Sukces Twojej witryny internetowej Czy jesteś postrzeganym ekspertem

Tytuł:
Sukces Twojej witryny internetowej Czy jesteś postrzeganym ekspertem

Liczba słów:
512

Podsumowanie:
Czy chcesz wiedzieć, jak skutecznie sprzedawać stronę internetową i generować powtarzalną sprzedaż?

To naprawdę proste.

Musisz pozycjonować się jako postrzegany ekspert. Nie ma znaczenia, jaki produkt lub usługę sprzedajesz, ta sama przesłanka będzie prawdziwa.

Pytasz, kim jest postrzegany ekspert?

Dobre pytanie.

Dawno minęły czasy, kiedy można było zbudować prostą witrynę internetową firmy, wystawić listę produktów i wysyłać klientów na stronę zamówienia. Powstają nowe witryny internetowe …

Słowa kluczowe:
marketing, marketing internetowy, reklama, reklama online, reklama internetowa

Treść artykułu:
Do chcesz wiedzieć, jak skutecznie promować witrynę internetową i generować powtarzalną sprzedaż?

To naprawdę proste.

Musisz pozycjonować się jako postrzegany ekspert. Nie ma znaczenia, jaki produkt lub usługę sprzedajesz, ta sama przesłanka będzie prawdziwa.

Pytasz, kim jest postrzegany ekspert?

Dobre pytanie.

Dawno minęły czasy, kiedy można było zbudować prostą witrynę internetową firmy, wystawić listę produktów i wysyłać klientów na stronę zamówienia. Nowe strony internetowe wyrastają jak źdźbła trawy, a konkurencja jest bardzo zaciekła.

Najważniejsze jest to: dlaczego klient miałby kupować od CIEBIE?

Niewielka, ale rosnąca liczba właścicieli małych firm znalazła odpowiedź na to pytanie i skopie Ci tyłek. Jak oni to osiągają? Pozycjonując się jako ekspert w swojej branży i wykorzystując swoją witrynę internetową do komunikowania tego faktu potencjalnym klientom.

Jak też możesz zostać ekspertem?

Zaoferuj swoim potencjalnym klientom szkolenie uzupełniające sprzedawany produkt lub usługę. Możesz to napisać, kupić lub licencjonować potrzebne treści. Cokolwiek wybierzesz, nauczanie klientów powinno być istotnym elementem Twojej witryny internetowej, a jego znaczenie nie może być przecenione.

Oto kilka przykładów:

Jeśli sprzedajesz diamenty lub biżuterię online, proponuj artykuły, porady, a nawet bezpłatny przewodnik na temat „Jak wybrać odpowiedni diament dla mnie?” lub „20 sposobów na wykrycie fałszywej biżuterii”.

Jeśli prowadzisz wyszukiwarkę pracy lub bazę danych karier, zaoferuj wiele przewodników i wskazówek, takich jak „20 sposobów na ulepszenie swojego CV”, „w co się ubrać podczas rozmowy kwalifikacyjnej” lub „skąd mam wiedzieć jeśli praca jest dla mnie odpowiednia ”.

Jeśli sprzedajesz produkty związane ze zdrowiem (np. Witaminy, tabletki lub kremy), nie wyrzucaj po prostu tekstu reklamy, kilku zdjęć produktów i formularza zamówienia. Poinformuj swoich klientów o zaletach każdego składnika i o tym, jak może on poprawić ich samopoczucie. Idź o krok dalej i naucz się wszystkich witamin i minerałów znanych człowiekowi. Po prostu spraw, by było przyjemne i łatwe do odczytania.

Dostajesz obraz.

W jaki sposób może to pomóc prosperować Twojej witrynie internetowej?

Ludzie chcą kupować najlepszy produkt, jaki mogą, w najlepszej cenie, od kogoś, komu ufają. Biorąc pod uwagę fakt, że Twoi klienci nigdy Cię nie zobaczą ani nie spotkają, zadanie to jest realizowane przez Twoją witrynę internetową. Oferując im bogate doświadczenie związane z produktami, które sprzedajesz, od razu tworzysz fundament, na którym można budować. Pomagasz im w podjęciu bardziej świadomej decyzji, co kupić w TWOJEJ witrynie internetowej. W istocie Twoja witryna internetowa staje się sprzedawcą, z którym klient normalnie by się spotkał w sklepie lub z którym rozmawiał przez telefon. Klienci zawsze mają pytania. Masz szansę udzielić im odpowiedzi i znacznie więcej wiedzy, stając się postrzeganym ekspertem w swojej branży.

Jeśli zapewnisz swoim potencjalnym klientom wykształcenie, wynagrodzą Cię za to. Poza tym prawdopodobnie powiedzą też swoim znajomym!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *