Utrzymanie równowagi na dzisiejszym rynku kredytów hipotecznych

Tytuł:
Pozostawanie na powierzchni na dzisiejszym rynku kredytów hipotecznych

Liczba słów:
347

Podsumowanie:
Ponieważ boom refinansowy szybko się kończy, jeśli nie już w branży kredytów hipotecznych. Niezwykle ważne jest, aby kontynuować pracę, aby potencjalni klienci przychodzili Ci do głowy.

Słowa kluczowe:
Sprzedaż, marketing, pożyczkobiorca, kredyt hipoteczny, leady, telemarketing, umiejętności, szkolenie, blog, sprzedaż, internetowy kredyt hipoteczny

Treść artykułu:
Ponieważ boom refinansowy szybko dobiega końca, jeśli nie już w branży hipotecznej. Niezwykle ważne jest, aby kontynuować pracę, aby potencjalni klienci przychodzili Ci do głowy.

Oto kilka pomysłów, dzięki którym Twoje imię i nazwisko, produkty i usługi będą widoczne dla potencjalnych klientów.

Na początek zajrzyj ponownie do każdego refinansowania, jakiego dokonałeś w ciągu ostatnich kilku lat. Wyciągnij klientów, których dałeś tylko zainteresowaniu, ramię, cosi lub podobny produkt.

Warunki dotyczące rodzajów pożyczek, takich jak te, będą wkrótce spłacane, a Twoi klienci będą musieli podjąć pewne decyzje. Oto Twoja szansa, aby im to ułatwić.

Zacznij więc dzwonić i wysyłać maile już dziś. Pokaż im swoje imię i daj im znać, że nadal tu jesteś i masz do zaoferowania wiele produktów, które będą odpowiadały ich potrzebom.

Następnym krokiem będzie networking. Jeśli zajmujesz się sprzedażą, nic nie może być ważniejsze niż networking. Więc jeśli tego nie robisz, zacznij. A jeśli robisz to teraz, rób to częściej.

Nieważne, ile czasu spędzasz w biurze, wydawaj mniej.

Pomyśl o tym, ile czasu faktycznie spędzasz na sprzedaży w jeden dzień?

Sprzedawca spędza średnio dwie godziny dziennie na sprzedaży. Dlaczego są w sprzedaży?

Dołącz do grup networkingowych, izb handlowych, rotary, programów zaangażowania społecznego itp., Itp.

I nie zapominaj o swoich przyjaciołach i rodzinie, powinni oni stanowić dużą arsenał poleceń sprzedawców.

Nigdy nie unikaj gadania o sobie na spotkaniach rodzinnych lub w bar-b-ques.

W tłumie zawsze jest ktoś, kto potrzebuje lub zna kogoś, kto potrzebuje refinansowania lub zakupu domu. Miej więc pod ręką wizytówki.

Nie zapomnij też o swoich byłych klientach. Zadzwoń do nich, aby kontynuować i upewnij się, że nadal są zadowoleni. A gdy będziesz rozmawiać z nimi przez telefon, daj im znać, że byłbyś wdzięczny za każdą firmę, którą mogliby wysłać.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *