Szkolenie personelu stoiska targowego Essential

Tytuł:
Szkolenie personelu stoiska targowego Niezbędne

Liczba słów:
842

Podsumowanie:
Dowiedz się, jak zmotywować pracowników targów do zwiększenia sprzedaży.

Słowa kluczowe:
Wystawa na targach, wystawa na targach, stoisko na targi, grafika na targi, stoisko na wyspie do wynajęcia,

Treść artykułu:
Nigdy nie lekceważ znaczenia personelu na stoisku targowym.
Są twoimi ambasadorami pierwszej linii i kluczowymi ogniwami do ogólnego sukcesu na targach. Ma sens, jeśli chcesz mieć pozytywne wrażenia z ekspozycji na targach, musisz zwrócić uwagę na wszystkie elementy ekspozycji targowej. Kładąc nacisk na pielęgnację i szkolenie pracowników stoiska targowego, możesz spać spokojnie, że będą działać jak najlepiej.

Pierwszym krokiem w przedsięwzięciu targowym Twojej firmy jest zatem uznanie znaczenia personelu stoiska targowego. Drugim krokiem jest zainwestowanie w szkolenie pracowników stoiska.

Aby rozpocząć ten proces, upewnij się, że masz „wpisowe” dla kadry kierowniczej. Jeśli najwyższe kierownictwo szanuje i ceni swój zespół targowy, umiejętności szkolenia bezpośredniego stają się skuteczne. Pamiętaj, że kluczową wartością wystawiania się na targach jest zaangażowanie prawdziwych ludzi w prawdziwe produkty / usługi w czasie rzeczywistym. Typowy przedstawiciel firmy może często prowadzić znaczące rozmowy z około 3 lub 4 osobami w ciągu pół godziny na targach, zamiast spędzać cały dzień na tradycyjnym procesie sprzedaży w terenie.

Nie tylko zwiększa się liczba potencjalnych kontaktów na targach, ale także można przyspieszyć cały cykl sprzedaży. Szkolenie w zakresie ekspozycji na targach pomaga dostroić ten proces, czyniąc go pozytywnym doświadczeniem dla potencjalnych klientów i pracowników. Jaka jest logiczna korzyść końcowa? Bardziej prawdopodobne jest zwiększenie wydajności sprzedaży. Z drugiej strony nieprzeszkolony personel budki może wywołać negatywne reakcje i odwrócić potencjalnych klientów.

Według Matta Hilla, trenera targów i prezesa The Hill Group z San Jose w Kalifornii, „Ostatnie szlify szkolenia personelu stoiska zwykle mają miejsce na spotkaniu poprzedzającym wystawę, w nocy przed wystawą. targi rozpoczynają się lub wczesnym rankiem pierwszego dnia targów. Szkolenie obejmuje wszystkie te podstawy, których wiele osób nie rozumie lub o których nie myśli ”.

Mówi, że badania pokazują, że musisz zaangażować osobę w ciągu 15 do 20 sekund od jej obecności na stoisku targowym lub ją zgubić. To, co przyciąga ludzi na stoisko targowe, to przyjazny personel, a także kuszące elementy wystawy, takie jak dźwięk, ruch i kolor. Twój personel wzbudza emocje, będąc entuzjastycznym i pomocnym. Jeśli jedna osoba z personelu nie może odpowiedzieć na zapytanie gościa, jest on przeszkolony, aby odprowadzić gościa do innej osoby z personelu, która zna odpowiedzi i może pomóc ”- dodaje.

Hill przeprowadził szkolenia branżowe dla wielu firm na targach na całym świecie, w pobliżu domu w Henry J Kaiser Convention Center w Oakland, Moscone Center w San Francisco i Convention Centres w Santa Clara i San Jose. Szkolił firmy z Doliny Krzemowej z siedzibą w Cupertino, Mipitas, Santa Clara, Sunnyvale, San Jose i nie tylko, do Sacramento i całej Północnej Kalifornii.

Odnosząc się do niuansów szkolenia personelu stoiska, Hill mówi: „Wielu techników nigdy nie uważało, że ich praca wymaga jedynie odpowiadania na pytania lub rozmawiania ze sobą. Zachęcamy ich do przyjrzenia się strategii targów. Podstawową strategią wyjścia na targi jest spotkanie się z ludźmi, którzy mogą zostać klientami. To naprawdę bardzo przejrzyste i proste ”.

Niektóre zachowania personelu stoiska, których należy unikać, obejmują: rozmawianie z innymi członkami stoiska, kiedy powinni angażować potencjalnych klientów, rozmawianie zamiast słuchania gości stoiska i popełnianie błędów społecznych, które odwracają klientów, takich jak żucie gumy, unikanie kontakt wzrokowy, raczej siedzenie niż stanie, itp.

Nawet jeśli szkolenie jest wykonane prawidłowo, utrzymanie tempa trwającego 3 dni targów jest wyzwaniem, więc oto kilka rzeczy, które kierownik wystawy powinien Rozważ utrzymanie motywacji personelu wystawowego na targach:

Daj im pewność, że skutecznie rozumieją gości i zarządzają nimi, stosując solidne techniki szkoleniowe

Daj personelowi stałą informację zwrotną podczas pokazu. Daj im konkretny cel i powiedz im dokładnie, na jakim etapie dążą do tego celu.

Posłuchaj ich opinii – spraw, by poczuli się integralną częścią programu i naprawdę zmieniają. Zapytaj ich, co im się podoba w budce i co by zmienili.

Daj wypowiedzieć się na temat tego, co się dzieje na targach

Daj im zachęty do dobrze wykonanej pracy

I zapewnij im dużo wody, aby utrzymać nawodnienie

Sprytna zachęta

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *