Trzy najważniejsze taktyki, jakie muszą wykonać marketingowcy afiliacyjni

Tytuł:
Trzy główne taktyki, które muszą stosować marketingowcy afiliacyjni

Liczba słów:
1423

Podsumowanie:
Trzy z głównych taktyk, których powinni używać wszyscy marketerzy stowarzyszeni zwiększyć ich sprzedaż i ruch.

Słowa kluczowe:
marketing afiliacyjny, autoresponder, marketing internetowy, sprzedaż, klienci, ruch, TrafficSwarm, hosting, strona internetowa, strony internetowe, taktyka

Artykuł Treść:
Większość sprzedawców stowarzyszonych nieustannie poszukuje rynków odnoszących sukcesy, które zapewnią im największą i najszybszą wypłatę oraz najlepsze sposoby osiągnięcia tego celu. Niektórzy uważają, że istnieje magiczna formuła, którą mogą znaleźć, jeśli spojrzą we właściwe miejsce. Prawdę mówiąc, istnieje formuła, ale to nie jest magia. Sprowadza się po prostu do podejmowania dobrych decyzji marketingowych i przestrzegania sprawdzonych praktyk i taktyk, które sprawdziły się dla innych przez lata. Metody, które dzięki ciężkiej pracy i poświęceniu okazały się najskuteczniejsze w zapewnianiu doskonałych wyników. Rzeczywiście, po co wymyślać na nowo koło, skoro wszystkie „ciężkie podnoszenie” zostało już za Ciebie wykonane?

Oto trzy najważniejsze wskazówki dotyczące marketingu afiliacyjnego, które zostały sprawdzone i które będziesz mógł wykorzystać, aby bardzo skutecznie zwiększyć sprzedaż i rozwijać się w marketingu afiliacyjnym online.

Jakie są trzy główne taktyki?

Taktyka 1. Musisz używać unikalnej strony internetowej, aby promować każdy produkt, który sprzedajesz. Nie chcesz umieszczać ich wszystkich na jednej stronie, aby zaoszczędzić trochę kosztów hostingu. Naprawdę lepiej jest mieć jedną stronę skupiającą się na każdym produkcie oddzielnie. To krytyczny błąd, który popełnia wielu marketerów. Jeśli masz więcej niż dwa przedmioty na sprzedaż na jednej stronie, potencjalny kupujący może dość szybko zostać przytłoczony i zdezorientowany. Umieszczając tylko jeden element na stronie, nie mają innego wyjścia, jak tylko skupić się na tym elemencie. To znacznie ułatwia im podjęcie decyzji. Możesz mieć dwa elementy na jednej stronie, jeśli są dość podobne pod względem charakteru lub treści, ale posiadanie tylko jednego działa najlepiej.

Oprócz opisu produktu, chcesz zawsze umieszczać przynajmniej jedną recenzję produktu na stronie internetowej, aby odwiedzający mieli pełne zrozumienie tego, co może dla nich zrobić produkt. Świetnym pomysłem jest również dołączenie referencji od rzeczywistych klientów, którzy już wypróbowali produkt / usługę. Chcesz mieć pewność, że ci klienci są skłonni pozwolić Ci używać swoich nazw i zdjęć na stronach każdego produktu, który sprzedajesz, więc najpierw uzyskaj od nich pozwolenie.

Upewnij się, że strony są atrakcyjne i atrakcyjne oraz zawierają „wezwania do działania” w informacji / produkcie. Każdy nagłówek powinien zachęcić czytelników do przeczytania większej ilości strony, a nawet do skontaktowania się z Tobą w celu uzyskania dalszych informacji. Podkreśl „szczególne punkty” produktów. Przekaż swoim czytelnikom jak najwięcej informacji, aby pomóc im dowiedzieć się, o czym jest produkt, ale pomiń niektóre, aby chcieli dowiedzieć się więcej.

Taktyka 2. Świetnym sposobem na przyciągnięcie kupujących jest oferowanie bezpłatnych raportów wraz z produktem, a nawet tylko ich imienia i nazwiska oraz adresu e-mail, i używanie świetnych autoresponderów. W miarę możliwości staraj się umieszczać opcję „bezpłatny raport” na samej górze strony po lewej stronie, aby nie można było ich przeoczyć. Badania pokazują, że ludzie skanują strony internetowe od góry do dołu i od lewej do prawej, więc lewy górny róg jest zwykle pierwszą rzeczą, którą widzą. Zawsze twórz ciepłą i przyjazną wiadomość autorespondera, która zostanie natychmiast wysłana e-mailem do każdego, kto poda Ci swoje dane osobowe za pośrednictwem pola zgody. Według bardzo trafnych badań sprzedaż zamykana jest zwykle w okolicach siódmego kontaktu z nowym klientem / potencjalnym klientem. Im bardziej osobisty jesteś każdy kontakt, tym większe prawdopodobieństwo, że klient dokona zakupu od Ciebie, nawet jeśli produkt jest dostępny u kogoś innego. Z mojego osobistego doświadczenia wynika, że kupuję szybciej od osób, które odpowiadają na moje e-maile i naprawdę chcą mi pomóc. Jeśli chodzi o autorespondery, możesz płacić miesięczną opłatę jednej z znanych firm lub możesz zrobić to, co zrobiłem i uzyskać własny autoresponder na komputer, który kontrolujesz w każdym aspekcie. Mam dużo więcej spokoju, wiedząc, że mam pełną kontrolę nad tym, kiedy i jak wychodzą moje e-maile.

Z samą stroną internetową mogą się zdarzyć tylko dwie rzeczy: otrzymasz sprzedaż lub potencjalny klient opuści stronę i prawdopodobnie nigdy więcej nie wróci. Podając im przydatne informacje w skrzynkach odbiorczych w określonych odstępach czasu, przypominasz im o produkcie, który ich zdaniem może chcieć później, a dzięki temu Ty, Twoja witryna i produkty pozostaną świeże w ich umysłach. Chcesz mieć pewność, że treść jest skierowana na rzeczywiste i konkretne powody zakupu produktu. Jedną rzeczą, której nie chcesz zrobić, jest sprawienie, by brzmiało to jak prezentacja sprzedaży.

Zamiast tego skoncentruj się na ważnych punktach. Na przykład pokaż im, jak Twój produkt może zmienić ich życie

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *