Sztuka mieszania reklam Adsense

Tytuł:
Sztuka łączenia reklam Adsense

Liczba słów:
406

Podsumowanie:
Ten artykuł ilustruje, jak w naturalny sposób połączyć reklamę Adsense z witryną, aby osiągnąć wysokie współczynniki klikalności. Omówiono również niektóre typowe miejsca, które już nie działają w przypadku umieszczania AdSense.

Słowa kluczowe:
umieszczanie adsense, optymalizacja adsense, mieszanie adsense

Treść artykułu:
Łączenie reklam Adsense to swego rodzaju sztuka. Wielu odnoszących sukcesy wydawców Adsense powie Ci, że ich witryny internetowe i blogi generowały większy dochód, gdy poświęcili czas na umieszczenie jednostek na swoich stronach.

Obecnie wydaje się, że zdecydowana większość internautów uzależniła się od klikania niczego, co przypomina rażącą reklamę Adsense. Łącząc jednostki reklamowe ze stronami internetowymi, zwiększasz szanse, że Twoi użytkownicy będą je klikać, wierząc, że są częścią treści.

W przeszłości niektóre z najczęstszych lokalizacji AdSense znajdowały się na górze lub na dole strony lub z boku. Są tak powszechne; w rzeczywistości statystyki pokazują, że nawet jeśli te jednostki reklamowe wyświetlają bardzo trafne reklamy, użytkownicy nie będą klikać. Jest to powszechnie znane jako „ślepota na reklamy”.

Wielu webmasterów odniosło pewien sukces, umieszczając jednostki reklamowe bezpośrednio przed pierwszym akapitem każdego artykułu lub strony. Teoria tego sukcesu polega na tym, że czytelnicy zauważą trafne reklamy, szukając początku tekstu.

Inną metodą mieszania, która okazała się skuteczna, jest umieszczenie największej prostokątnej jednostki między akapitami. Te rozłożone jednostki dają czytelnikom możliwość zatrzymania się między każdą myślą, którą artykuł lub strona próbuje przekazać.

To jest właściwie ta sama metoda, która jest używana w reklamie telewizyjnej. Bez wątpienia znasz sukces reklam. Tak jak reklamodawcy telewizyjni sprzedają swoje produkty podczas przerw w programach, Twoim celem jest generowanie dochodu z AdSense z powodu przerwy z tekstem.

Prawdopodobnie najbardziej oczywistym sposobem połączenia jednostek reklamowych jest zmiana koloru tła i obramowania reklamy na ten sam kolor, co miejsce, w którym zostanie umieszczona jednostka reklamowa. Robiąc to, sprawia wrażenie, że reklamy są częścią Twojej rzeczywistej treści

Możesz nawet poeksperymentować, używając tych metod razem. Jak każdy inny rodzaj reklamy, który odniósł duży sukces, jest wynikiem eksperymentowania i prób i błędów. Możesz rozpocząć od testowania określonego formatu przez dwa tygodnie i zobaczyć, jak to działa, zanim zostaną wprowadzone dalsze poprawki.

Należy pamiętać, że sukces z programem Adsense nie nadejdzie z dnia na dzień. Poświęć trochę czasu na wypróbowanie kilku metod łączenia reklam, bo na dłuższą metę zdecydowanie warte jest to wysiłku i poświęcenia.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *