Usługi wsparcia marketingu bezpośredniego Usługi Lettershop

Tytuł:
Usługi wsparcia marketingu bezpośredniego, usługi Lettershop

Liczba słów:
565

Podsumowanie:
Większość firm marketingowych prowadzi dużo marketingu bezpośredniego. Można nawet zasugerować, że jest to tradycyjnie chleb powszedni dochodu firmy marketingowej. Jednak, aby właściwie zarządzać kampanią marketingu bezpośredniego, Twoja firma będzie musiała mieć odpowiednie usługi wsparcia marketingu bezpośredniego, w tym usługi letterhop. Te elementy wsparcia wykonają podstawową pracę w Twojej kampanii marketingu bezpośredniego.

Usługi wsparcia marketingu bezpośredniego wiele z nich obejmuje drukowanie, wysyłanie danych …

Słowa kluczowe:
usługi letterhop

Treść artykułu:
Większość firm marketingowych prowadzi dużo marketingu bezpośredniego. Można nawet zasugerować, że jest to tradycyjnie chleb powszedni dochodu firmy marketingowej. Jednak, aby właściwie zarządzać kampanią marketingu bezpośredniego, Twoja firma będzie musiała mieć odpowiednie usługi wsparcia marketingu bezpośredniego, w tym usługi letterhop. Te elementy wsparcia wykonają podstawową pracę w Twojej kampanii marketingu bezpośredniego.

Usługi wsparcia marketingu bezpośredniego często obejmują drukowanie, zarządzanie bazą danych mailingów i zarządzanie kampaniami. Podczas gdy usługi letterhop zajmują się kwestiami związanymi z dystrybucją kampanii marketingu bezpośredniego. Obejmuje to wiele przyziemnych zadań, takich jak etykietowanie, wstępne sortowanie, składanie, śledzenie i tak dalej. Jednak te czynności są tak przyziemne, jak mogą być one kluczowe dla zakończenia udanej kampanii marketingu bezpośredniego.

W większości kampanii marketingu bezpośredniego usługi wsparcia marketingu bezpośredniego i usługi letterhop są obsługiwane przez zewnętrznego dostawcę. Podobnie jak w przypadku wyboru dowolnego dostawcy zewnętrznego, sugerujemy przeprowadzenie badań. Ale jest z tym problem. Oczywiście konkurencyjne firmy marketingowe mogą nie chcieć udzielać informacji o firmach, z których korzystają w celu świadczenia usług wsparcia marketingu bezpośredniego i usług letterhop. Ale znaleźliśmy sposób na obejście tego i może to zabrzmieć głupio, ale w rzeczywistości działa.

Zadzwoń do kongresmena.

Przestań się smiać. Mówimy poważnie.

Dlaczego, możesz zapytać, nie staramy się uzyskać rachunku? Szukamy tylko dobrych dostawców usług wsparcia marketingu bezpośredniego i usług letterhop. Jak nasi kongresmeni mogą w tym pomóc? Cóż, jest to dość proste, kandydaci polityczni wysyłają dużo bezpośrednich przesyłek pocztowych i zwykle korzystają z lokalnych firm. Prowadzisz również małą firmę w dzielnicy kongresmena; będzie miał powód, by ci pomóc.

OK, więc teraz znalazłeś dobrą firmę, która świadczy usługi wsparcia marketingu bezpośredniego i usługi letterhop. Czy są jakieś inne pułapki? Oczywiście, że tak. Podobnie jak w przypadku wielu innych dostawców zewnętrznych, osoby zajmujące się usługami wsparcia marketingu bezpośredniego i usługami letterhop zarabiają na wolumenie. Oznacza to, że kontrola jakości, choć jest priorytetem, może nie być ich najwyższym priorytetem. Dlatego należy szczególnie uważać, aby wszystkie materiały drukowane, bazy danych i instrukcje były przekazywane zarówno ustnie, jak i na piśmie.

Z naszego doświadczenia wynika, że jeśli nigdy nie pracowałeś ze sprzedawcą, sugerujemy zrobienie tego osobiście. Chociaż dzięki drukowaniu cyfrowemu wiele można zdziałać przez telefon, FTP i e-mail, nadal uważamy, że te wstępne kontakty należy nawiązać osobiście. I nie dawaj tej pracy nowemu pracownikowi ani stażyście. To tylko proszenie o kłopoty. Powinien to zrobić ktoś, kto jest w Twojej firmie od co najmniej roku. Kogoś, kto potrafi myśleć na własnych nogach.

Inną ważną rzeczą dotyczącą dostawców, którzy oferują usługi wsparcia marketingu bezpośredniego i usługi letterhop, jest to, że codziennie widzą kampanie marketingu bezpośredniego. Mają poczucie, co działa, a co nie. Jeśli kwestionują jakiś aspekt Twojej kampanii, posłuchaj ich. Prawdopodobnie wiedzą, o czym mówią. A kiedy Ty i sprzedawca budujecie zaufanie; możesz znaleźć je podając wskazówki, którymi dzielą się tylko z cennymi klientami. Możemy dodać, że skierowanie od kongresmena może również pomóc w poprawieniu wczesnych relacji z klientem i dostawcą. A myślałeś, że to szalona sugestia, prawda?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *