Ujawniono najlepsze narzędzie do zdobywania potencjalnych klientów

Tytuł:
Ujawniono: Najlepsze narzędzie do zdobywania potencjalnych klientów

Liczba słów:
521

Podsumowanie:
Istnieje jedna strategia generowania potencjalnych klientów, która przewyższa wszystkie inne. Ta strategia jest tak potężna, że zastosowana w sposób systematyczny w istniejącym biznesie zwiększy ponad dwukrotnie Twój zysk.

Słowa kluczowe:
marketing, pozyskiwanie potencjalnych klientów, zysk, sprzedaż, marketing sprzedaży, zwiększanie sprzedaży, rozwój biznesu

Treść artykułu:
Jest jeden kontakt strategia generowania, która przewyższa wszystkie inne strategie. Ta strategia jest tak potężna, że zastosowana w sposób systematyczny w istniejącej firmie, zwiększy ponad dwukrotnie Twój zysk.

Jeszcze bardziej atrakcyjne, praktycznie nie pociąga za sobą dodatkowych wydatków marketingowych. Najbardziej zdumiewającym faktem dotyczącym tej metody jest jednak to, że mniej niż 1 na 10 firm wdrożyło formalne podejście do tej potężnej taktyki zwiększania zysków.

Utwórz strategię rekomendacji
Strategia, o której mówię, to strategia rekomendacji. Co najważniejsze, poproś ich o skierowanie! Ci, którzy są małżeństwem lub mają partnerów, pomyśl o tym, kiedy ich spotkałeś. Czy byłeś z kimś, kogo znasz, czy istniał związek z kimś, kogo znasz – czy byli to kompletnie nieznajomi, do których właśnie podszedłeś?

Większość firm powie Ci, że naprawdę dobrze sobie radzi dzięki poczcie pantoflowej. Jak dobrze sobie radzą? Większość nie potrafi tego określić ilościowo. Ponadto bardzo niewielu wdrożyło jakiekolwiek formalne procesy lub strategie, aby zapewnić istnienie systemu skierowań.

Strategia polecania w praktyce
Podzielę się z wami prostą strategią, która została wdrożona przez warsztat serwisowy. Powinieneś zdecydowanie rozważyć wariant tej strategii dla własnego biznesu. Właściciel warsztatu stworzył prostą kartę, w której w 5 krótkich punktach nakreślono, dlaczego są doskonałym miejscem na wykonanie serwisu samochodu.

Dali ten formularz wszystkim osobom, które właśnie miały serwisowany samochód. Formularz zawierał dwie spacje. Pierwsza uprawniała osobę, której nazwisko zostało wpisane, do 10% zniżki na kolejny serwis samochodowy. Drugie miejsce było przeznaczone dla osoby, która właśnie miała nabożeństwo.

Jeśli karta została użyta, ta osoba również otrzymała 10% zniżki. Innymi słowy, istniała zachęta do przekazania skierowania. Ponadto skierowany był silny przekaz podprogowy. Powiedziano im, że osoba polecająca nie tylko miała serwisowany samochód i że są z tego zadowoleni, ale także są gotowi wrócić ponownie i otrzymać 10% zniżki.

Utwórz strategię rekomendacji już dziś:

1. Wypisz wszystkich swoich obecnych klientów i podziel ich według niszy.
2. Zadaj sobie pytanie, jaką zachętę możesz dać im, aby wysyłali Ci leady.
3. Wyznacz sobie docelową liczbę poleceń, których szukasz od każdego klienta.
4. Zrób to i zmierz to.
5. Kiedy już wiesz, co działa, a co nie – odpowiednio zmodyfikuj swój system.

Stracona szansa, może być szansą zdobytą.
Jest jeszcze jedno świetne miejsce, w którym można uzyskać polecenia. A to od potencjalnych klientów, którzy nie zostają klientami. Załóżmy, że z jakiegokolwiek powodu tracisz sprzedaż. Musisz pamiętać, że we wszystkich ludziach jest właściwie dobro! Kiedy powiedzą ci, że przegrałeś, bądź miły i wyrozumiały, możesz ponownie załatwić interesy na późniejszym etapie. Co najważniejsze, poproś ich o skierowanie. Jest szansa, że ludzka natura zadziała i będą mogli rozgrzeszyć swoje sumienie, dając ci polecenie.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *