Unikanie marketingowych dołów pieniężnych

Tytuł:
Unikanie marketingowych dołów pieniężnych

Liczba słów:
603

Podsumowanie:
Czy Twoja firma jest bombardowana przez sprzedaż i innych specjalistów od marketingu, którzy mówią, że które oferują, są w najlepszym interesie skutecznych i ograniczających koszty metod promowania Twojej organizacji? Znalezienie drogi w labiryncie ofert, możliwości i unikanie potencjalnych dołów finansowych podkreśla znaczenie dla wszystkich firm, niezależnie od ich wielkości, posiadania strategicznego planu marketingowego, który jest wdrażany i przestrzegany.

Słowa kluczowe:
marketing strategiczny, plan marketingowy, reklama, marketing, organizacje, małe firmy, specjaliści, wydatki,

Treść artykułu:
Czy Twój biznes bombardowany przez sprzedawców i innych specjalistów od marketingu, którzy twierdzą, że oferowane przez nich produkty lub usługi są w najlepszym interesie skutecznych i ograniczających koszty metod promowania Twojej organizacji? Znalezienie drogi w labiryncie ofert, możliwości i unikanie potencjalnych dołów finansowych podkreśla znaczenie dla wszystkich firm, niezależnie od ich wielkości, posiadania strategicznego planu marketingowego, który jest wdrażany i przestrzegany.

To trudny rynek dla każdej małej firmy, a informacja jest kluczem do podejmowania mądrych decyzji marketingowych i przetrwania każdej firmy lub organizacji. Nie można zaniżać znaczenia strategicznego planu marketingowego. To niefortunne, ale powszechne, że ludzie pod przebraniem profesjonalistów w dziedzinie marketingu i sprzedaży mogą pochwalić się swoimi produktami i usługami jako najbardziej efektywnymi i obniżającymi koszty metodami promowania Twojej firmy. Dodatkowo, na przykład pisząc artykuły lub wygłaszając wykłady, starają się nadać swoim roszczeniom formę legitymizacji. Uważaj na ludzi głoszących niezwykłe twierdzenia, prawdziwy profesjonalista chce sprzedać Ci swój produkt lub usługę, ale zachowuje uczciwość w nauce Twojej firmy i wie, kiedy produkt lub usługa nie są odpowiednie. Korzyścią dla tego typu specjalistów ds. Sprzedaży lub marketingu jest lojalność i zaufanie do przyszłych transakcji biznesowych.

Strategiczny plan marketingowy pomaga firmie uniknąć potencjalnych dołków, które marnują cenne marketingowe pieniądze na wydatki, które mogą wydawać się tańsze, ale mają minimalne lub żadne wymierne wyniki. Sam fakt, że coś może kosztować mniej, a inne firmy uczestniczą, nie oznacza, że jest to solidna decyzja marketingowa dla Twojej organizacji, a na pewno nie gwarantuje pomyślnych wyników. Niezależnie od ceny biletu, jeśli nie przynosi on wymiernych rezultatów i nie napędza biznesu do Twojego lokalu, jest to kopalnia pieniędzy.

W internecie można znaleźć wiele dobrych przykładów osób pod przykrywką profesjonalistów, którzy chwalą się swoimi produktami lub usługami jako rozsądne porady marketingowe. Jednym z tych twierdzeń jest to, że firma mogłaby niedrogo zbudować rozpoznawalność marki poprzez zakup tanich artykułów promocyjnych z wytłoczoną nazwą organizacji lub logo; przedmioty takie jak długopisy, tablety, kalendarze, magnesy i wiele innych. Problem polega na tym, że ta technika zapewnia minimalny lub żaden wymierny sukces w budowaniu marki, ale co ważniejsze nie robi nic, aby przyciągnąć nowych klientów do biznesu.

Jeśli chodzi o prostą matematykę, jeśli firma reklamowa wydałaby te same pieniądze, które zostałyby wydane na wytłaczane artykuły promocyjne w tradycyjnych kanałach medialnych, takich jak prasa, radio lub telewizja, na przykład z oczekiwaną stawką 2% zwrotu i minimalna ekspozycja 12 000 osób daje branży reklamowej możliwość pokrycia tych wydatków 240 klientom. Jeśli tylko 30% z 2% faktycznie dokona zakupu, zapewni firmie 72 nowe transakcje. Firma może pomnożyć swoją średnią cenę transakcyjną przez 72, aby zobaczyć rzeczywisty potencjalny dochód z tego jednego wydatku marketingowego. Kolejną korzyścią jest świadomość marki, którą można uzyskać dzięki reklamie i możliwość budowania klientów na całe życie. Ponadto, aby zachęcić do powtarzania transakcji i przywiązania do marki, organizacja może oferować swoim klientom kupony. Ta metoda zwiększa uznanie klientów i może być tanim sposobem marketingowym.

Ponadto przy wszelkich wydatkach marketingowych firma powinna zawsze przeprowadzać analizę kosztów i korzyści w korelacji ze strategicznym planem marketingowym. Po prostu, jeśli nie daje wymiernych rezultatów, nie napędza nowych biznesów i nie buduje świadomości marki, jest to skarbnica.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *