Twórz fajerwerki za pomocą wezwania do działania

Tytuł:
Twórz fajerwerki za pomocą wezwania do działania

Liczba słów:
299

Podsumowanie:
Każde świetne przedstawienie wychodzi z hukiem, prawda? Moim ulubionym finałem zawsze były fajerwerki. Niezależnie od tego, czy jest to koniec dnia w Disney World, czy świętowanie 4 lipca, lubię jasne kolory i głośne dźwięki eksplozji.

Słowa kluczowe:
wezwanie do działania, copywriting, bezpośredni marketing pocztowy

Treść artykułu:
Każdy wspaniały występ wychodzi z hukiem, prawda ? Moim ulubionym finałem zawsze były fajerwerki. Niezależnie od tego, czy jest to koniec dnia w Disney World, czy świętowanie 4 lipca, lubię jasne kolory i głośne dźwięki eksplozji. Przywodzą na myśl poczucie siły i wpływu, które kończą wspaniały dzień.

Dlaczego by nie wziąć tego pomysłu i włączyć go do copywritingu podczas następnej bezpośredniej kampanii pocztowej? Trzy najważniejsze aspekty każdego listu / ulotki / kartki pocztowej to:

1. Otwory, które powodują odczytanie poczty
2. Kopia, która sprzedaje
3. I tak… wezwanie do działania, które robi wielki wybuch!

Wezwanie do działania musi być bezpośrednie i na temat. Wystarczy kliknąć tutaj, kupić już dziś lub zaoszczędzić pieniądze. To tak, jakby wieszać w mieście napis „Wanted Dead or Alive” bez podawania nazwiska. Nie prowadzi to do schwytania wielu „poszukiwanych”.

Trzy podstawowe aspekty silnego wezwania do działania to…

1. Przedstaw swoje oczekiwania.
Jeśli chcesz, aby Twój czytelnik odebrał telefon, odwiedź witrynę internetową lub przynieś kupon do sklepu, powiedz to. Bądź bezpośredni! Daj im dokładnie znać, czego od nich oczekujesz.

2. Ułatwiają.
Żyjemy w zabieganym świecie. Nie utrudniaj czytelnikowi zorientowania się, jak się z Tobą skontaktować. Po przedstawieniu działania, którego szukasz, umieść tam informacje. Dołącz adresy internetowe, numery telefonów, a nawet mapę swojego sklepu. Twoi zajęci czytelnicy docenią to.

3. Zrób to emocjonalnie.
Miłość, strach, poczucie winy i duma to czynniki emocjonalne, które bezpośrednio wpływają na reakcje i decyzje zakupowe.

Po napisaniu kopii zrób listę kontrolną tych trzech kluczowych aspektów wezwania do działania i zagwarantuj wybuchowe rezultaty!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *