Twoja tajna broń marketingowa

Tytuł:
Twoja tajna broń marketingowa

Liczba słów:
1310

Podsumowanie:
Jako profesjonalny usługodawca otrzymujesz zapłatę za to, co wiesz. Ludzie przychodzą do Twojej firmy przede wszystkim ze względu na wiedzę, którą oferujesz. Czy zdałeś sobie również sprawę, że jest to również twoja tajna broń marketingowa?

Dzieląc się tym, co wiesz, w rzeczywistości przyciągasz do siebie ludzi i budujesz ich zaufanie do Ciebie jako właściwego rozwiązania ich problemu. Obecnie wielu profesjonalistów boi się „zdradzić” tajemnice handlowe lub wiedzę za darmo, ale nie o tym mówię. Chodzi o regularne wprowadzanie na rynek treści o wystarczającej wartości, aby potencjalni klienci automatycznie pomyśleli o Tobie, gdy będą tego potrzebować.

Słowa kluczowe:
strategia marketingowa marketing wdrożenie marketing marketing sukces marketing Twojej firmy marketing zasoby marketingowe doradztwo marketingowe edukacja marketingowa marketing strategiczny

Treść artykułu:
It wydaje się paradoksalne – im więcej rozdajesz, tym więcej ludzi jest skłonnych zapłacić za twoje usługi – ale to prawda. To właśnie podejście od lat działa szybko i skutecznie. Kluczowe jest to, że musi być dobry i mieć duże znaczenie dla docelowych odbiorców. To buduje zaufanie ludzi, że konsekwentnie znasz swoje rzeczy i że możesz liczyć na długoterminową wartość. Ludzie szybko zdają sobie sprawę, że jeśli chcesz podzielić się tak cenną wiedzą, pomyśl, jak wspaniałe będą rozwiązania, za które płacą!

Jak więc podzielić się swoją wiedzą z grupą docelową? Poprzez pisanie i mówienie. Zaczyna się od zapisania na papierze swoich podstawowych pomysłów w sposób, który przykuje uwagę odbiorców i zmusza ich do działania.

Jeśli pomysł napisania artykułu lub wygłoszenia przemówienia wydaje się przytłaczający, zostań ze mną. Pokażę ci, jakie to proste, jeśli będziesz postępować zgodnie z podstawową formułą, która działa za każdym razem.

Formuła sukcesu

Wszyscy wpatrywaliśmy się w pustą stronę, nie mogąc znaleźć słów ani pomysłów… i zastanawialiśmy się, jak na świecie napisać artykuł, propozycję, raport lub prezentację, która wkrótce… gdy zbliża się termin i nie widać żadnej inspiracji. To najgorsze uczucie i wyzwala w każdym z nas prokrastynację.

Następnym razem, gdy wolisz posprzątać biurko, niż zmuszać się do siedzenia i pisania, wypróbuj to proste podejście:

1) Przeprowadź burzę mózgów krótką listę rzeczy, z którymi borykają się Twoi klienci . Jakie problemy kierują ich do Ciebie? Dlaczego chcą dobrze zapłacić za twoje usługi. Pamiętaj, że nie chodzi o ciebie – chodzi o nich, ich ból i ich potrzeby. To jest teraz Twoja lista tematów artykułów i prelekcji.

2) Wybierz jeden temat i odpowiedz na następujące pytania:

• W czym problem?

• Jaka jest stracona szansa?

• Dlaczego warto się tym zająć?

• Co się stanie, jeśli zostanie zignorowany?

• Jakie jest Twoje rozwiązanie?

• Jakie masz wskazówki dotyczące wdrażania rozwiązania?

• Jakiego przykładu możesz użyć, aby zilustrować swój punkt widzenia?

3) Napisz odpowiedzi na te pytania i nie przejmuj się, jak to będzie wyglądać, ani nawet, że używasz dobrej gramatyki. Po prostu przenieś swoje pomysły na papier (lub do komputera). Zauważ, że masz już napisaną przynajmniej jedną stronę. Poklep się po plecach i idź dalej.

4) Wróć i wyczyść to, co napisałeś, dodaj chwytliwy tytuł i kilka nagłówków, aby podzielić tekst, utrzymuj krótkie akapity, dodaj kilka punktorów lub liczb, aby zwrócić uwagę. Może dodaj odniesienia lub diagram. Cofnij się i sprawdź, co zrobiłeś. Do tej pory masz artykuł!

5) Poproś kilku zaufanych współpracowników, klientów lub przyjaciół o opinie na temat twojej wersji roboczej – zrób to naprawdę, bo to pomaga! Dodatkowo jest to świetny sposób na zwiększenie pewności siebie i mało ryzykowny sposób, aby najpierw udostępnić swoje teksty małej publiczności.

6) Umieść nowy artykuł na swojej stronie internetowej, zaproponuj wysłanie go jako kontynuację podczas nawiązywania kontaktów, wyślij go obecnym klientom, użyj go jako podstawy do umówienia się na rozmowy (więcej o tym, jak to zrobić w przyszłości biuletyn)… cokolwiek robisz, nie pozwól, by to zwiędło. WYKORZYSTAJ to jako sposób dzielenia się swoją wiedzą.

Aby uzyskać więcej wskazówek, jak dzielić się swoją wiedzą poprzez pisanie, czytaj dalej …

Biorąc stronę z nowej książki Twyli Tharp, The Creative Habit, ta płodna tancerka i choreograf dzieli się swoimi wskazówkami za regularne i łatwe przechodzenie od kunktatorstwa do kreatywności. Zastosuj te pomysły do swojego pisania i zauważ różnicę…

1) Stwórz kreatywne środowisko, które kształtuje nawyki. Kreatywność to nie tylko zdyscyplinowana umiejętność, której można się nauczyć. Kreatywność nie jest mistycznym, ulotnym darem, który jest dostępny tylko dla artystów. Każdy może to rozwinąć. Ustaw odpowiednie warunki i w końcu zacznie działać. Dla mnie jest to akt codziennego planowania, który oczyszcza mój umysł i otwiera miejsce na przepływ pomysłów. Dla Ciebie,

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *