Stwórz marketingową magię za pomocą odpowiedniego koloru

Tytuł:
Stwórz magię marketingu za pomocą odpowiedniego koloru

Liczba słów:
553

Podsumowanie:
Kolory działają hipnotycznie na ludzi. Na przykład, wielu ludzi pociąga lazurowy błękit.

Dziwną rzeczą w kolorze niebieskim jest to, że może wzbudzić zaufanie. To jest subtelne. Prawdopodobnie nie jesteś tego świadomy. Inne kolory działają w ten sam sposób. Odcienie kolorów również subtelnie wpływają na Twój nastrój. Bary są często dekorowane w ciemnych odcieniach czerwieni, szarości lub błękitu, aby uspokoić klientów do pozostania. Przedszkola są wypełnione pastelowymi odcieniami, aby uszczęśliwić dzieci.

Jak c …

Słowa kluczowe:
marketing, produkty, ludzie, kolor, dieta

Treść artykułu:
Kolory mają działanie hipnotyczne na ludzi. Na przykład, wielu ludzi pociąga lazurowy błękit.

Dziwną rzeczą w kolorze niebieskim jest to, że może wzbudzić zaufanie. To jest subtelne. Prawdopodobnie nie jesteś tego świadomy. Inne kolory działają w ten sam sposób. Odcienie kolorów również subtelnie wpływają na Twój nastrój. Bary są często dekorowane w ciemnych odcieniach czerwieni, szarości lub błękitu, aby uspokoić klientów do pozostania. Przedszkola są wypełnione pastelowymi odcieniami, aby uszczęśliwić dzieci.

W jaki sposób kolor może pomóc w sprzedaży Twojego produktu? Łatwy. Może wprawić klienta w odpowiedni nastrój. Możesz pokolorować wszystko, co widzi klient – Twój produkt, jego opakowanie, stronę internetową, materiały sprzedażowe lub logo. Jeśli wybierzesz odpowiedni kolor, możesz wysłać ludzi do szukania portfela.

Oto kilka kolorów i ich moc:

* Niebieski to ulubiony kolor wszechczasów. Jeśli używasz koloru niebieskiego, ludzie postrzegają Cię jako godnego zaufania. Jest konserwatywna i solidna. Niebieski to kolor dla małych chłopców, ponieważ zgodnie z legendą chłopcy rodzą się w niebieskim cieniu pod kapustą. Dobre produkty i usługi dla koloru niebieskiego to ubrania dla chłopców, biżuteria, podróże, ubezpieczenia, usługi biznesowe i sztuka.

Niebieski wywiera kolejny niezwykły efekt: ogranicza apetyt. Osoby na diecie czasami jedzą w niebieskim świetle, z niebieskiego talerza w niebieskim pokoju. Dziwne jest to, że to działa. Nie jedzą tyle.

* Kolor czerwony sygnalizuje podniecenie – i niebezpieczeństwo. To sprawia, że ludzie czują się oczekujący. Jest często używany do wprowadzenia nowego produktu. Niektóre dobre produkty dla czerwonego to produkty zabezpieczające, zabawki, akcesoria sportowe, samochody, odzież dziecięca i produkty dla zwierząt.

* Różowy to uspokajający kolor. Różowy jest używany do sprzedaży ubrań i zabawek dla dziewczynek, a także kosmetyków. Różowe abażury i abażury zmiękczają światło w pomieszczeniu. Cena sprzedaży wydrukowana na różowo sprawia, że wydaje się tańsza. Być może jest to uspokajający efekt w pracy. Róż to także czysta niewinność. Małe dziewczynki otrzymują ten kolor, ponieważ starożytny folklor głosi, że niemowlęta rodzą się w sercu róży.* Żółty przyciąga wzrok. W rzeczywistości jest to pierwszy kolor rozpoznawany przez dzieci. Daje poczucie bezpieczeństwa. Doskonale nadaje się do odzieży dziecięcej, usług zdrowotnych, witamin, artykułów dla zwierząt, muzyki, kwiatów i sprzętu AGD.

* Krem jest poważny i elegancki. Nadaje się do kosztownych przedmiotów.
Jest używany w damskiej modzie, wystroju wnętrz, pościeli, pościeli,
kuchniach i książkach.

* Gray jest poważny. Jasnoszary jest wydajny i elegancki. Nadaje się do eleganckiej odzieży męskiej, sztućców, maszyn, genealogii i herbów rodzinnych. Ściany biurowców są często jasnoszare. Ciemnoszary jest bardzo poważny.

* Zieleń wyraża wolność, czystość i przestronność. Kojący kolor, dobrze komponuje się z jedzeniem, wodą, gotowaniem, kwiatami, okiennicami i drzwiami. Jasnozielony kojarzy się z pieniędzmi i jest powiązany z giełdą i biznesem.

* Fioletowy jest rozkazujący i pewny. W dawnych czasach był używany tylko dla członków rodziny królewskiej. Daje wrażenie jakości i sprawdza się w przypadku ekskluzywnych i drogich przedmiotów. Jest używany do pamiątek, książek, muzyki i członkostwa w ekskluzywnych klubach.

* Pomarańczowy sprawia, że wyglądasz dwa razy. Mówi: niebezpieczeństwo jest blisko. To odważny, gorący kolor, który dobrze komponuje się z ubraniami sportowymi, grami, sprzętem kempingowym, kamizelkami outdoorowymi i odzieżą dziecięcą.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *