Udane publikowanie informacji prasowych

Tytuł:
Udane publikowanie informacji prasowych

Liczba słów:
336

Podsumowanie:
Pełna cennych wskazówek i technik dotyczących wszystkiego, od gramatyki i stylu po dystrybucję. Przydatne wskazówki dotyczące pisania notatek prasowych

Słowa kluczowe:
Informacja prasowa, Lista informacji prasowych, Przesyłanie informacji prasowych, Przesyłanie informacji o niskich kosztach, Publikowanie wiadomości, Pozycjonowanie, Sem, Marketing internetowy, Porady dotyczące SEO, Znajdź artykuły, wiadomości z SEO, wiadomości z optymalizacji wyszukiwarek, artykuły dla wyszukiwarek, wskazówki dotyczące optymalizacji SEO, wskazówki dotyczące przesyłania w wyszukiwarkach, ruch w wyszukiwarkach, techniki optymalizacji dla wyszukiwarek, wiadomości dotyczące wyszukiwania, artykuł

Treść artykułu:
Powerful Press Releases to książka poświęcona tworzeniu skutecznych komunikatów prasowych.
„Pełen cennych wskazówek i technik dotyczących wszystkiego, od gramatyki i stylu po dystrybucję”.

Przydatne wskazówki dotyczące pisania komunikatu prasowego

Pierwsze linijki informacji prasowych powinny zawierać:
„DO NATYCHMIASTOWEGO PUBLIKACJI” (lub DO PUBLIKACJI 25 grudnia 2002) i „Więcej informacje, kontakt: ”, a następnie informacje kontaktowe.

Stwórz atrakcyjny nagłówek. Nagłówek wyróżnia Twoje wydanie. Postaraj się, aby był krótki, aktywny i opisowy. Jeśli nie wiesz, jak to zrobić, przeczytaj kilka interesujących nagłówków, aż uzyskasz jakiś pomysł.

Umieść czytelnika w pierwszym akapicie. Pierwszy akapit podsumowuje pięć W: kto, co, gdzie, kiedy i dlaczego. W rzeczywistości większość czytelników zrezygnuje, jeśli nie „zaczepiłeś” ich w pierwszych kilku wierszach.

Umieść najważniejsze informacje na początku. To wypróbowana i prawdziwa zasada dziennikarstwa. Nigdy nie ukrywaj złotych punktów do końca.
Nie sprzedawaj, ale odpowiadaj na pytania! Wypowiadanie zawyżonych wypowiedzi jest bezradne dla Twojej firmy. Napisz informację, która odpowiada na pytania dotyczące Twojej firmy, zamiast piętrzyć kwieciste przymiotniki, nie mówiąc dlaczego.

Nie mów tego, pokaż to. Unikaj mówienia, że coś jest „wyjątkowe” lub „najlepsze”. Zamiast tego pokaż, jakie korzyści odniosą ludzie – tj. Zaoszczędzisz czas, zaoszczędzisz pieniądze, ułatwisz im życie itp.

Źródła „nieobiektywne”, takie jak profesor uniwersytetu lub recenzent oprogramowania, są bardzo pomocne.
Podaj wszystkie możliwe informacje kontaktowe, w tym adres e-mail, telefon, faks, e-mail i stronę internetową (szczególnie w przypadku działalności online).
Sprawdzanie i sprawdzanie! Pamiętaj o sprawdzeniu informacji prasowej pod kątem błędów typograficznych przed ich wysłaniem.

Zakończ swoją notatkę prasową „###” (bez cudzysłowów) po ostatnich liniach tekstu. Ten symbol informuje redaktorów, że pomyślnie otrzymali całe wydanie.

Więcej artykułów: – http://www.creeper-seo.com

O Creeper-Seo.com
Creeper Seo zapewnia Seo News, artykuł Seo, powiązane z SEO i pomocne informacje w cotygodniowych aktualizacjach, a także oferuje tworzenie linków, najlepszy ranking Google, przesyłanie do wyszukiwarek, przesyłanie katalogów, marketing artykułów i przesyłanie informacji prasowych.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *