Tożsamość firmy jest o wiele głębsza niż logo

Tytuł:
Tożsamość firmy jest znacznie głębsza niż logo

Liczba słów:
737

Podsumowanie:
Graficy często odgrywają znaczącą rolę w zakładaniu lub repozycjonowaniu firmy . Kiedy tworzą wygląd (lub nowy wygląd) papeterii firmowej, broszury, reklam i strony internetowej, często nazywa się to „pakietem tożsamości”. Nie pozwól, aby ten wygodny termin zmylił Cię, że tożsamość firmy składa się jedynie z logo i wyglądu. Nie, każda firma ma w umysłach swoich klientów tożsamość lub wizerunek, na który składa się co najmniej dziewięć innych czynników oprócz …

Słowa kluczowe:
marketing, projektowanie, logo, branding, sprzedaż, imiona,

Treść artykułu:
Graficy często odgrywają znaczącą rolę w zakładaniu lub repozycjonowaniu firmy. Kiedy tworzą wygląd (lub nowy wygląd) papeterii firmowej, broszury, reklam i strony internetowej, często nazywa się to „pakietem tożsamości”. Nie pozwól, aby ten wygodny termin zmylił Cię, że tożsamość firmy składa się jedynie z logo i wyglądu. Nie, każda firma ma w umysłach swoich klientów tożsamość lub wizerunek, na który składa się co najmniej dziewięć innych czynników oprócz wyglądu graficznego.

To, jak Twój rynek postrzega Twoją firmę, powinno być przemyślane, wyliczone i spójne, a nie przypadkowe i zagmatwane. Pomyśl, jak chciałbyś, aby Twoja firma była postrzegana w tych wymiarach. Następnie zbadaj, czy rzeczywiste postrzeganie jest zgodne z Twoimi intencjami – i dostosuj marketing, aby wzmocnić cechy, które chcesz, aby Twoi klienci kojarzyli z Tobą.

Składniki tożsamości firmy

1. Wartości. Czy opowiadasz się za stabilnością, jak ubezpieczenie Prudential? Innowacja, jak 3M? Ciekawość edukacyjna, jak Discovery Channel? Świadomość społeczna, jak lody Ben Jerry’s? Przyjazny dziecku, jak McDonald’s? Surowy indywidualizm, jak papierosy Marlboro? Wolność osobista, jak motocykle Harley-Davidson? Zbieg okoliczności i tradycja, jak lokalny sklep z narzędziami, którego właściciel wie, gdzie wszystko jest i ma części i narzędzia z poprzedniego wieku?

2. Osobowość. Gdyby firma była warzywem, która by to była? Gdyby to była postać z kreskówki, czy byłby to Królik Bugs, Wonder Woman, Road Runner czy Dick Tracy? Gdyby to był ktoś z rocznika szkoły średniej, czy najprawdopodobniej odniesie sukces, Królowa Homecoming, Nerd czy Class Clown? Z osobowości firmy mogą płynąć kampanie reklamowe, rodzaje specjalnych wydarzeń do sponsora, firmowe kolory i kroje pisma, wybór prezentów firmowych, a nawet talent wybrany do nagrywania firmowych wiadomości głosowych.

3. Zachowanie. Wizerunek Twojej firmy obejmuje nie tylko sposób, w jaki się promujesz, ale także sposób, w jaki zachowujesz się wobec klientów i opinii publicznej. To, jak odbierasz telefon, jak witasz kupujących, jak radośnie poprawiasz błędy lub akceptujesz zwroty, jak agresywnie negocjujesz umowy, wszystko to składa się na jeden złożony obraz.

4. Cena £. To, ile kosztuje w porównaniu z konkurencją, często staje się częścią Twojego wizerunku. Jeśli kusi Cię, aby nie brać pod uwagę ceny, dopóki ktoś nie wyrazi chęci zakupu, zastanów się dwa razy. Kiedy szczerze podchodzisz do cen, zmniejszasz liczbę „wykopów opon”, z którymi musisz sobie poradzić. Przede wszystkim upewnij się, że cena pasuje do innych elementów Twojego obrazu.

5. Zasięg. Klienci powinni rozumieć spektrum produktów i usług, które sprzedajesz. Jeśli zajmujesz się, powiedzmy, tylko komercyjnymi rachunkami sprzątającymi, a nie lokalnymi lub tylko, powiedzmy, rezerwacjami lokalnych i nie znanych w kraju mówców, upewnij się, że Twoja specjalność stanie się częścią wizerunku Twojej firmy. Jeśli nie jest to część nazwy Twojej firmy lub sloganu firmy, uwzględnij swój nacisk w reklamach, broszurach, listach sprzedażowych i innych materiałach promocyjnych.

6. Korzenie geograficzne. Skąd się wzięła Twoja firma? Jeśli jesteś lokalną firmą rodzinną, która konkuruje z międzynarodowymi gigantami, upewnij się, że ludzie o tym wiedzą. Jeśli sprzedajesz w kraju, ale zakorzeniony w malowniczym zakątku kraju, rób z tego siano. Stan Vermont ustalił, że firmy z nim powiązane były w stanie pobierać więcej za swoje produkty niż firmy z siedzibą w innym miejscu, i podjął kroki, aby upewnić się, że osoby postronne nie będą próbowały wkroczyć na kapitał marki.

7. Długość życia. Moody and Regan, drukarnia z Waltham w stanie Massachusetts, mądrze i imponująco używa jako swojego sloganu „Założona 1898”. Jeśli jesteś w pobliżu znacznie dłużej niż konkurenci, możesz z zyskiem włączyć to do swojego wizerunku.

8. Hasło reklamowe. Która marka „dobrze smakuje jak papieros powinien”? Który samochód jest „najlepszą maszyną do jazdy”? Jakiego produktu nie powinieneś „wychodzić z domu bez niego”? Nawet lokalne lub wyspecjalizowane firmy mogą osiągnąć tego rodzaju świadomość wśród swoich klientów.

9. Korzyści. Co otrzymują kupujący, gdy kupują od Ciebie? Większość firm zapewnia wartości niematerialne,

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *