Tworzenie nazwy marki dla Twojej firmy

Tytuł:
Tworzenie nazwy marki dla firmy

Liczba słów:
438

Podsumowanie:
Dobra nazwa marki jest ważna. W świecie zewnętrznym nazwa marki reprezentuje to, kim jesteś i co robisz.

Słowa kluczowe:
grafika, projekty, marka, nazwa

Treść artykułu:
Rozwój marki to trudne wyzwanie nawet dla najbardziej doświadczonych menedżerów. Dzieje się tak głównie w trudnych czasach finansowych, kiedy konsumenci rezygnują ze znanych marek i nazw, aby kupić tańsze zamienniki. Nawet duże firmy o ugruntowanej pozycji mają problem z brandingiem na nowych rynkach. Często wprowadzanie ich produktów do innych krajów, w których używa się innego języka, stwarza inne znaczenie lub interpretację ich marki.

Faktem jest, że dobra marka jest ważna. W świecie zewnętrznym nazwa marki reprezentuje to, kim jesteś i co robisz. Jaki rodzaj działalności prowadzisz? Czym Twoja firma różni się od innych? Na czym koncentruje się Twoja firma? A w końcu co sprawia, że jesteś wyjątkowy? Nazwy marek są szczególnie ważne dla niezależnych profesjonalistów i małych firm, ponieważ mają do czynienia z ostrzejszą konkurencją. Dobrze zaprojektowana i stworzona marka może pomóc im wyglądać bardziej profesjonalnie, konkurować na większym rynku i wyróżniać się na zatłoczonym rynku.

Kiedy zdecydujesz, jaką markę stworzyć, musisz czujnie ją wzmacniać w każdej chwili, gdy jesteś w biznesie. Treść witryny internetowej i nazwy domen również powinny wzmacniać Twoją markę. Pamiętaj, że Twoja marka musi mieć wpływ na wszystko, co robi Twoja firma i na każdą informację, która wychodzi z Twojego biura. Wszędzie tam, gdzie jednolicie używasz swojej marki, komunikujesz się głosem swojej firmy.

Ale przez lata pojawiły się fałszywe opinie na temat gry w nazewnictwo. Niektórzy mówią, że rozmiar nie ma znaczenia, kiedy w rzeczywistości ma. Długie nazwy są nieporęczne. Zatem im krótsza nazwa, tym lepiej. Oprócz łatwego zapamiętania przez klientów, możesz również zaoszczędzić znaczną ilość pieniędzy, nie musząc wydawać dodatkowych dolarów na materiały podczas malowania ich na pojazdach, tablicach lub jakimkolwiek innym materiale. Ponadto niektórzy uważają, że ich klienci wzięliby ich nazwiska dosłownie. Ale tak nie jest. Kiedy ktoś widzi markę dezodorantów, która mówi „Bez potu”, nie pomyśli on dosłownie, że podczas używania produktów na pewno się nie pocił. To po prostu absurd. Podobnie nikt nie pomyślałby, że samochód z Rent-A-Wreck to naprawdę wrak. Pamiętaj, że tych nazw nie należy traktować dosłownie.

Niemniej jednak pamiętaj, że stworzenie udanej i skutecznej marki nie następuje z dnia na dzień. Twoja marka musi być budowana z czasem. Rozwijanie silnej i unikalnej marki oraz coraz częstsze korzystanie z nich może sprawić, że ludzie będą rozpoznawać nazwy i łatwo zwrócą się do Ciebie, gdy będą mieli potrzebę, którą możesz zaspokoić.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *