Ułatwiony marketing nowej witryny internetowej

Tytuł:
Ułatwiony marketing nowej witryny internetowej

Liczba słów:
889

Podsumowanie:
Często nowi właściciele witryn pytają mnie, jak przyciągnąć ruch do ich nowej kreacji. Niektórzy z nich patrzyli na swój komputer, próbując przekonać odwiedzających witrynę. Prawda jest taka, że Internet ewoluuje w każdej sekundzie każdego dnia. I w związku z tym trudniej jest ustanowić realną obecność – czy też nie? Wykonaj te proste kroki i pokrój swój kawałek cyber tortu.

Słowa kluczowe:
marketing, marketing witryny, jason a martin, węzeł rynkowy, ruch w witrynie, promocja w witrynie

Treść artykułu:
Często nowi właściciele witryn zapytaj mnie, jak skierować ruch do ich nowego stworzenia. Niektórzy z nich patrzą na swój komputer, próbując przekonać odwiedzających witrynę. Prawda jest taka, że Internet ewoluuje w każdej sekundzie każdego dnia. W związku z tym trudniej jest ustanowić realną obecność – czy też tak jest? Wykonaj te proste kroki i pokrój swój kawałek cyber tortu.

Krok pierwszy: przygotowanie

Zanim wyjdziesz, aby ogłosić chwałę, jaką jest Twoja witryna, najpierw upewnij się, że jest w doskonałym stanie. Czy Twoja witryna została wykonana starannie i profesjonalnie? Obejmuje to kopiowanie treści. Niezbędne jest, aby Twoja kopia (tekst w witrynie) była dobrze napisana, w tym logiczna, przejrzysta, dobra struktura zdań, mądry dobór słów i odpowiednia gramatyka / interpunkcja. Badania pokazują, że przeciętny użytkownik internetu staje się coraz bardziej wyrafinowany i oczekuje funkcji, takich jak prawidłowe posługiwanie się językiem (czy to angielskim, czy innym). Porażka w tej dziedzinie i stracisz interes. To takie jasne i proste.

Teraz, gdy Twoja kopia nuci, jak wygląda optymalizacja pod kątem wyszukiwarek? Czy przynajmniej przyjrzałeś się podstawom? Optymalizacja witryn pod kątem wyszukiwarek to czynność polegająca na uczynieniu Twojej witryny przyjaznej dla wyszukiwarek i zwiększeniem prawdopodobieństwa wyświetlenia pod frazami kluczowymi atrakcyjnymi dla docelowych odbiorców. Chociaż może to być złożony proces, podstawy powinny obejmować przyjazne dla wyszukiwarek strony, zawierające kilka słów kluczowych, aby przyciągnąć grupę docelową. Gdy te dwa składniki będą zadowalające, możesz przejść do następnego kroku.

Krok drugi: Linki

Twoja witryna potrzebuje linków. Dziś nawet prosta wymiana linków może być skomplikowana. Wielu właścicieli witryn nie chce odwzajemniać łączy w nowej witrynie. Jak więc możesz awansować, jeśli nie możesz uzyskać linków? Na szczęście istnieją alternatywne rozwiązania. Kiedy zaczynasz, nie marnuj zbyt wiele czasu na szukanie witryn, które mogą zawierać linki do Twojej witryny. Zamiast tego najpierw popracuj nad ustaleniem sobie pozycji.

Dzisiejszy świat internetu kręci się wokół treści. Właściciele witryn na całym świecie tylko czekają na bezpłatne treści od osób takich jak Ty. Dlatego najlepszym sposobem uzyskania wiązek linków do Twojej witryny jest dostarczanie treści do innych witryn internetowych – znanych również jako „artykuły promocyjne”. Te artykuły oferują innym właścicielom witryn coś wartościowego. Wynik? Twoja nowa witryna z łatwością otrzymuje wiele linków jednokierunkowych z innych witryn.

Oczywiście Twój artykuł musi być dobrze napisany, aby odniósł sukces. Samo wyrzucenie słów na papier nie wystarczy. Im lepiej napisany artykuł, tym bardziej spodoba się właścicielom witryn. W końcu uzyskasz większy zasięg na całym świecie, a tego właśnie chcesz. Nie jesteś pisarzem? Nie ma problemu. Możesz odwiedzić PromotionalArticles.com i mieć profesjonalnie przygotowane artykuły promocyjne. Po prostu daj im swoje imię i gotowe. Nawet jeśli napisałeś własny artykuł, zdecydowanie sugeruję skorzystanie z ich usług redakcyjnych. Jak każdy dobry pisarz wie, przed publikacją każde dzieło powinno zostać poddane profesjonalnej recenzji i dopracowane przez doświadczonego redaktora.

Krok trzeci: artykuły promocyjne i powtórzenia

Jeśli to możliwe, chcesz opublikować przynajmniej kilka artykułów promocyjnych. Czas jest ważny. Na przykład, jeśli masz obecnie tylko trzy artykuły, odłóż ich wydanie. Nie zwalniaj ich wszystkich naraz. Artykuły promocyjne mogą szybko działać. Jednak tak naprawdę zależy to od rynku, na jaki artykuł jest przeznaczony i od tego, jak dobrze jest napisany. Widziałem, jak moje artykuły trafiają do innych witryn w ciągu kilku godzin od publikacji.

Po opublikowaniu, wyszukiwarki zaczną wychwytywać fakt, że artykuł znajduje się na innych zindeksowanych witrynach. W takim przypadku Twoje linki wsteczne idą w górę, co może trwać przez dłuższy czas. Bez wątpienia proces udostępniania artykułów promocyjnych światu jest dość prosty. Na mojej stronie internetowej, JasonAMartin.com, jest artykuł o tym, jak to zrobić.

Krok czwarty: dalsze tworzenie linków

Gdy upłynie trochę czasu po kroku trzecim, witryna zacznie działać. Kiedy to nastąpi, czas poszukać solidnych linków w innych witrynach. Trzymaj się witryn, które dotyczą tego samego tematu lub są powiązane. Na przykład, jeśli jesteś właścicielem witryny internetowej, która sprzedaje sery, otrzymujesz link ze strony internetowej, która sprzedaje olej silnikowy

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *