Utrzymywanie i przyciąganie klientów do Twojej firmy

Tytuł:
Utrzymywanie i przyciąganie klientów do Twojej firmy

Liczba słów:
398

Podsumowanie:
Wizytówki firmowe mogą sprawić, że Twoi klienci poczują, że ich pamiętasz i im zależy o nich. Te małe rzeczy są bezcenne.

Słowa kluczowe:
biznes, pozdrowienia, karty, drukowanie

Treść artykułu:
Biznesowe kartki z życzeniami to sprytny sposób na wprowadzenie i utrzymanie kontaktu potencjalni klienci. To doskonałe narzędzie sprzedażowe do otwierania drzwi potencjalnemu klientowi. Są chwile, kiedy czujesz się niedoceniany. Zadaj sobie pytanie, jak często czujesz się wzięty za pewnik? Teraz pomyśl o swoich klientach i zadaj sobie pytanie, ile są dla Ciebie warci? Kiedy wysyłasz swoim klientom dobrze zaprezentowane kartki z życzeniami, czują, że są dla Ciebie ważni.

Większość firm koncentruje się na jakości, ale pamiętaj, że relacje mają znaczenie. Pamiętaj, że ludzie wracają, gdy czują się wyjątkowo. Więc spersonalizuj swoich klientów, a oni nagrodzą Cię większą liczbą powtarzających się sprzedaży i poleceń, niż możesz sobie wyobrazić.

Jedną z zalet firmowych kart okolicznościowych jest ich trwałość. Kiedy ludzie otrzymują karty od kogoś, kogo nie spodziewają się, ich ciekawość jest rozbudzona. A po otwarciu karty są szanse, że pokażą ją w swoich biurach lub salonach.

Istnieją inne powody, dla których wizytówki są ważne w biznesie.

1. Często są bardziej efektywne niż pierwsze telefony. Wysyłając kartkę z życzeniami, masz powód, aby nawiązać połączenie kilka dni po jej otrzymaniu przez odbiorcę.
2. To dobry sposób na pozostawanie w kontakcie bez zbytniego natarczywości.
3. Dzięki kartce z życzeniami Twoi klienci wiedzą, że jesteś zawsze na miejscu, gdy są potrzebne.
4. Twoja unikalna lub zabawna karta będzie zbyt cenna, aby ją podrzucić; w ten sposób będą stale przypominać, że je wysłałeś.

Dla klientów wizytówki biznesowe mają również zalety:

1. Twoi obecni klienci pomyślą, że poświęcisz trochę czasu, aby o nich pomyśleć.
2. Kartki okolicznościowe to nieagresywny sposób komunikowania się. Kartka z życzeniami nie zakłóci ich czynności.
3. Twoi obecni i potencjalni klienci docenią Twój wysiłek, aby pozostać z nimi w kontakcie.

Chodzi o to, aby Twoja karta była krótka i na temat. Zapisz długą rozmowę jako pierwszy kontakt telefoniczny lub spotkanie.

Naprawdę, Twoja kartka okolicznościowa może sprawić, że Twoi klienci poczują, że ich pamiętasz i zależy Ci na nich. Te małe rzeczy są bezcenne. Pamiętaj tylko, o ile trudniejsze i bardziej czasochłonne jest znalezienie nowego klienta, niż utrzymanie obecnego. W końcu poświęcenie czasu na skontaktowanie się z obecnymi i potencjalnymi klientami przyniesie dożywotnią dywidendę, zarówno osobistą, jak i zawodową.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *