstawowym przykładem jest posiadanie prostego projektu, w którym informacje o Tobie i Twojej firmie są jasne i widoczne.

Twoja wizytówka powinna mieć ten sam kolor i wygląd, co w innych materiałach marketingowych, takich jak broszura czy strona z materiałami biurowymi. Sprytnie wykorzystaj miejsce na swojej karcie i wyświetlaj informacje, które są niezbędne, a nie niechciane informacje wysyłające niewłaściwą wiadomość.

Wizytówka może zdziałać więcej, niż tylko usprawnić Twój biznes, może również służyć jako przypomnienie o wizycie, a także kierunek do miejsca pracy. Zatem kluczem do udanego projektu wizytówki jest rozsądny projekt i to, co przekazujesz na karcie.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *