Truskawki i motywy handlarzy …

Tytuł:
Handlarze, truskawki i motywy …

Liczba słów:
494

Podsumowanie:
Prawie każdy zarabia na życie, robiąc coś – pracując dla organizacji lub coś sprzedawać.

Jesteśmy handlarzami. Oznacza to, że wszyscy, którzy mają coś niezwykłego (mamy nadzieję) dla innych. Coś, w co wierzymy – produkty, usługi, pomysły i programy – co mamy nadzieję, że kilka osób takich jak my spróbuje, kupi i będzie szczęśliwych.

Teraz jest wiele rodzajów handlarzy.

Jest handlarz, który pokazuje tłuste, czerwone truskawki na szczycie koszyka. Masz szeroko otwarte oczy, gdy …

Słowa kluczowe:
Kim Klaver, Klaver, Marketing, MLM

Treść artykułu:
Prawie każdy zarabia życie, robienie czegoś – praca dla organizacji lub handel czymś.

Jesteśmy handlarzami. Oznacza to, że wszyscy, którzy mają coś niezwykłego (mamy nadzieję) dla innych. Coś, w co wierzymy – produkty, usługi, pomysły i programy – co mamy nadzieję, że kilka osób takich jak my spróbuje, kupi i będzie szczęśliwych.

Teraz są różne rodzaje handlarzy.

Jest handlarz, który pokazuje tłuste, czerwone truskawki na szczycie koszyka. Gdy je widzisz, robisz wielkie oczy, więc kupujesz je, zabierasz do domu, otwierasz koszyk i wzdychasz – znasz historię – te na dole nie są tak czerwone i pulchne jak te na górze. 🙁

Sprzedawcy sieciowi nie są takim handlarzem. Nie chowają obrzydliwych jagód na dnie koszyka.

Jesteśmy takim typem handlarza, który przychodzi jako przyjaciel. Uczono nas, że bycie handlarzem jakiegokolwiek rodzaju jest złe. Tak wielu z nas ukrywa fakt, że sprzedajemy wiele wspaniałych rzeczy, które mamy, aż do momentu, gdy druga osoba ma na to szeroko otwarte oczy.

Wtedy, gdy ktoś zapyta „Gdzie mogę to dostać?” Zaczyna się taniec fessing. Uh, cóż, możesz zamówić z tego katalogu, ale pamiętaj, aby umieścić tam MÓJ kod. , Mam trochę w torebce … w moim samochodzie …

„Och, naprawdę?” Widać i prawie słyszysz myślenie potencjalnego nabywcy. „Czy to dlatego powiedziałeś te wszystkie wspaniałe rzeczy wtedy? Sprzedajesz to? Ach, to wszystko wyjaśnia. ‘

Więc teraz, mimo że wszystko, co powiedziałeś o swojej sprawie, mogło być prawdą, oni ci nie wierzą – ponieważ nie ) ujawnij, że sprzedałeś go z góry.

🙁

Co robić?

Cały świat jest klientem. WSZYSCY kupujemy rzeczy od innych. I możemy kupować od ludzi, którym ufamy.

Więc zrób sobie przysługę. Przestań udawać, że nie sprzedajesz produktu – aby Twoja prawdziwa historia o tym, co dla Ciebie zrobiono, nie została uwierzona. Jeśli odkryjesz, że ukrywasz jedną rzecz – swój motyw nawiązania kontaktu z osobą – dlaczego miałaby wierzyć w resztę twojej historii?

Więc POWIEDZ z góry. Victor Kiam (Remington) zrobił w jednej z najbardziej znanych i skutecznych reklam telewizyjnych wszechczasów:

Wchodząc na ekran telewizora w szlafroku, wyciągnął brzytwę i powiedział każdej rodzinie oglądającej w Ameryce:

„Tak bardzo polubiłam tę maszynkę, że kupiłam firmę”.

Czy nie promujesz swojego produktu, ponieważ podobał Ci się na tyle, by pomyśleć, że może to zmienić życie innych? Czy to nie wspaniały powód, aby rozpowszechniać o tym informacje? Czy twoi słuchacze nie powinni wiedzieć, że od momentu, gdy otwierasz usta, aby wiedzieli, że TO również motywuje Ciebie?

Jesteś tym, na co czeka świat … rzadkim, autentycznym sprzedawcą. Czy to nie jest dobry rodzaj handlarza?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *