Umieść trochę siebie w swoim marketingu

Tytuł:
Daj trochę siebie do swojego marketingu

Liczba słów:
454

Podsumowanie:
Gdy włożycie trochę siebie w marketing, pomaga aby nadać swojej firmie tożsamość. To pomaga odbiorcom poczuć, że znają Cię, ufają i lubią Cię.

Słowa kluczowe:
marketing dla małych firm, porady marketingowe, pomysły marketingowe, strategia marketingowa

Treść artykułu:
Jedna z największych zalet małych firm jest to, że z natury są bardziej osobiste.

lt;bgt; To, czego klienci doświadczają w pracy z małą firmą, wydaje się być bardziej autentyczne i autentyczne? lt;/bgt; Dzisiejsza wskazówka jest dość prosta – wykorzystaj ten fakt i włóż trochę więcej w swój marketing.

Wiele małych firm odkrywa, że jedną z najlepszych rzeczy, jakie mogą zrobić dla swojego marketingu i sprzedaży, jest bardziej „osobisty” kontakt z odbiorcami. Powiedz im trochę więcej o tym, co sprawia, że jesteś taki, jaki jesteś. Jak zacząłeś robić to, co robisz? Jakie rzeczy w tobie kształtują twoje myślenie?

lt;bgt; Większe zaangażowanie w marketing pomaga nadać Twojej firmie twarz i faktycznie buduje znajomość, polubienie i zaufanie odbiorców. lt;/bgt; Ludzie uwielbiają wspaniałą historię i odnoszą się do niej znacznie łatwiejsze niż kilka wypowiedzi marketingowych, które najwyraźniej tylko próbują zachęcić ich do zakupu. Właśnie uczestniczyłem w tym tygodniu w jednej z teleklas Johna Jantsha (Duct Tape Marketing) Ultimate Marketing System. Uważa, że każda mała firma powinna uwzględnić swoją historię (historię marketingową) jako część zestawu materiałów marketingowych. Myślę, że ma rację.

lt;bgt; Jak więc zwiększyć swój marketing? lt;/bgt;

1. Umieść zdjęcie na swojej stronie internetowej, e-zine, blogu, w notatkach z podziękowaniami, itp. Pozwala to ludziom zobaczyć człowieka stojącego za Twoją małą firmą.

2. Zarezerwuj trochę miejsca w swoim biuletynie lub e-zinie na osobną sekcję, aby opowiedzieć czytelnikom o tym, co się dzieje z tobą i twoim życiem. Właśnie spotkałem się w tym tygodniu z doradcą finansowym, który założył małą stronę internetową o swoich psach. Kto nie chciałby spędzić czasu z biuletynem na temat wiadomości finansowych, aby przeczytać o tym, co robią jego psy, a następnie odwiedzić witrynę internetową, aby rzucić okiem? Gwarantuję, że jeśli zastosuje się do mojej prostej sugestii, jego wskaźniki odpowiedzi wzrosną.

3. Usuń życiorys lub biografię ze strony „O nas” swojego zestawu marketingowego i witryny internetowej. Opowiedz nam o tym, kim jesteś, dlaczego robisz to, co robisz, jak się w to wkręciłeś, co Cię interesuje, a nawet fascynuje w Twojej pracy, z czego jesteś najbardziej dumny itp. Ludzie pokochasz historię, a dzięki temu ludzie poczują się lepiej, jakby Cię znali i mogli Ci zaufać.

To tylko kilka pomysłów. Umieść trochę więcej w swoim marketingu i wykorzystaj jedną z największych zalet małych firm.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *