Trzeba dać się zauważyć, zrobić coś okropnego

Tytuł:
Chcesz zostać zauważony? Zrób coś okropnego!

Liczba słów:
397

Podsumowanie:
Czy Twoja firma potrzebuje przyspieszenia? Czy czujesz, że po prostu nie przyciągasz uwagi, na którą zasługujesz? A może po prostu chcesz, aby ludzie rozpoznawali Twoje imię?

Bez względu na powody, dla których chcesz większej ekspozycji, zrobienie czegoś zwariowanego przy innych ludziach zawsze zakończy pracę. Ludzie mogą pomyśleć, że jesteś zabawny, kreatywny, zdesperowany lub o jedną cegłę brakuje pełnego obciążenia. Ale hej, bez względu na to, co ludzie o tobie myślą, na pewno zwrócisz na siebie uwagę i od tego zaczyna się sukces …

Słowa kluczowe:
marketing, pisanie, sprzedaż, kopiowanie, witryna, list, reklama, reklama, reklamy, biznes, słowa

Treść artykułu:
Czy Twoja firma potrzebuje wsparcia? Czy czujesz, że po prostu nie przyciągasz uwagi, na którą zasługujesz? A może po prostu chcesz, aby ludzie rozpoznawali Twoje imię?

Bez względu na powody, dla których chcesz większej ekspozycji, zrobienie czegoś zwariowanego przy innych ludziach zawsze zakończy pracę. Ludzie mogą pomyśleć, że jesteś zabawny, kreatywny, zdesperowany lub brakuje Ci jednej cegiełki do pełnego obciążenia. Ale hej, bez względu na to, co ludzie o tobie myślą, na pewno zwrócisz na siebie uwagę i od tego zaczyna się sukces.

Wykonywanie szalonego wyczynu nie musi kosztować dużo pieniędzy. Co powiesz na wypożyczenie kostiumu homara lub goryla w lokalnym sklepie z kostiumami, a następnie stanie na ruchliwym rogu ulicy z szyldem na szyi? Machaj do przejeżdżających samochodów, rozdawaj ulotki lub rozdawaj darmowe próbki. Przynajmniej zrobisz wrażenie w umysłach kilkuset osób, rozbudzając ich ciekawość, kim jesteś i co sprawia, że jesteś na tyle szalony, by wykonać taki wyczyn. Kto wie … jeśli jesteś wystarczająco szalony, możesz po prostu znaleźć się w lokalnych wiadomościach.

Jeśli lokalni ludzie cię nie interesują, co powiesz na zrobienie czegoś skandalicznego w Internecie? Utwórz witrynę internetową ze zwariowanymi klipami wideo (takimi jak te, które ludzie cały czas wysyłają do Ciebie e-mailami), dowcipami i kreskówkami. Zarejestruj witrynę w wyszukiwarkach i pozwól miłośnikom zabawy ją sprawdzić. W kilku widocznych miejscach w witrynie umieść link do swojej firmy. Twoja strona z żartami może nie mieć nic wspólnego z Twoją firmą, ale jeśli szukasz zwykłej staroświeckiej uwagi, to naprawdę nie ma to znaczenia.

Konkursy mogą również zdziałać cuda, jeśli chodzi o ekspozycję. Pewien lokalny dealer samochodowy w moim mieście zorganizował konkurs na zły kredyt. Zorganizowali grilla i zaprosili każdego, kto ma słaby kredyt, aby przyszedł i złożył podanie. Zawodnik z absolutnie najgorszą oceną otrzymał zupełnie nowy samochód. Ludzie mogli kwestionować ich taktykę, ale setki ludzi pojawiły się na konkursie i darmowym jedzeniu. Dlaczego więc nie zorganizować własnego konkursu na żywo lub online? Nagradzaj zwycięzcę nagrodą i przyklej swoją etykietę na koszulkach, formularzach zgłoszeniowych itp.

Przede wszystkim pamiętaj, że jeśli możesz sprawić, że ludzie będą się uśmiechać, zastanawiać, potrząsać głowami lub chichotać, oni Zapamiętam cię następnym razem, gdy będą potrzebować takiej usługi jak twoja.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *