Twój obraz jest ważny

Tytuł:
Twój wizerunek jest ważny

Liczba słów:
505

Podsumowanie:
Dobre logo musi przedstawiać wizerunek firmy w atrakcyjny i skuteczny sposób. Musi być również praktyczny i funkcjonalny, ponieważ skomplikowane logo często wprawia klientów w zakłopotanie i zastanawia się, co właściwie jest sprzedawane lub prezentowane.

Słowa kluczowe:
projekt graficzny, kolor, logo

Treść artykułu:
Powiedz, że masz zamiar wprowadzić nowy produkt. Spędziłeś miesiące, a nawet lata, opracowując produkt i badając rynek docelowy. A po tym, co wydawało się wiecznością, w końcu jesteś gotowy, aby wprowadzić swoje dzieło na rynek. Nadszedł wielki dzień; otworzyłeś się wcześnie i jesteś gotowy, aby obnosić się z największym uśmiechem każdemu, kto przychodzi. W południe zauważyłeś, że chociaż wiele osób przychodzi, aby sprawdzić Twój produkt, tylko nieliczni go kupują. To dało ci coś do poważnego przemyślenia. Co może być nie tak z twoim produktem? Być może nie ma nic złego w Twoim produkcie, ale może być coś strasznie nie tak z Twoją strategią marketingową.

Kiedy ludzie szukają produktów lub usług, z których mogą skorzystać, zazwyczaj wybierają te, które znają lub od dawna używają. W ten sposób mogą mieć pewność, że maksymalnie wykorzystują swoje pieniądze. Tak więc dla właściciela firmy, takiego jak Ty, który dopiero zaczyna swoją działalność w branży, ważne jest, aby zrobić dobre pierwsze wrażenie. Oczywiście możesz to zrobić, oferując rabaty i inne oferty specjalne. Możesz nawet umieścić duży baner przed swoim sklepem ogłaszający specjalną wyprzedaż otwierającą. Ale kiedy nie jesteś w stanie zaoferować odpowiedniego wizerunku, równie dobrze możesz rozważyć ukrycie się w swojej jaskini i zastanowienie się nad tym, co musisz poprawić w swojej strategii marketingowej.

Ale z drugiej strony możesz robić właściwą strategię i używać właściwej sztuczki reklamowej. Ale czy spojrzałeś na swoje logo? Dokładnie o tym myślę. Mogłeś przeoczyć najważniejszą część swojego produktu – projekt logo. Logo często jest równoznaczne z wizerunkiem firmy, dlatego niezależnie od tego, czy jest modne, szykowne, ciekawe czy nudne, niezbędne jest stworzenie takiego logo, które będzie miało odpowiedni wpływ na klientów. Tak naprawdę nie ma znaczenia, czy Ty, Twoi znajomi lub pracownicy lubicie to logo, czy nie. Ważne jest wrażenie, jakie daje swoim klientom.

Dobre logo musi przedstawiać wizerunek firmy w atrakcyjny i skuteczny sposób. Musi być również praktyczny i funkcjonalny, ponieważ skomplikowane logo często wprawia klientów w zakłopotanie i zastanawia się, co właściwie jest sprzedawane lub prezentowane. Pamiętaj, że mniej zawsze znaczy więcej. Dlatego prosty projekt logo najprawdopodobniej przypieczętuje umowę i pomoże Ci zdobyć więcej klientów. Z pewnością kolorowe i przemyślane logo przyciągnie więcej uwagi, ale żadna firma nie osiągnie sukcesu w oparciu wyłącznie o swoje logo. Dlatego proste, elastyczne logo z większym prawdopodobieństwem zachęci potencjalnych klientów do zakupu Twoich produktów i skorzystania z Twoich usług.

Połączenie sztuki, nauki i psychologii często tworzy dobre logo. Projektant powinien o tym wiedzieć, więc jeśli nie wiesz, jak zaprojektować swoje logo, możesz poprosić o pomoc. Pamiętaj, że kiepskie logo może zrujnować Twój wizerunek, ale dobre może natychmiast spowodować rozpoznawalność nazwy i może zwiększyć sprzedaż i usługi firmy.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *