Trzy sposoby na wyprzedzenie konkurencji na rynku cegieł i zapraw

Tytuł:
Trzy sposoby na wyprzedzenie konkurencji konkurencyjnej cegły i zaprawy

Liczba słów:
550

Podsumowanie:
Internet zapewnia elastyczność oferowania klientom rzeczy, które Twoi konkurenci nie mogą.

Słowa kluczowe:
marketing internetowy

Treść artykułu:
Kiedy prowadzisz tradycyjną firmę, nie możesz być wszystkim dla wszystkich . Jesteś ograniczony geografią, czasem, przestrzenią i pracą. Aż do czasów Internetu rzadko można było znaleźć kompetentny punkt kompleksowej obsługi. Nawet wtedy większość z nich była prowadzona przez gigantów detalicznych z milionami dolarów i tysiącami pracowników.

Potem pojawił się Internet, a wraz z nim sieć WWW, a ostatecznie handel elektroniczny. Pozwoliło to zapewnić klientowi więcej usług, ponieważ towary mogły być wysyłane z niemal dowolnego miejsca. Zrezygnowało z potrzeby posiadania praktycznych zapasów, a każda podstawowa witryna sklepowa mogłaby być pośrednikiem dla dowolnej liczby dostawców.

Co to oznacza dla przeciętnego właściciela małej firmy internetowej? Masz ekspansywną władzę nad lokalnymi sprzedawcami detalicznymi i usługodawcami, ponieważ masz możliwość łączenia klientów z towarami, których nigdy nie widziałeś, których nie dostarczałeś i nie są w pobliżu.

Jak możesz to wykorzystać? W trybie online można to osiągnąć na trzy główne sposoby.

1. Outsourcing
Jeśli zajmujesz się projektowaniem stron internetowych, copywritingiem lub inną pokrewną usługą, możesz zlecić część swojej pracy na zewnątrz, znajdując kogoś, kto zrobi część za Ciebie. Może to być usługa, której zwykle nie oferujesz lub nie chcesz oferować. Możesz dodać opłatę do rachunków swoich klientów zgodnie z polityką rozliczeniową. To prosty sposób na ukończenie projektu i zachwycenie klienta bez tworzenia długoterminowego zobowiązania lub dodawania usługi do listy.

2. Partnerstwa
Wielu właścicieli małych firm internetowych zawiera umowę, w ramach której obsługują swoich klientów. Na przykład jedna osoba będzie świadczyć usługi coachingowe, a jeśli jej klienci będą potrzebować szkolenia dotyczącego realizacji celów, druga osoba zostanie automatycznie zatrudniona do jej świadczenia. Podobnie, jeśli ktoś ma klientów klasy osiągnięcia celów, którzy chcą rozszerzyć zakres szkolenia, zostanie automatycznie skierowany do trenera. Partnerstwa umożliwiają świadczenie dodatkowych usług ORAZ otrzymywanie kwalifikowanych potencjalnych klientów.

3. Partnerzy
Programy partnerskie są najmniej bezproblemowe dla Twojego klienta i nie ma żadnych gwarancji, że uda mu się zrealizować sprzedaż, ale dobrą wiadomością jest to, że obecnie większość użytkowników Internetu jest przyzwyczajona do kupowania przedmiotów za pośrednictwem programów partnerskich , więc przynajmniej rozumieją tę koncepcję. Programy partnerskie to osobna bestia, a w Internecie można znaleźć mnóstwo informacji, które nauczą Cię, jak je skonfigurować, jak śledzić ruch i sprzedaż oraz jak skutecznie je promować.

Zasadniczo odsyłasz swoich klientów do innej firmy lub witryny internetowej i dokonują oni zakupu niezależnie od zamówienia i relacji z Tobą. Firma, od której kupują, płaci prowizję – albo procent sprzedaży, albo ryczałt za sprzedaż. Programy afiliacyjne mogą być wysoce dochodowe przy odpowiedniej ilości i jakości ruchu. Często wymagają dużo pracy, aby je skonfigurować i utrzymać.

Chociaż jako niezależny właściciel małej firmy nadal będziesz nieco ograniczony, jeśli chodzi o liczbę usług, które możesz zaoferować, Internet otwiera wiele możliwości, które pozwalają rozszerzyć się znacznie poza możliwości tradycyjnego biznesu . Skorzystaj z tych możliwości i mądrze je utrzymuj, a „zbudujesz” odnoszący sukcesy, dochodowy biznes.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *