Twoi konsumenci mogą wiedzieć więcej o konkurencji niż Ty

Tytuł:
Twoi konsumenci mogą wiedzieć więcej o konkurencji niż Ty!

Liczba słów:
369

Podsumowanie:
Jeszcze nie tak dawno konsumenci mieli ograniczony wybór firm, z którymi mogli sobie radzić. Było to często podyktowane granicami geograficznymi, ilością lub rodzajem reklamy oraz konkretnymi potrzebami. Tak już nie jest. Dzięki internetowi i malejącym kosztom reklamy za pośrednictwem coraz większej liczby mediów firmy są w stanie konkurować w skali krajowej, a czasem nawet globalnej.

Słowa kluczowe:
konkurenci

Treść artykułu:
Jeszcze nie tak dawno konsumenci mieli ograniczony wybór firm, którymi mogli się zajmować z. Było to często podyktowane granicami geograficznymi, ilością lub rodzajem reklamy oraz konkretnymi potrzebami. Tak już nie jest. Dzięki internetowi i malejącym kosztom reklamy za pośrednictwem coraz większej liczby mediów firmy są w stanie konkurować w skali krajowej, a czasem nawet globalnej. Dawno minęły czasy, gdy byłeś jedynym sklepem wideo lub biurem podróży w mieście. Teraz klient musi tylko poświęcić kilka minut na rejestrację w lt;a href=’http://www.netflix.com/’gt; Netflix lt;/agt; lub przeglądanie lt;a href = ‘http: // www. travelocity.com/’gt;Travelocity lt;/agt; w zaciszu własnego domu lub biura.

Niektóre firmy ułatwiają konsumentom uzyskanie tego, czego chcą, jak chcą i kiedy chcą, dodając pewien poziom przejrzystości do swoich branż. Konsument przeprowadzający badania prawdopodobnie dowie się więcej o tym, jak wypadasz na tle konkurencji, niż przez większość czasu. Jeśli martwisz się tym, może to być spowodowane tym, że nie robisz wszystkiego, co w Twojej mocy, aby zapewnić najlepszą możliwą usługę lub produkt, aby uzasadnić cenę, którą pobierasz. Może to być również spowodowane tym, że nie wiesz wystarczająco dużo o swoich konkurentach i ich praktykach biznesowych.

Zamiast patrzeć na to nowe pole gry w negatywnym świetle, możesz to wykorzystać na swoją korzyść. Konsumenci mogą szybko porównać Twój produkt, usługę i cenę z większością lub wszystkimi konkurentami – często w ciągu kilku godzin, jeśli nie mniej, ale możesz zrobić dokładnie to samo! Mając oko na to, co robią twoi konkurenci, będziesz bardziej konkurencyjny, ponieważ jesteś proaktywny. Będziesz ich zmuszać do reagowania na to, co robisz, a nie na odwrót.

Czy jesteś gotowy, aby rozpocząć rywalizację na nowym poziomie? Zarezerwuj sobie trochę czasu i odrób pracę domową. Dowiedz się jak najwięcej o swoich trzech największych konkurentach, a następnie bądź o krok przed nimi. Będziesz zaskoczony, jak bardzo wzrosną Twoje zyski!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *