Udane seminaria dotyczące marketingu IT

Tytuł:
Marketing IT: Seminaria zakończone sukcesem

Liczba słów:
531

Podsumowanie:
W działaniach marketingowych IT pomaga organizowanie seminariów. Poinformuj odbiorców o IT, zbierz ich dane kontaktowe i kontynuuj działania marketingowe w zakresie IT

Słowa kluczowe:
Marketing IT, marketing IT, sprzedaż IT, sprzedaż IT

Treść artykułu:
Ważną częścią marketingu IT są seminaria. Z tego artykułu dowiesz się, jak najlepiej wykorzystać seminaria, które prowadzisz.

Marketing IT: Rejestracja jest bardzo ważna

Większość oferowanych seminariów powinna być bezpłatna, ale aby te wydarzenia marketingowe były udane, zawsze wymagana jest rejestracja, ponieważ liczba miejsc jest ograniczona. Rzeczywistość jest taka, że ponieważ jest to wydarzenie bezpłatne, nie wszyscy się pojawią.

Melduj się przy drzwiach, przeprowadź ankietę w zamian za nagrodę za drzwi, abyś mógł zadać im kilka pytań i dostosować seminarium do ich zainteresowań. Upewnij się, że faktycznie pouczasz ich o rzeczach, na które należy zwracać uwagę. Łatwiej będzie ci wzbudzić zainteresowanie kandydatem wykształconym niż niewykształconym.

Rejestracja przy drzwiach zapewnia wszystkie ważne informacje kontaktowe dla potencjalnych klientów. Co więc powinieneś zrobić po seminarium?

Marketing IT: co robić po seminarium

Prześlij ulotkę z danymi kontaktowymi i umieść tam jakąś ograniczoną czasowo ofertę specjalną. Umieść najważniejsze informacje w krótkim artykule, który możesz rozdać lub wysłać pocztą do swoich klientów i potencjalnych klientów. Sprawdź, czy możesz go opublikować w różnych miejscach w Twojej okolicy, takich jak lokalne czasopismo biznesowe, biuletyny kameralne lub biuletyny organizacji. Pozwól opublikować go każdemu, kto jest zainteresowany edukacją swoich członków lub czytelników, w jaki sposób i dlaczego powinni chronić swoje komputery przed wirusami, naruszeniami bezpieczeństwa i awariami.

Po seminarium możesz wziąć ten artykuł i przekształcić go w bezpłatny raport, który oferujesz wraz z reklamami. Jeśli wyświetlasz ogłoszenie w gazecie, możesz powiedzieć: „Zadzwoń do nas, aby otrzymać kopię naszego bezpłatnego raportu o tym, jak chronić swoje bla, bla, bla”. Najważniejsze jest to, że przechwytujesz informacje kontaktowe, które możesz wykorzystać w marketingu IT.

W przypadku wszystkich powyższych, seminarium i artykułu o najważniejszych wydarzeniach oraz bezpłatnej oferty raportu, która podkreśla Twoją wiedzę w tej dziedzinie, nadal możesz zaoferować ten sam pakiet audytu w stałej cenie z jakąś specjalną zniżką i znowu , im dłuższy termin ustalisz, tym wyższą odpowiedź otrzymasz,

Rozważ podróżne seminarium z marketingu IT

Możesz również zabrać swoje seminarium w drogę . Możesz wyjść i zaoferować to na spotkania w izbach handlowych oraz Rotary i Kiwanis. Zawsze szukają prelegentów, którzy mogą obsadzić 15, 20 minut podczas śniadania lub lunchu. Masz zniewoloną publiczność. Nie musisz się martwić o wygenerowanie popytu – zajmą miejsca i to świetny sposób na zaprezentowanie swojej wiedzy.

Możesz skontaktować się z niektórymi partnerami biznesowymi, na przykład nawiązać dobre relacje partnerskie z firmą księgową. Zbierz swoich klientów na seminarium na temat bezpieczeństwa danych, które może być związane z czymś innym, co robili.

Prawa autorskie MMI-MMVI, Small Biz Tech Talk. Wszelkie prawa zastrzeżone na całym świecie. {Uwaga dla wydawców: aktywne hiperłącze w polu zasobów autora wymagane w celu zapewnienia zgodności z prawami autorskimi}

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *