Usługi w zakresie realizacji produktów, dzięki czemu możesz dać swoim klientom to, czego chcą

Tytuł:
Usługi realizacji produktów: abyś mógł dać swoim klientom to, czego chcą

Liczba słów:
510

Podsumowanie:
Prowadzimy dyskusje w sektorze detalicznym usług związanych z realizacją produktów prawie zbyt często. Ale w tych dyskusjach często zapominamy o niektórych kluczowych kwestiach, które sprawiają, że usługi realizacji zamówień są tak ważne dla naszego sektora.

Słowa kluczowe:
usługi wsparcia marketingu bezpośredniego, logistyka dystrybucji, zarządzanie bazami danych, zarządzanie bazami danych list mailingowych, marketing,

Treść artykułu:
We in the Sektor detaliczny zbyt często angażuje się w dyskusje na temat usług związanych z realizacją zamówień. Ale w tych dyskusjach często zapominamy o niektórych kluczowych kwestiach, które sprawiają, że usługi realizacji zamówień są tak ważne dla naszego sektora. Należy to rozumieć i jest to powszechny produkt uboczny wszelkich dyskusji wewnątrzgałęziowych. Z tego powodu ważne jest, aby od czasu do czasu cofnąć się i spojrzeć na temat usług realizacji zamówień w najbardziej podstawowy sposób. Wierzymy, że w ten sposób menedżerowie mogą ocenić specyfikę usług związanych z realizacją produktów przez prosty i praktyczny pryzmat.

Zacznijmy więc od najbardziej podstawowego pytania:
Dlaczego usługi w zakresie realizacji produktów są tak ważne?
To takie podstawowe pytanie; możesz początkowo nie potrafić na nie odpowiedzieć. Albo pierwsza odpowiedź, która przychodzi, może wydawać się zbyt prosta. Nie martw się tym wszystkim. Odpowiedź jest prosta: usługi związane z realizacją produktów są ważne, ponieważ kiedy pracują, zapewniają klientom terminowe dostarczenie ich produktów, a gdy nie pracują, klienci nie. Lub też uprość to jeszcze bardziej: Twój klient chce mieć swój produkt, usługi dostarczają mu go.

Badania wykazały, że szybkość dostawy może być głównym czynnikiem decydującym o tym, czy klient wróci, czy nie. Więcej niż jakość, więcej niż niezawodność, a nawet obsługa klienta. Niezależnie od tego, czy działasz w ramach wewnętrznego zespołu świadczącego usługi w zakresie realizacji produktów, czy też pracujesz dla wyspecjalizowanej firmy świadczącej usługi w zakresie realizacji produktów; musisz pamiętać o znaczeniu swojej roli.
Gdy paczka dociera do domu klienta lub na rampę załadunkową firmy, wysyłasz ważną wiadomość o firmie, którą reprezentujesz. Jeśli produkt jest spóźniony lub jego zawartość jest niekompletna lub uszkodzona; wysłałeś bardzo negatywną wiadomość. Twój klient przeczyta go w wyraźny, emocjonalny i jednoznaczny sposób. Pomyślą, że się nimi nie przejmujesz.

Możesz postrzegać usługi realizacji produktów jako kolejny pozbawiony emocji trybik w ogromnej machinie biznesowej. Ale byłbyś w błędzie. To jedna z najbardziej emocjonalnych części świata biznesu. Jeśli klient zamawia produkt, którego chce lub potrzebuje. Zarówno „chcenie”, jak i „potrzeba” to stany emocjonalne. W rzeczywistości często określa się je jako „niespełnione” stany emocjonalne. Tak więc usługi związane z realizacją produktów zaspokajają nie tylko potrzeby produktu, ale także potrzeby emocjonalne.
Usługi realizacji produktów nagle brzmią znacznie ciekawiej, prawda?
Oczywiście samo zrozumienie, że usługi realizacyjne działają w sferze emocjonalnej, nie oddziela Cię od bardziej powszechnych problemów, z którymi borykasz się na co dzień jako osoba zajmująca się realizacją produktów. Ale to daje lepsze zrozumienie warstw znaczeniowych w tej działalności i dlaczego klienci często wyrażają pozornie nadmierną złość, gdy usługi w zakresie realizacji produktów ich zawodzą.

Usługi realizacji produktów stanowią cenne ogniwo w łańcuchu marketingowym; a cofnięcie się i obejrzenie niektórych z jego najbardziej podstawowych elementów zapewnia nam nową i niepowtarzalną perspektywę. A w życiu wszyscy tego potrzebujemy.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *