Top of the Mind Świadomość w marketingu koni, znajomość znajomości zwiększa sprzedaż

Tytuł:
Najważniejsza świadomość w marketingu koni: Znajomość ras w sprzedaży

Liczba słów:
467

Podsumowanie:
Dla wszystkich zaangażowanych w branżę koni krytyczna koncepcja marketingowa została zdemistyfikowana. Dowiedz się, na czym polega świadomość umysłu i jak ma ona zastosowanie w branży koni i jak możesz ją wykorzystać w biznesie związanym z końmi i ich marketingu!

Słowa kluczowe:
konie, biznes związany z końmi, marketing koni, świadomość topu umysłu, sprzedaż koni, bezpłatny biuletyn

Treść artykułu:
Jeden z Wielkie wyzwania, przed którymi stajesz jako marketer koni, to osiągnięcie tego, co specjaliści od marketingu nazywają „świadomością” koni i biznesu.

Co to jest świadomość Top of the Mind?

Top of the Mind Awareness lub „TOMA” to pierwszy dostawca, o którym myśli potencjalny klient, gdy myśli o koniach, produktach dla koni lub usługach związanych z końmi, które oferujesz. Zwiększenie poziomu TOMY w umysłach potencjalnych klientów wpływa na bieżącą sprzedaż koni i usług, a także na przyszłą sprzedaż.

Oto kilka przykładów TOMY w pracy:
Przykład 1: Masz produkty TOMA, które znasz.

Jeśli ktoś zapyta cię o kowali, obraz lub imię, które pojawia się w twoim umyśle, to prawdopodobnie twój własny kowal. Najbardziej znasz swojego kowala, więc jest „na topie”. Twoja świadomość może być tak silna, że kiedy słyszysz ogólne słowo „kowal”, wyobrażasz sobie twarz własnego kowala!

Większość ludzi utrzymuje swoje własne status quo – kiedy uznają, że ich usługodawcy są satysfakcjonujący, znajdują się w wygodnej sytuacji niż wybierając innego i wyruszając w nieznane. Jesteś aktualnym klientem swojego kowala i tak długo, jak długo jesteś usatysfakcjonowany, ta znajomość pomaga ci pozostać obecnym klientem.

Przykład 2: Masz TOMA na produkty, których nigdy nie używałeś!

Pomyśl o rodzaju produktu, którego nie próbowałeś. Na przykład, kiedy po raz pierwszy myślisz, że możesz spróbować karmić suplementem zdrowotnym na stawy, czy przychodzą Ci do głowy jakieś nazwy? Cosequin, Corta-Flx czy inna marka?

Nawet jeśli nie znasz produktu z pierwszej ręki, prawdopodobnie myślisz o jednej lub kilku konkretnych markach. Powodem, dla którego te marki przychodzą na górę, jest to, że umieścił je tam skuteczny marketing! Widziałeś reklamę marki lub opakowania produktu albo słyszałeś jego nazwę w połączeniu z przeznaczeniem produktu. Możliwe, że byłeś narażony na informacje o produkcie na kilka sposobów i wiele razy. Twój umysł skojarzył tę markę z ideą „wspólnego suplementu” i zachował ją w pamięci.

Jak zbudować biznes dla koni, budując TOMA:

Znajomość buduje pozytywne skojarzenia. W jednym badaniu psychologicznym każdemu badanemu pokazano losową falistą linię. Kiedy osobie przedstawiono później zestaw falistych wzorów linii i zapytano, który z nich najbardziej jej się podoba, większość wybrała linię, którą widzieli wcześniej.

Działa w przypadku falistych linii, produktów oraz nazw firm i marek: im większa znajomość, tym większe prawdopodobieństwo, że coś jest preferowane.

Pomyśl o sposobach stworzenia TOMA ze swoimi potencjalnymi klientami, zastosuj te strategie w praktyce i zostań instynktownym pierwszym wyborem Twoich potencjalnych klientów!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *