Świat ponad sprzedaży

Tytuł:
Świat ponad sprzedaży

Liczba słów:
429

Podsumowanie:
Witamy w świecie, w którym sprzedaż jest zbyt wysoka. Świat, w którym konkurencja jest zaciekła. Firmy konkurują między sobą, próbując wyciągnąć Twoje pieniądze z kieszeni. Codziennie jesteśmy bombardowani reklamami w radiu, telewizji, na billboardach, w e-mailach, poczcie i telefonie. Wydaje się, że życie codzienne stało się jedną wielką reklamą. Od chwili, gdy się budzimy, aż do pójścia spać, byliśmy nastawieni na sprzedaż tylko po to, żeby się obudzić i zrobić to od nowa.

Zdumiewa mnie myśl o kwocie …

Słowa kluczowe:
marketing internetowy, marketing sieciowy, biznes domowy, mlm, biznes internetowy

Treść artykułu:
Witamy w świecie o zbyt wysokim poziomie sprzedaży. Świat, w którym konkurencja jest zaciekła. Firmy konkurują między sobą, próbując wyciągnąć Twoje pieniądze z kieszeni. Codziennie jesteśmy bombardowani reklamami w radiu, telewizji, na billboardach, w e-mailach, poczcie i telefonie. Wydaje się, że życie codzienne stało się jedną wielką reklamą. Od chwili, gdy się budzimy, aż do pójścia spać, byliśmy nastawieni na sprzedaż tylko po to, żeby się obudzić i zrobić to od nowa.

Zadziwia mnie, ile dolarów te duże firmy wydają na reklamę tylko po to, by zwrócić Twoją uwagę na zakup. Moje pytanie brzmi: czy ludzie wyłączają tę formę reklamy ze względu na wielkość ścinania, z jakimi mamy do czynienia codziennie jako konsumenci? Nie zrozum mnie źle. Ze względu na rozrywkę, niektóre z tych dań są świetne, a inne kiepskie. Ale ja to wiem. Nigdy nie kupiłem produktu z powodu reklamy w telewizji lub radiu. Właściwie wydaje się, że radio stało się odwrotnie. Słuchamy radia, żeby usłyszeć reklamy, a od czasu do czasu mogą puszczać piosenkę. Gdy tylko w radiu zostanie odtworzona reklama, przekręcam pokrętło (lub wciskam przycisk wyszukiwania) lub uderzam. Kupiłem, ponieważ ktoś, kogo znam lub z którym rozmawiałem, korzysta z produktu lub usługi i poleca je.

Nie obchodzi mnie jaki masz detergent, kupię co czyści moje ubrania. Nie opieram zakupu detergentu na reklamie w radiu lub telewizji.

Myślę, że interesujące byłoby znalezienie produktu lub usługi, która odniosła duży sukces, czyli nieznaną markę, która praktycznie nie ma przypisanego budżetu reklamowego. Tylko poczta pantoflowa bez całego szumu. Jest ich sporo.

Spójrz, marketing nie polega na wydawaniu miliardów dolarów na krzykliwe, rozrywkowe reklamy i reklamy, chodzi o przekazywanie właściwego komunikatu docelowej grupie odbiorców. Ludzie szukają Twojego produktu, usługi lub okazji. Jeśli uważasz, że nie możesz zbudować firmy z domu bez wydawania dużych pieniędzy na reklamę, pomyśl jeszcze raz. Zacznij koncentrować się na strategii marketingowej opartej na przekazywaniu właściwego komunikatu odpowiednim osobom, które pomagają ludziom, i obserwuj poprawę wyników. Pamiętaj, że w świecie marketingu nie chodzi o dopasowanie dolara do dolara konkurencji w zakresie podobieństwa. Zamiast tego chodzi o wzniesienie się ponad to, co robią wszyscy inni.

(c) Copyright 2006

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *