Tworzenie dobrych zdjęć katalogowych

Tytuł:
Tworzenie dobrych zdjęć katalogowych

Liczba słów:
406

Podsumowanie:
Katalogi powinny zawierać informacje, które Twoi docelowi klienci chcieliby znać. Ale same informacje nie wystarczą, powinny zawierać zdjęcia, aby klient mógł zorientować się, jak wyglądają produkty.

Słowa kluczowe:
katalog, druk, projektowanie

Treść artykułu:
Pomyśl o katalogach jako o czymś więcej niż tylko przystawce do Twojej firmy. Potraktuj to jako danie główne.

Każdy klient, który otrzyma Twój katalog, chciałby wiedzieć wszystko. Od specyfikacji produktów po ceny – wkurzyliby się informacjami. Dlatego Twój katalog powinien zawierać informacje, które Twoi docelowi klienci chcieliby znać. Ale same informacje nie wystarczą, powinny zawierać zdjęcia, aby klient mógł zorientować się, jak wyglądają produkty. Aby uzyskać wysokiej jakości zdjęcia produktów, należy wziąć pod uwagę kilka czynników, takich jak używany aparat, użycie świateł i proces drukowania. Aparaty cyfrowe to zawsze dobry wybór. Oprócz wygody i kontroli użytkowania zapewnia również długoterminowe oszczędności kosztów. Aparaty cyfrowe są również bardziej elastyczne pod względem oświetlenia. Kiedy będziesz w stanie zdobyć dobry aparat cyfrowy, otrzymasz doskonałe i profesjonalne zdjęcia, które będą świetnie wyglądać w Twoim katalogu.

Podczas robienia zdjęcia zawsze stawiaj produkt jako centralny punkt. W miarę możliwości unikaj robienia zdjęć grupowych, ponieważ są one mniej korzystne i nadają się do sprzedaży niż produkty przedstawione na zdjęciach. Kiedy ubiegasz się o pomoc profesjonalnego fotografa, poza robieniem zdjęć upewnij się, że wykonają on za Ciebie obróbkę obrazu. A jeśli Twój projekt będzie wymagał ujęć grupowych, ujęć plenerowych lub specjalnego tła, lepiej najpierw naszkicować zdjęcia na papierze i wcześniej przekazać je fotografowi, aby upewnić się, że fotograf rozumie, czego oczekujesz od ujęć.

Chociaż niektóre firmy próbują zaoszczędzić pieniądze, wykonując samodzielnie zdjęcia i próbując grupować produkty, taka strategia często skutkuje słabą sprzedażą. Zrozum, że Twoim celem jest sprzedaż, dlatego ważne jest, aby obrazy były jak najbardziej efektywne i interesujące. Ale nie oczekuj, że sam katalog dokona sprzedaży za Ciebie. Pamiętaj, że celem katalogu jest udzielenie informacji i zachęcenie klienta do kontaktu. Katalog może dostarczyć Ci potrzebnego klienta, ale musisz dokonać sprzedaży.

Niemniej jednak naginanie pewnych zasad i eksperymentowanie ze zdjęciami nigdy nie zaszkodzi. Upewnij się tylko, że wiesz, co robisz i dlaczego to robisz. Stając się kreatywnym, będziesz zaskoczony wzrostem sprzedaży i zysków.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *