Targi Business Theatre Sukces

Tytuł:
Sukces na targach Business Theatre

Liczba słów:
832

Podsumowanie:
Jak sprawić, by Twoja firma odniosła sukces na wystawowych prezentacjach teatralnych.

Słowa kluczowe:
Wystawa na targach, wystawa na targach, stoisko targowe, targi, wynajem ekspozycji na targi

Treść artykułu:
Teatr jest teatr, ale jeśli chodzi o targi, teatr biznesu to dramat.

Wprowadzając teatralność do obecności swojej firmy na targach lub kongresie branżowym, zyskujesz wartość dodaną do wyglądu swojej wystawy.

Prezenterzy biznesowi na wystawach targowych lub przemówieniu otwierającym konwencję wymagają specjalnych umiejętności, aby złapać publiczność i zahipnotyzować ją przekonującym przesłaniem. Odpowiednio zaaranżowane stoisko targowe może dodać emocji i dramatyzmu do historii produktu.

Najbardziej efektywni pracownicy stoiska targowego wymagają od aktora talentu dramatycznego i umiejętności zdobycia publiczności. Podobnie, jeśli najlepsi działacze Twojej firmy mają wygłosić przemówienie przewodnie konwentu, muszą być przygotowani do występów jak aktor z Broadwayu.

Przykładem może być prezes Microsoftu Bill Gates na targach Consumer Electronic Show w Las Vegas w styczniu 2006 roku. Gates podał przemówienie, a także był w stanie przedstawić funkcje nowej wersji systemu Windows zaprojektowanej z myślą o przeciętny konsument. Dzięki angażującej i inspirującej artykulacji firma Gates zademonstrowała nowe narzędzia do edycji zdjęć i ulepszony odtwarzacz multimedialny zaprojektowany w celu ulepszenia sposobu, w jaki oprogramowanie Windows radzi sobie z najczęściej używanymi plikami multimedialnymi. Firma Gates osobiście zademonstrowała ulepszoną obsługę zdalnego sterowania, która będzie częścią edycji Media Center systemu Vista.
Używając humoru,

Gates rozpoczął swoje przemówienie wprowadzające, odnotowując swój niedawny występ, wraz z żoną Melindą i Bono z U2, jako „Osoby roku” magazynu Time. Szybko dodał, że jest jeszcze jeden ważny pretendent do tej nagrody za wysoką widoczność. – Prawdopodobnie gdyby był jeszcze jeden huragan, Matka Natura byłaby na okładce – powiedział. – Z wielu powodów cieszę się, że tak się nie stało.

Gates był naturalny, wciągający i fascynujący. W ten sposób był w stanie zainspirować uczestników targów swoją wizją cyfrowej przyszłości. Zahipnotyzował również swoją publiczność, mówiąc o cyfrowych gadżetach, które stały się instrumentalną częścią naszej przyszłości. Uczestnicy to zrobili.

Ale co zrobisz, jeśli prezesem Twojej firmy nie jest Bill Gates, który wygłasza dramatyczne przemówienie? Jak uważasz, że prezenter biznesowy przyciągnie uwagę Twoim wyglądem na targach i udzieli inspirujących informacji na temat wprowadzenia nowego produktu na następne targi?

Według Williama Halla, założyciela firmy Fratelli Bologna z San Francisco i znanego profesjonalnego prezentera na targach, odpowiedź jest prosta. Wykorzystaj teatr biznesowy.
Ma ludzki plan, prowokuje do myślenia, aw przypadku teatru biznesu prowokujesz także sprzedaż.

Istnieje wiele rodzajów prezentacji na targach, od spektakularnych, edukacyjnych i wizjonerskich. Narrator podąża za scenariuszem, osoba zajmująca się public relations przedstawia publiczności jak ewangelista, dyrektor generalny firmy motywuje i inspiruje, dżokej demonstracyjny to doświadczony profesor, który demonstruje, jak korzystać z określonego produktu lub usługi.

Idealnie byłoby mieć trochę tych wszystkich typów w jednej osobie. Prezenter, który może angażować, bawić, inspirować i nadawać szyku Twojej historii sprzedaży podczas następnej wystawy targowej.

Więc zacznij od początku. Najpierw zapytaj: „Jaki jest cel wystawiania się mojej firmy na targach?”

Jeśli firma chce pokazać swoją obecność jako część branży, ale nie ma nic nowego do powiedzenia, wtedy magik, aktor komediowy, gracze w bilard lub walczące roboty często wystarczą, aby ubrać swój występ. Ale jeśli firma potrzebuje platformy do edukacji uczestników targów i generowania potencjalnych klientów, mądrym posunięciem jest zatrudnienie profesjonalnego prezentera na wystawie targowej. Na targach konsultanci teatru biznesu przyciągają, angażują i informują uczestników konferencji na stoisku targowym.

Jeśli szukasz prawdziwie profesjonalnego prezentera teatralnego dla swoich targów, Hall zaleca rozważenie następujących cech. Są to:

Po pierwsze, prezenter na stoisku targowym musi wyglądać komfortowo, pewnie i pasować do wizerunku Twojej firmy.

Po drugie, prezenter musi za każdym razem dawać nowe przedstawienie. Odwiedzający targi muszą poczuć, że oglądają pokaz / demo po raz pierwszy, gdy zostało ono zaprezentowane na wystawie targowej.

Po trzecie, profesjonalny prezenter musi zmieniać tonację głosu, rytm i wykorzystanie technik opowiadania historii, aby w pełni zaangażować odwiedzających targi.

Po czwarte, prezenterka

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *